اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خدمات کارگو در چین چیست؟
به طور کلی برای خرید و واردات یک سری از اقلام از کشورهای مختلف، تاجران و همینطور خریداران باید با مراکز خرید عمده محصولات آشنایی کامل داشته باشند.از طرفی نیز باید بتوانند محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنند. کیفیت مناسب محصول، انبار ایمن، خدمات پس از فروش و … همگی از مسایل بسیار مهم برای تاجران محسوب می شود.تمامی خدماتی که در خصوص واردات و صادرات اقلام از چین نیاز است خدمات کارگو در چین به شمار می رود.

وقتی می خواهید اقلامی را از چین خریداری کنید باید در خصوص کالا یک سری اطلاعات تکمیلی داشته‌باشید، به این ترتیب بهترین گزینه این است که شرح دقیقی از خدمات برایتان فراهم باشد تا تحت هیچ شرایطی در گیر هزینه های اضافی نباشید.

در بررسی های اخیر مشخص شده است که خرید محصول با قیمت ارزان و زمان تحویل به موقع از دسته وظایف مهم خدمات کارگو در چین محسوب می شود

شرح خدمات کارگو در چین
حال می خواهیم کمی واضح تر در خصوص خدمات کارگو در چین صحبت کنیم.در نظر داشته باشید که خدمات کارگو در چین باید به صورت دقیق و صحیح صورت بگیرد.

  • اولین خدمات کارگو در چین به این صورت است که به خریدار کمک می کند تا بتواند محصولات مورد نظر خود را پیدا کند،
  • پیدا کردن شرکت مناسب برای خرید محصولات با بهترین کیفیت از دسته وظایف خدمات کارگو در چین محسوب می شود.
  • سپس لیست کارخانه های تولیدکننده کالای موردنظر باید به طور دقیق تنظیم شود و قیمت های موجود نیز طبق لیست ارائه داده شود.
  • در نظر داشته باشید که خرید از تولید کننده قطعاً ارزانتر و مناسب تر از فروشنده و واسطه است و خدمات کارگو در چین به شما کمک می کند تا بتوانید به طور مستقیم با تولیدکنندگان ارتباط بگیرید.
  • در پروسه خدمات کارگو در چین، خریدار به طور دقیق می تواند از کارخانه ها بازدید کند و همینطور شرکت های مختلفی را در کلیه مناطق چین مورد بازدید قرار دهد. کارگو در تمامی مسیر همراه خریدار خواهد بود.
  • تمامی شرایط سفر مشتری از طریق خدمات کارگو در چین برآورد می شود از جمله تهیه بلیط، ویزا، سرویس های ایاب و ذهاب و همینطور خدمات رزرو هتل.
  • در نظر داشته باشید که در تمام طول مسیر مترجم و راهنمایی مجرب همراه خریدار است و خدمات انتقال ارز نیز به صورت دقیق فراهم می شود.
  • خدمات حمل و نقل دریایی از چین تا بندر مورد نظر برای خریداران فراهم می شود.
  • ترخیص کالا از گمرک مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.
  • حمل و نقل کالا از سوی خدمات کارگو در چین تا مقصد نهایی پیش روفته و هیچ مشکلی در این لاین دیده نخواهد شد.

امکانات خدمات کارگو در چین

  • خدمات کارگو در چین در زمینه امانت داری و حفظ اسرار تجاری موکلین خود ثابت قدم است.
  • سرعت در انجام امور محوله از وظایف مهم سیستم کارگو در چین محسوب می شود.
  • در صورت بروز هر نوع مشکل بهترین راهکارها ارائه می شود، منافع اقتصادی به طور دقیق حفظ می‌شود.
  • در ابتدای امر نمونه کالا به مشتری ارسال شده و تمامی شرایط اعتماد سازی به طور دقیق دنبال می‌شود.
  • تنظیم قرار داد و تضمین سرمایه از خدمات کارگو در چین مورد تأیید است.
  • پروازهای داخلی و همینطور هتل هایی برای اقامت خریداران با هزینه هایی ارزان و مناسب رزرو خواهدشد.
  • ارسال حواله از سمت کارگو در چین به صورت هم ارز دنبال می شود.و مشاوره های بازرگانی لازم در این مسیر به طور دقیق صورت می گیرد.
  • در خدمات کارگو در چین کالا در حجم یک کانتینر و یا کمتر به بنادر های مختلف ارسال می شود.
  • پتانسیل های لازم در زمینه صادرات محصولات در این مسیر به طور دقیق رعایت شده است.
  • برای حفظ منابع اقتصادی فیلتر بندی دقیقی از سوی خدمات کارگو در چین دیده می شود.

انتخاب شرکت خدمات کارگو در چین
قطعاً وقتی قصد دارید کالاهایی را وارد خاک ایران کنید باید یک سری مسایل را به طور دقیق دنبال کنید.اینطور که مشخص است انتخاب شرکت کارگو مناسب باید با شرایط و ضوابط خاصی همراه باشد. در این بخش قصد داریم در خصوص بهترین شرکت خدمات کارگو در چین صحبت کنیم.

  • برای انتخاب شرکت خدمات کارگو در چین در وهله اول از بسته بندی های مناسب آن اطمینان حاصل کنید، مهم ترین اصل در خصوص ارسال اقلام بسته بندی مناسب و اصولی است.
  • مشخصات کالای مورد نظر از نظر وزن و ابعاد باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و همینطور باید محاسبه های لازم بر روی آن انجام شود.
  • درخواست بار و همینطور محموله مورد نظر باید به شرکت ارائه داده شود.
  • هزینه های شرکت های خدمات کارگو در چین را با هم مقایسه کنید و در صورت بروز نوساناتی که در خصوص هزینه ها دیده می شود بهتر است که هزینه ها را طبق امکانات بسنجید.
  • مراحل اداری باید به طور دقیق انجام شود و در نهایت نیز فاکتورها دریافت شوند.
  • اجناس و کالاها باید به موقع تحویل داده شود و برگه های رسید میز باید فراهم باشد.
  • در بررسی های اخیر مشخص شده است که خدمات کارگو در چین به صورت دوره ای تغییر می کند و باید گزینه مورد نیاز برای شما فراهم شود.

رزرو خدمات کارگو در چین
شما برای رزرو خدمات کارگو در چین می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.سپس خطوط هوایی مورد نیاز برای شما تعیین می شود و مشخص می شود که قرار است محموله شما طبق چه روندی صادر شود. اینطور که مشخص است افرادی که قصد دارند از خدمات کارگو در چین استفاده کنند.

باید بتوانند به طور دقیق در خصوص زمان تحول محموله خود برنامه ریزی داشته باشند.در زمان های خاصی از سال یک سری طرح های تخفیفی نیز شامل خدمات کارگو در چین می شود که می توانید از آن استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
VAHID SAEID:
I’m looking to some dresses for wholesale but my issue is before then I want take order I need some samples for USA
علی علی:
سام بنده بدنبال واردات از چین هستم و راهنمایی میخام ممنونم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

بهروز:
سلام شماره ی کارگو رو در چین میخوام
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

راحله ساعی:
دررابطه باواردات عینک نیازبه راهنمایی دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

Mehdi najafzadeh:
مجموعه ما با نام شرکت ابرسام سازه فرداد که در دو شعبه در ایران (تهران و بندرعباس ) و دو شعبه در کشور های (هندوستان و اندونزی) وبه زودی درامارات فعال میباشند که مهم ترین فعالیت این مجموعه در خصوص واردات و صادرات و ترانزیت نسب به کلیه کالاهای مجاز از کلیه بنادر و مرزهای هوایی، همین طور ترخیص کالا و مشاور امور بین المللی و در زمینه امور گمرکی با تیم کاملا مجرب ، همچین در همه مراحل و پروسه انجام کار به صورت تمام وقت با ارائه مشاوره رایگان و کلیه خدمات مربوطه ارائه می نماییم و همین طور ارائه کارت بازرگانی و کوتاژ های رفع تعهدی صادرات و واردات از سوی این مجموعه قابل ارائه میباشد. *از ما غیر ممکن را انتظار داشته باشید Our group is called Abar. Sam. Sazeh. Fardad Company, which its activation in two branches in Iran (Tehran and Bandar Abbas) and two branches in other countries (India and Indonesia). The most important activity of this group is related to import, export and transit of all authorized goods. From all Sea ports and air borders, as well as goods clearance and international affairs consultant and in the field of customs affairs with a fully experienced team, as well as in all stages and process of work full time with free consultation and all related services and Also, providing business cards and cottages for export and * import accrual can be provided by this collection*.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>