اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات زالو به ترکیه
زالو از دسته محصولاتی محسوب می شود که این روزها بازار داغی را به خود اختصاص داده است.درآمد سالانه صادرات زالو نشان می دهد که این تجارت با پتانسیل مالی بالایی همراه است.در این مقاله می خواهیم مزایای صادرات زالو به ترکیه و همینطور شرایط لازم برای این کار را مورد بررسی قرار دهیم.در چند ساله گذشته طبق امار موجود صادرات زالو رتبه بالایی از گردش مالی در جهان را به خود اختصاص داده است.

علت اهمیت صادرات زالو به ترکیه
می دانیم که یک سری از کشورها از جمله ترکیه، استرالیا، روسیه و … در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت‌های بسیار ویژه ای دارند. زالو از دسته موجوداتی است که در علم پزشکی و طب سنتی نقش بسیار پر رنگی دارد به طوری که بسیاری از وسایل آرایشی و بهداشتی از عصاره این حیوان ساخته می شود. در نظر داشته باشید که زالو از دسته حیواناتی است که بر روی سلامتی انسان تأثیرات چشم گیری می گذارد.

به این ترتیب به دلیل اینکه زالو در ایران دارای رشد چشم گیری است و پرورش این جانور در آب و هوای ایران بسیار نتیجه بخش تر است صادرات زالو به ترکیه و سایر کشورها با پتانسیل مالی بالایی همراه است.

صادرات زالو به ترکیه با نازل ترین قیمت
با توجه به این که این محصول دارای تعرفه بندی های متغیری است و نوسان قیمت در این مسیر بارها و بارها مشکل ساز شده است قیمت های در نظر گرفته برای صادرات زالو به ترکیه را همسان سازی کرده ایم به این ترتیب به هیچ عنوان درگیر هزینه های واسطه و اضافی نخواهید شد.

ترکیه از دسته کشورهایی است که بسیار به خواص زالو اهمیت می دهد می دانیم که خاصیت اصلی زالو در بزاق دهان او است که در واقع یک ماده ضد انعقاد خود تولید می کند که سبب باز شدن رگ های گرفته می‌شود.

استفاده از زالو سبب می شود که بیماری های لاعلاج نیز برطرف شود. ترکیه از دسته کشورهایی است که میانه خوبی با داروهای شیمیایی ندارد به این ترتیب استفاده از روش های طبیعی و طبی در میان عموم مردم این کشور دیده می شود.

بیشتر بانوان ایرانی از گرافت های پوستی زالو برای زیبا سازی پوست و موی خود استفاده می کنند.

در مجمع پژوهشگران طب گیاهی بوعلی سینا مشخص شده است که زالودرمانی می تواند تمامی مریض‌های لاعلاج که علم پزشکی در مقابل آن شانه خالی کرده است را جبران کند به این ترتیب صادرات زالو به ترکیه به دلیل استقبال عموم مردم این کشور بسیار سودآور و پول ساز خواهد بود.

صادرات زالو به ترکیه با بهترین کیفیت

شاید برایتان سوال باشد که منظور از کیفیت زالو چیست و استفاده از واژه کیفیت برای یک جانوار چه معنی منطقی خواهد داشت؟

در نظر داشته باشید که زالوها خود دو دسته هستند، دسته اول زالوهایی است که دارای پوستی نرم با ترشحات بالا است وقتی از این نوع زالو برای صادرات استفاده شود قطعاً خریدار رضایت بیشتری نشان می دهد به این دلیل چنین زالویی در شرایط استانداردی پرورش داده شده است به چنین زالوهایی های به اصطلاح زالو مفید گفته می شود.

نوع دیگری از زالو وجود دارد که معروف به زالو سمی است و بارها دیده شده است که در مسیر صادرات زالو به ترکیه از این نوع زالو استفاده می شود زیرا پرورش آن آسانتر و کم هزینه تر از و خریدار به هیچ عنوان از ظاهر آن متوجه سمی بودن نمی شود، چنین زالوهایی تنها در دوره اولیه زندگی خود برای انسان مفید خواهند بود و پس از مدت کوتاهی دیگر اثر مثبتی ندارد و در نهایت نیز موجب بیماری های پوستی می شود. بنابراین ما در قوانین صادرات زالو به ترکیه کیفیت را اولین و مهم ترین اصل به شمار می آوریم.

خرید زالو در فصل مناسب:
در نظر داشته باشید که این طرح ها به صورت فصلی تعیین می شود و به طور دقیق تر زمان برای تصمیم‌گیری خریدار کم است بنابراین بهتر است که زمان را از دست نداده و زالو را به قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید. در نظر داشته باشید که در طرح های تخفیف صادرات زالو به ترکیه می توانید شاهد کاهش قیمت 30 درصدی باشید این موضوع بارها مورد بررسی قرار گرفته است و مشخص می شود که خریداران واقعی با این طرح‌های تخفیف می تواند سود بسیار زیادی کنند.

موضوع جالبی در خصوص زالو وجود دارد که بررسی آن خالی از لطف نیست. زالو ها دارای خاصیت جوان سازی هستند به طوری که می تواند تمامی چین و چروک های پوستی را در سریع ترین زمان ممکن برطرف سازد.

صادرات زالو به ترکیه به صورت عمده
به طور کلی خرید عمده هر محصولی با هزینه های کمتری همراه است این موضوع سبب شد تا صادرات زالو به ترکیه به صورت عمده با استقبال بالایی روبرو شود. در صادرات زالو به ترکیه به صورت کلی با سقف نامحدود دیگر درگیر هزینه های پستی نیستید و قیمت ها با تخفیف های مشخصی همراه است.

در نظر داشته باشید که زالودرمانی برای خروج خون فاسد از عمق بدن بهترین دارو تا به امروز شناخته شده است. این جانور گرفتگی های رگ های قلبی را باز می کند. در ترکیه استفاده از زالو به صورت زنده بر روی پوست صورت بانوان از دسته رفتارهای طبیعی محسوب می شود و عصاره این محصول در لوازم بهداشتی که برای ریزش مو استفاده می شود نقش مهمی دارد.

در صادرات زالو به ترکیه به صورت عمده می توانید به سادگی از طریق سیستم های غیر حضوری محصول را سفارش داده و پرداخت آنلاین داشته باشید، محصول شما طبق آدرس و زمان اعلام شده به دستتان خواهدرسید. زالو از دسته محصولاتی محسوب می شود که باید با بسته بندی های استانداری ارسال شود، در این مسیر از بهترین نوع بسته بندی استفاده خواهیم کرد تا بتوانید بدون هیچ نوع نگرانی سفارش خود را دریافت کنید.

شرایط صادرات زالو به ترکیه به صورت غیر حضوری بسیار آسان است و زمان صادرات زالو به ترکیه نیز طبق نظر خریدار تعیین می شود در نظر داشته باشید که زالو از دسته محصولاتی است که می توانید خوابی راحت را به افراد هدیه دهد این جانوار نرم تن معجزه زیبایی محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضاکندری:
سلام برای خرید زالو وپرورش زالو اطلاعاتی میخاستم چه باید بکنیم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مسعود اخوان:
سلام ببخشید من متوجه نشدم شما کار صادرات زالو را انجام می دهید یا زالو عمده می فروشید یا فقط حمل ونقل هستید.
پاسخ زینگ:
زینگ صرفا برگزار کننده مناقصه در حوزه حمل و نقل است. مقالات بازرگانی به منظور اطلاع رسانی به شرکت های بازرگانی که از زینگ استفاده میکنند درج شده است.

ابراهیم رجبی:
برای صادرات زالو به تعداد ده هزار قطعه چقدر هزینه برمیداره مرسی
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

غلامرضا مقصودلو:
سلام..زالو برای فروش دارم.لطفا جهت فروش انها راهنمایی و کمکم کنید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

بهروز اصغری :
سلام من تولید کننده عمده زالو هستم ومیخوام به ترکیه صادر کنم لطفا راهنمایی کنید
یوسف پاک:
سلام چطوری زالو به ترکیه صادر کنیم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>