اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هواپیما

هنگ هنگ یکی از مکان هایی است که یکی از ایرلاین های مشهور و معتبر جهان به نام کاتای پاسیفیک را در اختیار دارد. این ایرلاین که یک سال پس از اتمام جنگ جهانی دوم یعنی در سال 1946 کار خود را آغاز کرده است، تاکنون موفقیت های چشمگیری را به دست آورده است.

در سال 2010 به عنوان بزرگ ترین شرکت حمل ونقل هوایی جهان شناخت شد. در این سال این شرکت هواپیمایی هنگ کنگی حدود 27 میلیون مسافر و نزدیک دو میلیون تن کالا از گمرک و پست جابه جا کرده است و یک سال پس از آن از سوی یاتا در میان هواپیمایی های برتر بر اساس ارزش بازار سرمایه رتبه سوم در جهان را به خود اختصاص داد.

جالب است بدانید شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک را یک آمریکایی به نام روی سی فارل و یک استرالیایی به نام سیدنی دی کانتزو راه اندازی کرده اند. امروزه ناوگان این ایرلاین به 42 کشور و 168 مقصد پرواز می کند.

این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی اش در هنگ هنک قرار دارد؛ هم پروازهای سیستمی و هم پروازهای چارتر را ساپورت می کند و شاید این امر را بتوان یکی از مهم ترین عللی دانست که باعث شده هر ساله سود زیادی از فروش بلیط به این ایرلاین سرازیر شود.

هواپیما

کاتای پاسیفیک به معنای اقیانوس آرام چین می باشد. قطب اصلی آن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ قرار گرفته است و ناوگان آن تمام خدمات مسافربری، باربری و حمل و نقل را به مسافران ارائه می کند.

در سال های اخیر هم موفقیت های شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک هنوز ادامه دارد. در واقع در دهه اخیر این ایرلاین همیشه جزء 5 ایرلاین برتر جهان بوده است. برای نمونه در سال 2016 این شرکت هواپیمایی توسط سایت معتبری که رتبه بندی شرکت های هواپیمایی را انجام می دهد و نام آن worldairlineawards می باشد؛ به این شرکت هواپیمایی رتبه چهار را داد.

نکته جالب دیگری که در خصوص این ایرلاین آسیایی وجود دارد این است که ناوگان این شرکت هواپیمایی یکی از ایمن ترین خطوط هوایی را در دنیا دارد. در سال 2017 یک موسسه تحقیقاتی اروپایی لقب ایمن ترین خط هوایی را به کاتای پاسیفیک نسبت داد.

نکات مثبت و مزایای کاتای پاسیفیک به همینجا ختم نمی شود. این شرکت هواپیمایی از لحاظ ارائه خدمات در طول پرواز نیز همیشه یکی از بهترین ایرلاین ها بوده است و در تمام بخش های تجربه ی در طول پرواز به خصوص در بخش سرگرمی مسافران امتیازات بالایی کسب کرده است. ایرلاین کاتای پاسیفیک در زمینه خدمات در طول پرواز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

هواپیما

به طور کلی همانطور که در بالا نیز ذکر شد شرکت هوپیمایی کاتای پاسیفیک را باید یکی از بهترین ایرلاین های دنیا دانست که تا کنون سعی کرده است در تمام بخش ها و جزئیات کار بهترین باشد. تجربه بالایی که در طول این سال ها از سال 1946 تا کنون به دست آورده است؛ به ایرلاین را درراه بهترین بودن کمک زیادی می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>