اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اهمیت صادرات به کانادا
کانادا از دسته کشورهایی است که دارای بالاترین میزان واردات بوده و این موضوع خود تایید بر شرایط سود بخش صادرات به کانادا خواهد بود.در کانادا تمامی مسایل به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد به عنوان مثال این کشور دارای شرایط تجارت عالی با قیمت های رقابتی است، تحویل و دریافت در کانادا به موقع است.

در نظر داشته باشید که در صادرات به کانادا محصول صادر شده دارای مشخصاتی دقیقاً مشابه را نمونه ارسال شده است. جابه جایی محصول مناسب و استاندارد بوده و امکان ذخیره سازی محصول نیز موجود است. تمامی محصولات دارای بسته بندی های مناسب برای حمل به راه دور است.در روند صادرات به کانادا تبلیغات جزیی از امور مهم محسوب می شود و عرضه کالا در این مسیر استمرار دارد.

چطور صادرات به کانادا را رونق دهیم؟
اگر قصد صادرات به کانادا را دارید باید به دنبال خریدار باشید شاید پیدا کردن خریدار در وهله اول کمی دشوار به نظر برسد اما اینطور که مشخص شده است برای پیدا کردن خریدار باید پشتکار داشته باشید.

یکی ار راه های موجود درج آگهی در انواع نشریه های تبلیغاتی صادراتی است، گزینه بعدی تماس با اتاق بازرگانی و همینطور شرکت های وابسته بازرگانی است.

مورد سوم می تواند به این صورت دنبال شود که در نمایشگاه های تجاری بین المللی شرکت کنید و محصولات خود را در معرض دید افراد خارجی قرار دهید.
شما می توانید فهرست خریداران را از طریق اینترنت و نشریات تجاری کانادا نیز پیدا کنید برای خواندن این نشریات باید از راهنما استفاده کنید.

ارسال نمونه در صادرات به کانادا
عموماً وقتی یک فرد و یا ارگان کانادایی قصد سفارش یک محصول را دارد باید از صادر کننده نمونه درخواست کند، این نمونه باید با سلیقه و نیاز خریدار سازگار باشد و همینطور بسته بندی آن نیز به طور دقیق انتخاب شود. از سمت دیگر هر نمونه ای که در صادرات به کانادا ارسال می شود دارای برگه توضیح محصول باشد.

اگر نمونه ارسال شده قابل قبول بود عموماً صادرات به کانادا بدون هیچ مشکلی صورت می گیرد در صورتی که نمونه ارسال شده با استانداردهای موجود در کانادا مطابقت نداشت خریدار نمونه جدیدی درخواست می‌کند که دارای تغییرات مورد نظر خود باشد.

در نظر داشته باشید که واردکنندگان در خرید محصول اغلب ریسک نوسانات و همینطور مرجوع شدن را در نظر می گیرند. هزینه هایی که برای حمل و نقل و خسارت پیش روی قرار می گیرد توسط بیمه نامه پوشش داده می شود.

در صادرات به کانادا عموما هزینه انبارداری به عهده صادر کننده است و البته گاهاً نیز این موضوع برعکس می‌شود. در نظر داشته باشید که ترخیص کالا در کانادا اغلب آسان بوده و شرایط تحویل به موقع است.

کیفیت محصولاتی که در صادرات به کانادا دیده می شود به خصوص محصولات غذایی بسیار زیادی است به عنوان مثال مصرف کنندگان در کانادا به هیچ عنوان زیر بار محصول با کیفیت کم نمی روند در کانادا محصولات غذایی قبل از تحویل تست می شود در صورتی که از کیفیت مناسب برخوردار نبود محصول در وضعیت مرجوعی قرار می گیرد.

درجه بندی صادرات به کانادا
کالاهایی که در صادرات به کانادا وارد می شود باید از نظر سایز، رنگ و همینطور استانداردهای لازم دارای فضای مطابقتی خاصی باشد. درجه کالا باید بر روی آن درج شده باشید و همینطور بر روی بسته بندی نیز به طور دقیق مشخص شده باشد.

در خصوص صادرات اقلامی همچون، افزودنی ها، مواد محافظ آنتی اکسیدان، رنگ های مصنوعی و همینطور مواد شیمیایی باید استانداردهای لازم رعایت شود. تقلب در این محصول به سرعت مشخص می شود و صادر کننده متضرر خواهد شد. در صورتی که استانداردها رعایت نشود ممکن است برای همیشه اسمتان از لیست صادرات به کانادا پاک شود

میزان شاخ و برگ و میزان تخمیر در محصول نهایی به طور دقیق کنترل می شود، محصولاتی که دارای غلظتی نامناسب بوده و در معرض کپک زدگی و یا آلوده شدن هستند اغلب مرجوع می شوند.

به عنوان مثال سطح رطوبت محصولاتی از قبیل سبزی خشک بررسی می شود و در صورتی که این سطح بین 5 تا 9 درصد اعلام شده است عموما محصول دارای کیفیت مناسبی است.

صادرکننده و واردکننده می بایست بتوانند باهم ارتباط بگیرند در صورتی که این کار برایتان دشوار است می‌توانید از شرکت های بازرگانی بخواهید در این مسیر به شما کمک کنند.

بسته بندی در صادرات به کانادا
در قوانین صادرات به کانادا بسته بندی محصول دارای کیفیت قابل قبولی است در نظر داشته باشید که بسته‌بندی خرده فروشی ها باید مناسب و جذاب بوده و عمده فروش ها نیز باید از بسته بندی های ایمن استفاده کنند. بر روی بسته بندی باید برچسب و کد دیده شود.

اینطور که مشخص است میوه و سبزیجات دو دو شکل با هوا و بدون هوا بسته بندی می شود که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به طور کلی بسته بندی از دسته گزینه های پر هزینه محسوب می شود و معمولاً عموماً سعی می شود که برای محصولات ظریف و گرانقیمت از بسته بندی های خاص استفاده شود. در نظر داشته باشید که بسته‌‌های کوچک و کم حجم از نظر حمل و نقل بسیار ارزانتر از بسته هایی با ابعاد بالا هستند.

مقاومت بسته بندی باید بررسی شود، شماره کالا بر روی بسته بندی باید لحاظر شود و اینطور که مشخص است بسته بندی های غیر استاندارد در سریع ترین زمان ممکن مرجوع می شوند.

برچسب صادرات به کانادا باید شامل یک سری اصول دقیق باشد مثلا نام محصول مشخص باشد و همینطور لیستی از محتویات، وزن خالص و تاریخ مصرف آن نیز مشخص شده باشد. واردکننده و مصرف کننده نیز باید محصول را به طور دقیق تحویل ارسال و تحویل بگیرد. در مقررات گمرکی صادرات به کانادا باید مدارکی از قبیل اظفهار نامه و گواهی مبدا لحاظ شود. شرایط صادرات به کانادا آسان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فاطمه امیری:
ما برنج ایرانی طارم درجه یک صادرات می کنیم دنبال مشتری خوب می گردیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>