اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل کانتینری

موسسه تحقیقاتی آلفالاینر پیش بینی خود از رشد حجم جابه جایی جهانی کانتینر را از 3.6 درصد به 2.5 درصد برای سال 2019 میلادی تقلیل داد.در جدیدترین تحلیل هفتگی خود ابتدا ذره بین را به سمت حجم جابه جایی جهانی کانتینری برد و نوشت:

پیش بینی این موسسه نسبت به رشد حجم جابه جایی جهانی کانتینر از 3.6 درصد به 2.5 درصد برای سال 2019 میلادی تقلیل یافت، دلیل کاهش برآورد را باید روند نزولی رشد جابه جایی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی و افت پیش بینی شده حجم جابه جایی ترانس پاسیفیک ناشی از تشدید تنش تجاری بین آمریکا و چین ذکر کرد.

همچنین آمار و ارقام جمع آوری شده از حجم جابه جایی بیش از 250 بندر نشان می دهد که رشد حجم جابه جایی این بنادر طی سه ماه نخست سال جاری میلادی تنها 2.8 درصد بوده است، درحالی که در سه ماهه نخست و چهارم سال 2018 میلادی به ترتیب 6.6 و 4.7 درصد گزارش شده است. در این میان بنادر خاورمیانه 10.1 درصد روند نزولی را به نمایش گذاشتند و بنادر آفریقا و اقیانوسیه به ترتیب کاهش 4.4 و 1.1 درصد را به همراه داشتند.

سه خط کشتیرانی اصلی تایوان شامل اورگرین، یانگ مینگ و ون های بهبود نتایج مالی را در سه ماهه نخست سال جاری میلادی گزارش دادند.

اخیرا پیکان نزولی ناوگان کشتی های کانتینری بیکار تغییر مسیر داد، به طوری که براساس داده های آلفالاینر در سیزدهم ماه جاری تعداد کشتی های بیکار به 126 فروند با مجموع ظرفیت 369 هزار و 80 TEU افزایش یافت، این رقم حکایت از سهم 1.6 درصد از کل ناوگان جهانی دارد.

پس از این که برای چندین هفته متوالی بازار چارتری کانتینری روند خوبی را به نمایش گذشته بود، اما طی چند روز گذشته شیب نزولی را در پیش گرفت. البته این روند نزولی می تواند موقتی باشد، چرا که تقاضای مستمر برای کشتی های کانتینری مشخصی مخصوصا کشتی های کانتینری بزرگ وجود دارد.ناگفته نماند نرخ های چارتری برای کشتی های کانتینری غول پیکر (7500 الی 11 هزار TEU) به طورچشم گیری شیب صعودی را طی می کند. به طوری که نرخ چارتری یک فروند کشتی کانتینری با ظرفیت 8500 TEU به قیمت 26 هزار دلار در روز تثبیت شد، درحالی که پیش از این 24 هزار دلار در روز بوده است.

کشتیرانی مرسک لاین دانمارک به همراه خط کشتیرانی زیرمجموعه آن یعنی هامبورگ سود آلمان، یک خط سرویس دهی جدید اروپای شمالی- ساحل شمالی آمریکای جنوبی- ساحل غربی آمریکای جنوبی را که بنادر کلمبیا، پاناما، شیلی و پرو را پوشش می دهد، راه اندازی خواهد کرد.

کشتیرانی کاسکوی چین کشتی کانتینری COSO SHIPPING AQUARIUS پانزدهمین کشتی از مجموعه 17 فروند کشتی کانتینری مگامکس سفارش داده شده به یاردهای چینی را تحویل گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>