اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیست کالاهای ساده وارداتی از چین
شاید آماری که در این بخش ارائه می شود شما را شگفت زده کند، در سال جاری چیزی در حدود 5 تن موی انسان از چین به ایران وارد شده است که ارزش آن بیش از 12 هزار دلار است، این محصول در فضاهای آرایشی و بهداشتی بسیار پر مصرف است.

از دیگر اقلام ساده ای که حجم زیادی از لیست کالاهای وارداتی از چین را به خود اختصاص داده است نخ دندان، جارو و همینطور مداد تراش در مدل های متنوع است. محصولات مطبوعاتی از قبلی مداد پاک کن و مهرهای تاریخ زنی همیشه در لیست کالاهای وارداتی از چین دارای رتبه های بالایی هستند این محصول دارای تعرفه های مناسب تری به نسبت تولیدات داخلی محسوب می شوند.

لیست کالاهای وارداتی عجیب از چین
شاید اگر به لیست بلند بالای کالاهای وارداتی نگاهی بیندازیم واردان یک سری محصولات بسیار عجیب به نظر می رسد به عنوان مثال چه کسی فکرش را می کند که در لاین صنعت فولاد بالغ بر 700 تن میخ در مدل‌های مختلف از قبیل میخ سر پهن و تیغه آن وارد شده باشد با وجود اینکه ایران دارای کارخانه های عظیم فولاد است و تولیدات این محصولات نه تکنولوژی پیشرفته ای می خواهد و نه نیاز به امکانات خاصی دارد. در لیست کالاهای وارداتی از چین می تواند به واردات قرقره بیش از 160 تن نیز اشاره کرد،

به طور کلی در لیست کالاهای وارداتی از چین در حدود 10 میلیون تن انواع شمع، 16 تن واکس کفش در دو مدل براق و مات، 14 تن سنگ پا ضد حساسیت و همینطور 10 ها تن زیپ و دندانه دیده می شود. لیست کالاهای وارداتی از چین سال به سال پر رنگ تر از قبل است.

لیست کالاهای وارداتی پرسود از چین
بسیاری از افرادی که به تازگی وارد بازار های تجاری شده اند بارها سوال می کنند که پر سودترین کالاهای وارداتی از چین کدام است؟

به هرحال وقتی فردی بخواهد از طریق کالاهای وارداتی کسب و کاری راه بیندازد بهتر است که لیست کالاهای وارداتی از چین که دارای سود دهی بالا هستند را به طور دقیق بررسی کنند.

پرسودترین کالاهای وارداتی در فصل های مختلف سال با هم تفاوت های چشم گیری دارد که شاید این موضوع سبب شود که نتوان کالاهایی را به عنوان کالاهای ثابت پر سود انتخاب کرد. در این بخش سعی میکنیم که لیستی از کالاهای پر سود را به طور تقریبی اعلام کنیم.

گوشی های هوشمند از چین از دسته اقلام بسیار پر سود محسوب می شوند، قیمت گوشی های هوشمند در چین بسیار ارزان است و این محصول در لیست کالاهای وارداتی پرسود از چین قرار گرفته است.

به طور کلی هر نوع از لوازم تکنولوژی که وابسته به ابزارهای الکتریکی است می تواند از گزینه پر سود محسوب شود، به عنوان مثال لپتاپ از دسته اقلامی است که دارای رتبه بالایی در لیست کالاهای وارداتی از چین بوده و سود بالایی را نیز به خود اختصاص داده است.

از سمت دیگر بازی های فضای باز، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی نیز در لیست کالاهای وارداتی پر سود از چین 2018 قرار گرفته است.

لیست کالاهای وارداتی کم تر شناخته شده از چین
شاید برایتان بسیار جالب به نظر برسد که در سال 2018 در حدود 2 تن قهوه از چین وارد ایران شده است، قهوه از دسته محصولات بسیار پر مصرف در کافی شاپ ها و همینطور شیرینی فروشی ها محسوب می شود و این محصول تقاضای زیادی را به خود اختصاص داده است.

در واقع بیشتری قهوه مصرفی در ایران از چین وارد می شود و تا به امروز جلوی این واردات گرفته نشده است.
نوع واردات این محصول به صورت خام و فله ای است و پس از وارد شدن و فرآوری شدن با قیمتی بالاتر به فروش می رسد.در نظر داشته باشید که بسته بندی این محصول در ایران انجام می شود و علت پر سود بودن آن نیز همین است.

در نظر داشته باشید که در لیست کالاهای وارداتی از چین که نوع خوراکی دارند وجود تمامی مجوزها از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر قصد دارید که به عنوان یک وارد کننده کسب درآمد داشته باشید باید به مجوزهای موجود اهمیت بدهید.

لیست کالاهای وارداتی غیر ضروری از چین
از سال گذشته تا امروز حدود 18 هزار دلار صرف واردات قلوه سنگ از چین به ایران شده است که شاید هیچ کس فکرش را نکند!در واقع سنگ ها در مدل های ریگ، ریگ های صاف و سنگ چخماق حجم زیادی از واردات را به خود اختصاص داده اند.

در نظر داشته باشید که در بررسی لیست کالاهای وارداتی از چین اقلامی همچون آدامس و پاستیل نیز دارای حجم بالایی هستند.

از دیگر اقلام وارد شده از چین که شاید ورود آن هیچ ضرورتی نداشته باشند حدود بیست میلیون دست پیراهن مشکی مردانه است که در بازارهای داخلی نیز این محصول به سادگی تولید می شود و دلیل واردات آن از چین هنوز هم مشخص نشده است.

در نظر داشته باشید که در لیست کالاهای وارداتی از چین، می توانیم بخشی را به کالاهای پر بازدید اختصاص دهیم، بر فرض مثال سیگار از دسته کالاهای واردی پر بازدید محسوب می شود که با توجه به افزایش قیمت این محصول در حال حاضر اینطور که مشخص است واردات ان نیز با افزایش قیمت گذاری همراه خواهد بود.

مشاورین واردات انواع اقلام چینی به سادگی می توانند آمار دقیق لیست کالاهای وارداتی از چین را ارائه دهند و همین میزان حجم وارد شده و قیمت بندی های روز اقلام را نیز در اختیار شما قرار دهند، در لیست کالاهای وارداتی از چین یک سری اقلام از نوع مشروط هستند یک سری از اقلام دارای مشخص کلاهای ممنوع قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهدی اسفندیار :
با سلام و خسته نباشی میخواستم بدونم چسب حرارتی از چین وارد میشه یا خیر؟؟؟ اگه وارد میشه حجم واردات این محصول چقدره؟؟؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

بهداد بارانی:
شرکت های معتبر واردات
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

arya:
حمل و نقل بین تالمللی ،تهیه ،حمل ترخیص تحویل ،، تهیه کالاهای انتخابی از سایت علی بابا
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

فريبا ايمانى :
سلام من ميخوام سايبان ماشين بيارم از چين ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

ژیرایر اله وردی:
درود بر شما من تولید کننده و صنعتگر داخلی هستم خوشحال میشم بجای واردات کالای شما را در داخل با کیفیت تولید و در اختیار شما بگذارم حوضه فعالیت من اجناس پلاستیک و فلزی می باشد
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>