اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قطار جاده ابریشم از چین عازم ایران شد که این قطار از شهر ییوو در استان ژجیانگ چین از مسیر شینجیانگ ایغور به قزاقستان و سپس با عبور از ترکمنستان به سمت تهران حرکت می کند. مدت زمان حمل و نقل به این شیوه تا ایران 14 روز می باشد که در مقایسه با حمل و نقل 35روزه ی دریایی بسیار خوب است و اینگونه جاده ابریشم احیا شد.

این قطار باربری 50 کانتینر دارد که حامل کالاهایی همچون و ایران به دنبال آن است تا این قطارها به اروپا هم ارسال شوند تا به خاطر تردد قطارها پول بیشتری عاید ایران شود.

تخفیفات حمل و نقل ریلی
شرکت راه آهن به بارهای ریلی تا مسافت 150 کیلومتری از ایستگاه اینچه برون تخفیف 50 درصدی در تعرفه ریلی می دهد. ترانزیت با این قطارها 50% ارزانتر است و ماهییکبار حرکت می کند. نرخ حمل قطارها بر اساس کانتینر - کیلومتر مشخص می گردد.

اتصالات ریلی
ایران با کشورهایی از قبیل قزاقستان، ترکمنستان، فنلاند، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان و روسیه تردد را تسهیل بخشیده اند که بدین ترتیب قطار باری از چین به تهران، حمل کود شیمیایی از ازبکستان و گوگرد از ترکمنستان به بندر عباس،  انتقال محموله پودر و شمش آلومینیوم از تاجیکستان و حمل بار از روسیه به ایران برای ترانزیت به مقاصد صادراتی بود.

و ایران به دنبال آن است تا این قطارها به اروپا هم ارسال شوند تا به خاطر تردد قطارها پول بیشتری عاید ایران شود و ایران می خواهد محموله های نفتی خود را از طریق حمل ونقل ریلی راه اندازی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد زارع :
با سلام میخواستم بدونم قطار بین ایوو و ایران واقعا راه اندازی شده یا فقط نمایشی بوده و اگر راه اندازی شده هزینه حمل بار چقدر هست آیا مسافری هم هست ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

علی ابراهیمی:
ایا امکان حمل بار ریلی ویامسافری از هند به ایران هست
رخشان تجارت :
باعرض سلام بنده ماهي ده كانتينر چهل فوت بار از شهر ايوو در چين رو ميخوام به ايسنگاه مرزي گمرك اينچه برون بيارم ممنون ميشم بهم نرخ حمل كانتينر رو اعلان نماييد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>