اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرم افزار

در اطلاعیه صادره از سوی MOL آمده است: این نرم افزار قادر است حفاظت از مسیر تردد کشتی، محموله، اعلام موقعیت کشتی ها، اطلاعات آب و هوایی، نیاز خدمه به امداد، مخازن سوخت و حفظ ایمنی را از طریق داده های اطلاعاتی دریافت و در همه جای جهان به اشتراک بگذارد.

مسلما عملیات راهبری درست و اصولی کشتی به مهارت و تجربه دریانوردان بستگی دارد. این درحالی است که محدودیت های ارتباطی می توانند راندمان و بهره وری کشتی را پایین بیاورند. به همین جهت نمایشگر ناوگان می تواند در لحظه، ارتباط کشتی با مدیران خشکی را فراهم آورده و اطلاعات لازم را ارسال و دریافت کند.

بر اساس این گزارش نمایشگر این قابلیت را دارد که 6000 از داده های سنجش را با فرکانس بالا در مدت یک دقیقه جمع آوی کرده و آن را در اختیار کاربران و مدیران چه در دریا و چه در ساحل قرار دهد. به گفته مسئولان شرکت MOL این پروژه با همکاری شرکت های Mitsui E&S Shipbuilding Co، Ltd وWeathernews Inc و نیروی دریایی ژاپن به اجرا در آمده و قادر است طی سال های فعالیت عملیات کشتی حتی میزان تخریب آن را تشخیص داده و کشتی را برای عملیات اسکرابر راهنمایی کند.

این نرم افزار همچنین قادر است ارتباط مستقیم با مراکز درمانی را بلافاصله برقرار کرده و امکان ویزیت و مشاوره خدمه از سوی پزشک را در آن واحد مهیا کند.بر این اساس مدیران شرکت های خطوط کشتیرانی وضعیت عملیات کشتی را به صورت آنلاین مشاهده و تشخیص داده تا هر لحظه نسبت به اتخاذ تصمیم ها یا کمک خارجی به کشتی عمل کنند.

این نرم افزار در اصل رابط بین کاربران در دریا و در ساحل به شمار می رود و جالب ترین بخش کارآیی این نرم افزار آن است که داده ها را بلافاصله تجزیه و تحلیل کرده و کاربران و مدیریت را از راه دور برای هرگونه پیشنهاد و یا دستوری آماده می کند.این نرم افزار قرار است در آینده خدمات حمل و نقل بدون تنش را به جهانیان عرضه کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>