اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روش های زیادی برای انتقال ارز به خارج از کشور وجود دارند. البته هر نوع نقل و انتقال و تبادلات ارزی بین ایران و آمریکا باید در چهارچوب قوانین OFAC (Office of Foreign Assets Control یا دفتر کنترل سرمایه های خارجی) باشد، البته صرافی حواله به آمریکا که از طریق آن اقدام خواهید کرد، قطعا این نکات را رعایت می‌کند.

از جمله این  روش ها می توان به روش های زیر اشاره کرد:

سوئیفت: سوئیفت یک شرکت تعاونی بین المللی است که در اواخر دهه 1950، توسط 239 بانک از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی تأسیس شده است. امروزه حدود 9700 بانک از بیش از 200 کشور جهان در آن عضو هستند. سیستم سوئیفت یکی از سریع ترین و امن ترین روش های انتقال ارز است و هم توسط افراد و بانک ها و هم توسط صرافی حواله به آمریکا از این سیستم به وفور استفاده می شود.

وسترن یونیون: شرکت وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که توسط ازرا کرنل و در سال 1851 میلادی تأسیس شده است و مقر اصلی آن در مریدین، ایالت کلرادو آمریکا قرار دارد. فعالیت های اصلی این شرکت در زمینه مبادلات مالی است و مهم ترین فعالیت های این شرکت انجام انتقال الکترونیکی یا کابلی وجه، حواله، انتقال پول، پرداخت قبض، ردیابی انتقال، برآورد قیمت، حواله پستی پول، پرداخت های تجاری و … به سراسر دنیا (به جز کشورهایی تحریمی خصوصاً ایران) هستند. به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، در حال حاضر وسترن یونیون در ایران شعبه ندارد.

مانی گرام: مانی گرام نیز یک سیستم انتقال پول دیگر است که انتقال در آن تقریباً به صورت فوری انجام می شود، یعنی در لحظه ی اتمام عملیات انتقال، شخص دریافت کننده قادر به دریافت حواله خواهد بود. این سیستم بسیار شبیه به وسترن یونیون است با این تفاوت که کارمزد انجام عملیات حواله در آن کمتر از وسترن یونیون است. این سیستم نیز مانند وسترن یونیون، در ایران فعالیت انجام نمی دهد.

پی پال: پی پال یک شرکت سهامی عام در آمریکا است که مهم ترین فعالیت آن در زمینه تجارت الکترونیک می باشد. شما با استفاده از سامانه پی پال، می توانید به جای استفاده از روش های سنتی مانند چک، به صورت اینترنتی و البته با سرعتی فوق العاده زیاد حواله مورد نیاز خود را انجام دهید. دفتر مرکزی پی پال در ایالات متحده آمریکا قرار دارد و در حال حاضر به کاربران کشورهای ترکیه، غنا، پاکستان، عراق، افغانستان و همچنین کشورهای مورد تحریم آمریکا (که ایران نیز جزء آنهاست)، خدمات ارائه نمی دهد.

کارت های اعتباری از جمله ویزا یا مستر کارت: شما در کشور مبدأ یک کارت نقدی پیش پرداختی تهیه و آن را به میزان دلخواه شارژ می کنید. سپس در کشور مقصد آن را به ارز تبدیل می کنید. همچنین از این کارت‌ها می توانید برای خرید نیز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مبلغ ناچیزی برای فعال نمودن کارت، باید پرداخت شود.

انتقال ارز به صورت داخلی: در این روش، از یک حساب در داخل خود آمریکا به حسابی که شما مدنظر دارید، پول واریز می شود. به این ترتیب هیچ خطری در مورد بلوکه شدن پول، مسدود شدن حساب یا معلق ماندن پول وجود ندارد. این روش می تواند توسط صرافی حواله به آمریکا انجام شود.

همانطور که بیان شد، به دلیل تحریم هایی که آمریکا بر علیه ایران اعمال کرده است، خصوصاً تحریم های اقتصادی، بعضی از این روش ها در حال حاضر برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیستند. به همین دلیل، شما برای حواله ارز نیاز به صرافی حواله به آمریکا دارید.در حال حاضر، صرافی های زیادی در ایران فعالیت دارند که می توانند به عنوان صرافی حواله به آمریکا در نظر گرفته شوند.

تمام این صرافی ها ادعا می کنند که در کوتاه ترین زمان و به امن ترین شکل ممکن، انتقالات ارزی شما را به هر کشوری خصوصاً آمریکا انجام خواهند داد. آنها این کار را از طریق شعب خود در خارج از ایران، حساب‌هایی که در بانک های کشورهای همکار با آمریکا از جمله امارات دارند و کارگزاری هایی که در همکاری با آنها هستند، انجام می دهند.

این کارگزاری ها در بانک های آمریکا مانند ولز فارگو یا بنک آو آمریکا حساب دارند و شما می توانید بدون نگرانی از تحریم ها از این طریق اقدام کنید.

برای پیدا کردن صرافی حواله به آمریکا، که معتبر و مجاز باشد، به این نکته توجه کنید که این صرافی باید دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باشد و دارای حساب های بانکی در بانک های معتبر باشد تا شما بتوانید به خیال آسوده، از این صرافی به عنوان صرافی حواله به آمریکا استفاده کنید.

البته این که گفته می شود کوتاه ترین زمان، به شهر، ایالت و کشور مورد نظر و همچنین مبلغ درخواستی نیز بستگی دارد، این زمان ممکن است از چند ساعت تا یکی دو روز متغیر باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ملیساطالبی:
ازامریکا بصورت کارت به کارت به ایران (لوس انجلس)
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

علی صیدی:
سلام .من می خواهم 3387دلار رو برای یه شرکت در امریکا واریز کنم ایا شما این کار رو میکنید
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>