اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ آشنایی با زینگ فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

خدمات بازاریابی صادراتی
یکی از راه های کسب سود بیشتر برای فروش محصولات یک شرکت از طریق خدمات بازاریابی صادراتی است.اما این خدمات چیست و چگونه به افراد کمک می کند. یک فروشنده کالا برای آن که بتواند در بازار های بین المللی شناخته شود، نیاز به داشتن یک برند، تبلیغات و یک فروشنده حرفه ای دارد.

بنابراین اگر شما جر آن دسته از مشترکانی هستید که به توسعه کسب و کار خود از طریق خدمات بازاریابی صادراتی مبادرت ورزیده اید، این مقاله می تواند به شما راه کار های حرفه را اراده نماید.

نحوه استفاده از خدمات بازاریابی صادراتی
تولید یک محصول از ابتدا تا انتها نیاز به یک پروسه زمان بر و پرهزینه داشته که در سایه یک روابط خوب می تواند به تولید منجر شود. اما اینکه این فروش در کجا و توسط چه کسی انجام می شود نسبت نزدیکی با بازاریاب دارد. اگر قصد صادرات محصولات خود را دارید، باید بدانید که داشتن موارد زیر می تواند به عنوان خدمات بازاریابی صادراتی به شما کمک کند.

نام برند اولین موردی است که در ذهن مشتریان باقی می ماند. بنابراین انتخاب نامی که هم تلفظ آن آسان باشد و هم معرف کالا باشد می تواند شما را یک قدم به سوی فروش بیشتر هدایت کند.

داشتن قیمت مناسب. مدیران باید دقت نمایند که برای چه کشوری قصد صادرات دارند. صادرات کالا های گران قیمت برای کشور های فقیر چیزی جز شکست را در پی نخواهد داشت. بنابراین یکی از خدمات بازاریابی صادراتی این است که شما را از میزان سرانه در آمد هر خانوار آن کشور آگاه می کند تا شما با دیدی باز به صادرات کالاهای خود بپردازید.

از این رو کشور های اروپایی و خاورمیانه مانند کویت و قطر و امارات و… می توانند بازار خوبی برای صادرات کالای شما باشند. میزان قیمت هر محصول با توجه به عواملی مشخص می شود که باعث می گردد، قیمت یک کالا از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

مثلاً هزینه حمل و نقل، بیمه، طراحی جلد کالا و… همه از عواملی است که می تواند قیمت کالا را از کشوری مانند امارات تا کشوری مانند انگلیس تغییر دهد. بنابراین در هنگام درج قیمت بر روی جلد کالا، حتماً باید تمامی موارد بالا را در نظر گرفته تا بتوانید در کار خود موفق شوید.

کیفیت مناسب کالا. هیچ گاه برای صادرات یک کالا، چه جز کالاهای ضروری باشد و یا خیر، نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. بسیاری از محصولات در کشور های گوناگونی تولید و عرضه می شوند.

تنها راهی که خدمات بازاریابی صادراتی می توانند از طریق آن به فروش این محصولات کمک کند، وجود کیفیت بالای آنان است. چه بسا اگر کیفیت در حد متوسط و یا ضعیف باشد، کالا های داخلی همان کشور و یا کشوری دیگر بتواند بازار را از آن خود کرده و شما در تجارت خود شکست بخورید.

بنابراین، خدمات بازاریابی صادراتی از شما می خواهد که کالا های خود را در حد استاندارد های جهانی و طبق سلیقه مشتریان هر کشور طراحی کنید، تا از این طریق بتوانید سال های سال در بازار های بین المللی حضور یابید.

وجود بازاریابان آگاه. تمامی مواردی که در زمینه تولید، برند سازی، نقل و انتقال و.. برای یک کالا وجود دارد، در مقابل داشتن یک بازاریاب حرفه ای برابری می نماید. زیرا که در صورت عدم شناخته شدن در بازار های جهانی و داشتن یک رابطه گسترده کاری، فروش محصول شما با شکت مواجه می شود.

از این رو، خدمات بازاریابی صادراتی، افراد را ملزم به استخدام اشخاصی می کند که بتوانند روابط خوبی را به دیگران برقرار کرده و کار آن ها منجر به فروش برای مدیران شود. به همین جهت، وجود افرادی که بتوانند قدرت متقاعد کردن سایرین را داشته باشند، و همچنین دارای فن بیان قوی در پیش بردن یک رابطه سطحی به سوی یک قرار داد کاری، یافتن مشتریان سرمایه گذار و… را داشته باشد، یکی از عوامل موفقیت های بزرگ در برند های معروف می باشد.

توجه به نیاز های جامعه. آگاهی از نیاز های هر جامعه ای، رمز موفقیت در بازار های آن کشور است. بسیار دیده شده که نیاز های هر کشور منجر به برقرار رابطه تجاری می شود. اما اگر شما به دنبال تولید محصولی جدید هستید، باید با استفاده از خدمات بازاریابی صادراتی، نیاز های یک جامعه را شناخته، و بعد به تولید کالا بپردازید. در این صورت این شما هستید که دست دوستی به سوی کشور های نیازمند دراز کرده و با ارائه محصول خود می توانید جایگاهی در بازار های آن کشور ها بیابید.

گسترش روابط کاری. داشتن شرکای جدید یکی از خدمات بازاریابی صادراتی می باشد. یک مدیر دانا میداند که نمی تواند برای همیشه، رابطه خود را به تجار خارجی حفظ نماید. بنابراین داشتن جایگزین های دیگر می‌تواند از ترس برای از دست دادن رابطه تجاری جلوگیری کند. این امر مانع از این می شود که ارزش و قیمت محصول در یک بازار از بین برود.

توجه به نوع بسته بندی و لوگوی شرکت. هر شخصی در ظاهر امر به نام و نشان برند و نحوه طراحی جلد محصول توجه می کند. بنابراین طراحی جلد در واقع خود یک نوع لوگو محسوب شده و باعث شناخته شدن بیشتر محصول برای سالیان دراز می گردد.

وجود خدمات پس از فروش. مسلماً از جمله نیاز های خدمات بازاریابی صادراتی این است که در ازای ارائه محصولات باید به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه کند. این کار باعث اطمینان خاطر مشتری شده و او را برای ادامه همکاری ترغیب می کند.

داشتن سایت های معتبر. برای خرید های اینترنتی و معرفی جهانی کالا، هر شرکتی نیاز به سایت های معتبر و به روز دارد. در واقع وجود سایت های فروش یکی از خدمات بازاریابی صادراتی است که به اشخاص این امکان را می دهد که بدون واسطه های فیزیکی و یا تماس های فیزیکی بتوانند به خرید محصولات خود بپردازند.

ارائه خدمات بازاریابی صادراتی
بسیار دیده شده است که شرکت های بزرگ دیگر بازاریابانی به صورت سنتی، برای فروش محصول خود نداشته و در عوض با یک معرفی جامع در رسانه های اجتماعی به توضیح محصول خود می پردازند.

شرکت های همچون مایکروسافت، اپل، و همچنین سایت های معتبری همچون آمازون برای ارائه محصولات خود نیاز به استفاده از خدمات بازاریابی صادراتی ندارند.زیرا که سایت های پرقدرت و معروف آن ها معرف تمام محصولات بوده و در واقع این نویسندگان سایت ها هستند که به عنوان بازاریاب منجر به فروش محصولات آنها می شوند.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>