اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرحله اول واردات کالا از دبی
در مرحله اول برای واردات کالا از دبی باید شرایط تقاضا در بازارهای ایران مورد بررسی قرار بگیرد، در واقع باید مشخص شود که چه کالایی بیشتر و بهتر به فروش می رسد و از نظر هزینه نیز با سود همراه است. شما می توانید از آمارهای موجود در خصوص خرید انواع اقلام کمک بگیرد.

در نظر داشته باشید که بازاریابی از دسته مسایل بسیار مهم در خصوص واردات کالا از دبی محسوب می‌شود. پس از اینکه کالای مورد نظر مشخص شد باید بررسی کنید که آیا اخذ مجوزهای مورد نیاز برای کالا آسان و امکانپذیر است یا خیر.

دقت کنید با اینکه اخذ تمامی مجوزها به عهده صادر کننده است اما در لحظه ترخیص کالا در صورتی که این مجوزها موجود نباشد قطعا به مشکل برخواهید خورد. به طور کلی واردات کالا از دبی اغلب نیاز به یک سری مجوزهای مشخص دارد.

تعرفه بندی ها در واردات کالا از دبی
در واردات کالا از دبی باید براورد دقیقی از قیمت ها باشد.در نظر داشته باشید که در ابتدا قیمت صادراتی تعیین شده را مورد بررسی قرار دهید نرخی که از سوی صادر کننده اعلام شده است از طریق کمیسیون نرخ گذاری تعیین شده است.

باید این نرخ با شرایط فروش محصول در ایران سنجیده شود در صورتی که تفاوت موجود قابل قبول نباشد واردات محصول انتخاب شده منطقی به نظر نمی رسد.در واردات کالا از دبی حتماً از صادر کننده بخواهید تا پیش فاکتور را برای شما ارسال کند در این برگه به طور دقیق در خصوص مشخصات محصول و همینطور درجه بندی آن صحبت شده است.

در صورت تایید بودن موارد گفته شده تا به اینجای کار می تواند نسبت به واردات کالا از دبی خوش بین باشید.

بسته بندی در واردات کالا از دبی
در نظر داشته باشید که در واردات کالا از دبی حتما باید به بسته بندی محصول توجه شود در غیر اینصورت در روز ترخیص کالا دچار مشکل خواهید شد، کیفیت بسته بندی باید ایده آل باشد.بسته بندی توسط بازرس مورد بررسی قرار گرفته و گواهی مبنی بر تأیید و یا عدم تایید کالا فراهم می شود.

هزینه هر نوع خسارت احتمالی در زمان حمل و نقل باید توسط صادر کننده فراهم شود اما بارها دیده شده است که بیمه نامه از سوی فردی واردکننده دنبال می شود و این موضوع به توافق طرفین بستگی دارد.

در مرحله اظهار کالا به گمرگ کالا وارد گمرک می شود و اظهار نامه ای که در این مسیر وجود دارد تنظیم و ارائه داده می شود.

کالا و نوع بسته بندی ان مورد بررسی قرار داده شود و پروانه صادراتی آن ارسال می شود. جواز خروجی کالا باید از سوی صادر کننده به شرکت حمل و نقل تحویل داده شود و شرکت مذبور نیز باید بارنامه را به طور دقیق حمل کند.در نهایت نیز باید واریز هزینه ترخیص کالا به صورت دقیق و صحیح صورت می پذیرد.

واردات کالاهای پر فروش از دبی
در نظر داشته باشید که وارداتی که از دبی به ایران انجام می شود اغلب در مسیر لباس و پارچه است.دبی از دسته مناطقی است که در زمینه مد نقش پر رنگی را ایفا می کند این موضوع سبب شده است که واردات پارچه و لباس از دبی بسیار زیاد باشد.

گزینه های دیگری که در لیست اقلام پرسود قرار می گیرد لوازم آرایش است، دبی تولید کننده بهترین لوازم آرایش با برترین برند های روز دنیا است این موضوع سبب می شود که واردات کالا از دبی بسیار پر رونق باشد.

مزایای واردات کالا از دبی
تاجران ایرانی اغلب بسیار علاقه مند به واردات کالا از دبی هستند، در نظر داشته باشید که بازارهای دبی برای تاجرین دارای مزایای بسیاری است.

وقتی صحبت از واردات کالا از دبی می شود می دانیم که به هر حال نیاز به پرداخت هزینه های زیاد برای ترخیص کالا نخواهیم بود زیرا دبی به ایران بسیار نزدیک است.

در نظر داشته باشید که ایران از سوی یک سری از کشورها مورد تحریم قرار گرفته است و واردات کالا از دبی سبب می شود که در ابتدا محصول وارد دبی شده و سپس به ایران وارد شود به این ترتیب شرایط به طور دقیق دنبال می شود.

هزینه ای که برای ترخیص کالا در گمرک در نظر گرفته می شود بسیار ارزان است.در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان درگیر هزینه های اضافی نیستید اینطور که مشخص شده است باید پرداخت حقوق گمرکی به طور دقیق اعمال شود.

در قوانین واردات کالا از دبی دیده شده است که باید درصدی از ارزش کل محصول به عنوان حقوق گمرکی در نظر گرفته شود که پس از واردات کالا از دبی به شکل اصولی می توان این هزینه را پس گرفت.

در واردات کالا از دبی باید مشخصات فنی محصول به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد، در واقع باید مشخص شود که این محصول دارای کیفیت عالی است.

باید بدانیم که قیمت خرید کالا از فروشنده قیمت تمام شده نبوده و باید حقوق گمرکی و همینطور هزینه حمل و نقل نیز محاسبه شود.

اقلامی که در دسته مشروط قرار دارند در این مسیر باید طبق شرایط موجود وارد خاک ایران شوند در غیر این صورت قاچاق محسوب می شوند.

تعیین قیمت فروش کالاهایی که وارد ایران می شود بستگی به میزان تقاضا و همینطور شرایط بازار دارد.

در نظر داشته باشید که یک سری از اقلام به هیچ عنوان نمی تواند وارد لیست واردات کالا از دبی شود شما از دبی و یا از هر منطقه دیگری نمی توانید مواد مخدر وارد کنید!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>