اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اصول تأسیس شرکت های صادراتی
تأسیس شرکت های صادراتی مواد غذایی و پایداری و دوام آنها در نتیجه پایبندی به اصول صحیح ایجاد می‌شود که توسط مدیران خبره کنترل می گردد. در نهایت این شرکت های صادراتی با حفظ کیفیت مطلوب در کار خود می توانند روابط پایدار با سایر کشورها را به درستی حفظ کنند و در استقرار این روابط و گسترش آنها با کشورهای دیگر نقش مهمی داشته باشند.

به هر ترتیب با پایبندی به اصولی که از طرف کشوهای وارد کننده در مورد تحویل و واردات محصولات مورد نظر است شرکت های صادراتی مواد غذایی می توانند به شکلی مداوم صادرات را انجام دهند و از بازارهای موجود برای دسترسی به بازار سایر کشورهای خارجی جهت صادرات مواد غذایی بهره ببرند.

شرکت های صادراتی مواد غذایی از افراد و کارشناسان متبحر در زمینه بازرگانی استفاده می کند تا به بهترین شکل ممکن این امر را به انجام برسانند. زمینه تجارت موفق بین المللی با کشورهای خارجی در حوزه مواد غذایی به شکل های مختلفی صورت می گیرد و عمده ترین روش های صادرات استفاده از شرکتهای‌صادراتی با رعایت موازین و اصول مناسب و استاندارد می باشد.

ارتباط مستمر و مطلوب بین شرکت های صادراتی مواد غذایی و شرکت های وارد کننده مواد غذایی در کشورهای هدف سبب توسعه مناسب روابط می شود و در نهایت درآمد حاصل از این تجارت به شکلی مطلوب ایجاد می شود.

تداوم امور صادرت و حوزه فعالیت شرکت های صادراتی
اقلام مختلف مواد غذایی که دامنه گسترده ای در هدف صادرات دارند از محصولات کشاورزی مانند میوه و سبزیجات تازه تا مواد غذایی کنسروی و کنسانتره میوه را شامل می شوند. کیفیت مطلوب مواد غذایی صادراتی علاوه بر رضایت مشتریان سبب تداوم امور مربوط به صادرات و درآمد زایی مستمر برای شرکتهای‌صادراتی مواد غذایی می شود.

اصلی ترین حوزه فعالیت های شرکت های صادراتی مواد غذایی ایجاد قابلیت های تجاری و گسترش روابط بین الملل برای صادرات تنوع غذایی در حد مطلوب می باشد که این امر برای صادرات به کشورهای مختلف امکان پذیر است. به هر میزان که بتوان تنوع کشورهای وارد کننده مواد غذایی را با تعداد بیشتری مورد هدف تجاری قرار داد در نهایت توسعه روابط بیشتر شده و درآمد مناسبی از صادرات مواد غذایی به وجود خواهد آمد.

حوزه صنایع غذایی به عنوان یک شبکه گسترده و متنوع دارای زنجیره های تامین به صورت پایدار در هر کشوری می باشد و اغلب کشورهایی که در حوزه محصولات کشاورزی ضعیف تر هستند و اقلیم مناسبی برای رشد محصولات غذایی متنوع ندارند به عنوان وارد کنندگان اصلی مواد غذایی از کشورهای صادر کننده از جمله ایران می باشند.

از جمله محصولات کشاورزی ایران که در سایر کشورها طرفداران زیادی دارد می توان به پسته و زعفران اشاره کرد. کشورهای اروپایی و آسیایی به میزان قابل توجهی علاقه به این محصولات غذایی دارند. کشورهایی مانند عراق و افغانستان از جمله وارد کنندگان عمده محصولات غذایی متنوع ایرانی می باشند. صادرات محصولات خشکباری از ایران نیز به کشورهای همسایه و کشورهای طرفدار این محصولات توسط شرکتهای‌صادراتی مواد غذایی به شکل مناسبی امکان پذیر می باشد.

عمده فعالیت های شرکت های صادراتی مواد غذایی

  • انجام همه خدمات مربوط به شناسایی بازارهای هدف برای واردات
  • انجام خدمات مشاوره در زمینه صادرات مواد غذایی
  • انجام امور مربوط به حمل و نقل مربوط به مواد غذایی صادراتی
  • ترانزیت و امور مرتبط با ارسال بار به کشورهای هدف
  • انجام کلیه امور مربوط به عقد قرار داد و هماهنگی برای انجام امور مربوطه

برخی از شرکت های صادراتی به طور ویژه امور مربوط به مشاوره در زمینه سرمایه گذاری برای محصولات کشاورزی را در کشورهای دیگر نیز انجام می دهند. امور مربوط با ترخیص و امور گمرکی از ابتدا تا انتهای صادرات توسط شرکت های صادراتی مواد غذایی با شکل درست انجام می گیرد.

یکی از اصلی ترین اهداف شرکت های صادراتی تامین مواد غذایی مورد نیاز و پرطرفدار در کشورهایی می باشد که خواهان این محصولات به شکل عمده و همیشگی هستند. این هدف با رعایت همه استانداردهای مناسب امکان پذیر می شود و در صورت حفظ کیفیت در حد بسیار زیاد و مطلوب می توان به ادامه این روابط در حدی گسترده امیدوار بود.

شرکت های صادراتی مواد غذایی برای بهبود و هم افزایی جهت فعالیت های بازرگانی و تجاری خود با ارئه خدمات هرچه مطلوب تر در جهت توسعه این روابط با کشورهای متعدد تلاش می کنند. به هر میزان که بهره‌مندی از مزایای ویژه برای صادرات توسط شرکت های صادراتی بیشتر باشد توسعه روابط فعال گسترش پیدا می کند.

تجارت موثر در زمینه مواد غذایی و صنایع غذایی جهت صادرات به بازارهای جهانی توسط شرکت های صادراتی مواد غذایی و رعایت استانداردهای مطلوبی صورت می گیرد که به وسیله شرکت های خارجی وارد کننده تعیین شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمدتقی مهدوی:
سلام تولید حلوا شکری دارم برای صادرات راهنمایی میخام
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حسن غفاری:
با سلام اینجانب حسن غفاری مدیر فروش شرکت شیرین سهند مراغا با حدود28محصول مختلف از جمله حبوبات و میوه خشک وآجیل اماده اراعه ی محصولاتمون به داخل و خارج از کشور هستیم بصورت تناژ بالا درصورت تمایل مایل به همکاری وعقد قرار داد میباشیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>