اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انگلستان هیچ گاه ارسال پول به ایران را ممنوع نکرده است. حواله دلار به انگلستان قبل و بعد از تحریم ها برقرار بوده، اما محدودیت هایی ممکن است در برخی مواقع اعمال شود. یکی از راه های سریع و امن برای نقل و انتقال پول حواله های بانکی (ارزی) هستند. حواله ارزی به خصوص برای مبالغ بالا بسیار با صرفه است. کشور انگلستان میزبان ایرانیان زیادی است. تجارت و سرمایه گذاری، تحصیل، مهاجرت و زندگی از جمله دلایل سکونت ایرانیان در انگلیس است. از اینجا نیاز به انتقال و حواله پول به انگلستان پیش می آید.

روش های حواله دلار به انگلستان
سوئیفت (SWIFT) یکی از امن ترین روش های انتقال پول در سرتاسر دنیا استفاده از حواله سوئیفت است. حواله سوئیفت یکی از راه های امن و سریع برای حواله دلار به انگلستان است. مدارک لازم برای حواله دلار به انگلستان عبارتند از:

  • شماره حساب
  • کد ارسال پول به حساب بانکی در انگلیس (SORT Number)
  • نام و نشانی سوئیفت بانک دریافت کننده
  • کد سوئیفت بانک گیرنده
  • بانک های انگلیس برای حواله دلار به انگلستان، Lloyd Banks، HSBC، Barclays و Standard Chartered هستند.

حواله دلار به انگلستان با استفاده از پی پال(PayPal)
پی پال یکی از سرویس های انتقال پول محبوب در دنیا است که در سال 1998 افتتاح شد. به جای انتقال پول فیزیکی می توان با استفاده از سرویس های آنلاین انتقال پول مانند پی پال، مانی گرام و … از وجه الکترونیک (e- money) برای انتقال پول استفاده نمود. پی پال سرویسی است که به کمک آن امکان خرید غیر حضوری از فروشگاه های اینترنتی فراهم می شود.
می توان گفت انتقال پول پی پال از طریق ایمیل صورت می گیرد. بنابراین برای ارسال پول کافی است آدرس ایمیل اکانت پی پال گیرنده را داشته باشید، تا ارسال پول انجام گیرد.

حواله دلار به انگلستان از طریق پی پال:
ابتدا لازم است حساب کاربری پی پال خود را ایجاد کنید. ساخت حساب کاربری پی پال رایگان بوده و تنها نیاز به ایمیل و اطلاعات شخصی می باشد.

در مرحله بعد پی پال از شما می خواهد حساب کاربری پی پال خود را به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی متصل کنید و حساب خود را شناسایی (verify) کنید. پس از این کار می توانید مبالغ ارزی حساب بانکی خود را به پی پال منتقل کنید و آن را یه یک حساب پی پال دیگر منتقل کنید و یا حتی از فروشگاه های دنیا به صورت اینترنتی خرید کنید.

حواله دلار به انگلستان با استفاده از وسترن یونین (Western Union)
وسترن یونین یک شرکت آمریکایی ارسال پول است که از سال 1856 آغاز به فعالیت نمود. با استفاده از وسترن یونین می توانید حواله مورد نظر خود را به سرعت و با امنیت ارسال کنید. وسترن یونین 185 شعبه در دنیا دارد، اما در ایران به علت تحریم ها شعبه ای ندارد. و ارسال پول از ایران از طریق کشور ثالث انجام می گیرد.

برای حواله پول از طریق وسترن یونین نیازی به داشتن حساب بانکی مقصد نیست و این برای کسانی که حساب بانکی ندارند می تواند یک مزیت قابل توجه باشد.روش ارسال پول بدین گونه است که پول شما به ارز محلی تبدیل می شود و شما کارمزد انتقال را پرداخت می کنید، سپس یک کد 10 رقمی به شما داده می شود. با ارسال این کد پول شما به کشور مقصد منتقل می شود.

حواله دلار به انگلستان با استفاده از مانی گرام (Money Gram)
در هرکجای دنیا که باشید با مانی گرام می توانید در کمتر از چند ثانیه پول مورد نظر خود را به دوستان یا نزدیکان در کشوری دیگر بفرستید. شرکت مانی گرام نیز یک شرکت آمریکایی بوده که در سال 1940 شروع به کار نمود. و به علت تحریم های آمریکا شعبه ای در داخل ایران ندارد.

روش حواله دلار به انگلستان از طریق مانی گرام:

  •  مشخصات گیرنده را طبق مندرجات گذرنامه به همراه مبلغ مورد نظر را آماده کنید.
  •  پس از ارسال این اطلاعات کد ده رقمی به شما داده می شود.
  • پس از ارسال کد ده رقمی، گیرنده می تواند با مراجعه به یکی از شعب مانی گرام در کشور مقصد، وجه خود را به ارز محلی دریافت کند (باید گذرنامه، کد امنیتی و اطلاعات انتقال پول را به همراه داشته باشد).

تفاوت وسترن یونین با مانی گرام
هردو سرویس انتقال پول بوده و شاختار مشابهی دارند، با این تفاوت که کارمزدها و نرخ ارزهای متفاوتی ارائه می دهند. وسترن یونین در دنیا شناخته شده تر بوده و با استقبال وسیع تری روبرو است. لازم به ذکر است که مانی گرام نسبت به وسترن یونین ارزان تر است.

حواله دلار به انگلستان با استفاده از وب مانی (web money)
وب مانی یک سیستم پرداخت روسیه ای برای کسب و کارهای آنلاین بوده که امکان تراکنش های مالی را فراهم می کند. برای انتقال پول از طریق این شرکت این شرکت که از سال 1998 راه اندازی شده به حساب بانکی یا کارت اعتباری احتیاجی نمی باشد. تراکنش های وب مانی امن، غیر قابل شناسایی و رهگیری هستند.

طبق ادعای شرکت وب مانی، 28 میلیون کاربر در این سامانه ثبت نام کرده اند. تا سال 2018 حدود 6 میلیون از وب مانی برای انتقال پول استفاده کرده اند. مهم ترین ویژگی وب مانی امنیت بلای انتقال پول آن است.

برخی از انواع کیف پول در وب مانی:

  • (WMZ) کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا
  • (WME) کیف پول یورو اتحادیه اروپا
  • (WMR) کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه
  • (WMU) کیف پول گریونا اوکراین
  • (WMB) کیف پول روبل بلاروس
  • برای استفاده از وب مانی باید نرم افزار نگه دارنده وب مانی (Web money Keeper) را نصب کنید.

کارمزد انتقال در وب مانی 8/0 درصد می باشد و پرداخت این پول بر عهده فرستنده می باشد. به عنوان مثال اگر فرستنده قصد ارسال 1000 دلار را داشته باشد، 8 دلار به عنوان کارمزد کسر می شود؛ بنابراین متقاضی بایستی حدود 1008 دلار واریز نماید. حداقل کارمزد تراکنش ها 01/0 درصد همان کیف پول است. برای هر کیف پول سقف کارمزدی در نظر گرفته شده که مثلا برای کیف پول WMZ این عدد 50 دلار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>