اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حواله درهم به دبی
دبی، یکی از نگین های بی نظیر در حاشیه خلیج فارس و یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است.این شهر، در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری از نظر معماری، تجاری، جهانگردی و … بوده است.

تا جایی که در نیمه اول سال 2018 میلادی، آمار بیشترین جهانگرد را از شهرهای بزرگی مانند پاریس، لندن، بانکوک و … ربوده و به خود اختصاص داده است.دبی اولین شهری در خاورمیانه است که حق برگزاری اکسپو را در سال 2020 اخذ نموده است.اکسپو بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی جهان و معروف به المپیک کشورها استکه هر چند سال یک بار در یک شهر بزرگ دنیا برگزار می شود.

حواله درهم به دبی:
در سال 2020 شاهد برگزاری این نمایشگاه بزرگ بین المللی در دبی خواهیم بود.همین امر به تنهایی می تواند نشانگر این مطلب باشد که دنیا در حال حاضر با دید دیگری به دبی نگاه می کند.مراکز تجاری و سیاحتی دبی و هتل هایی که در حاشیه دریا و با مناظری عالی تأسیس شده اند، برگزاری جشنواره های موسیقی توسط بزرگ ترین موسیقی دانان و خوانندگان محبوب در سراسر دنیا و.. همه و همه انسان ها را مسحور و روزانه تعداد بیشتری را به سفر به دبی ترغیب می نمایند.

حواله درهم به دبی از طریق صرافی ها به صورت نقدی
از یک طرف، در سال های اخیر، دبی به دلیل زیرساخت های فوق العاده ای که سرمایه گذاری های هنگفتی در آنها شده استو میزان بسیار پایین جرم، به یکی از پایگاه های اصلی سیاحت برای ایرانیان و جهانیان تبدیل شده است و سالانه هزاران نفر از ایران راهی این کشور می شوند تا بتوانند از امکانات گردشگری آن بهره‌مند‌شوندو این یعنی هزاران نفر درگیر دغدغه تبادل پول بین دو کشور هستند.

همچنین جوانان علاقه مند به تحصیل شروع به تلاش برای ورود به دانشگاه های دبی و ادامه تحصیل در دبی نموده اند.به همین دلیل است که امروزه حواله درهم به دبی، اهمیتی روز افزون داردو بسیاری از انسان ها، به دنبال یافتن روش هایی عالی برای حواله درهم به دبی هستند.

تجار ایرانی
از طرف دیگر، سرمایه گذاری تجّار ایرانی در دبی، باعث شده است که تبادلات مالی عظیمی بین ایران و امارات اتفاق بیافتد و این موجب افزایش تقاضا برای انجام حواله درهم به دبی شده است.صرافی های ایرانی که یکی از مهم ترین گزینه های موجود برای امکان تبادلات ارزی بین دو کشور هستند.دارای کارگذاری های قوی در دبی هستند

و این موجب شده است که در صورت نیاز به درهم در امارات، می توانید به راحتی با حضور در یک صرافی، برقراری تماس با مراکز صرافی مختلف و مورد اعتماد که دارای مجوز فعالیت رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند،

  • انجام درخواست به صورت تلفنی، ثبت درخواست به صورت اینترنتی
  • گفتگوی آنلاین با کارشناسان بخش پشتیبانی، حواله درهم به دبی را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.
  • برای این کار، باید ابتدا با واحد حوالجات ارزی صرافی ها تماس گرفته و از آخرین نرخ درهم مطلع شوید.

حواله درهم به دبی:

  • سپس با واحد ارزی این صرافی در دبی تماس گرفته و نرخ درهم را قطعی می کنید.
  • حال شما می توانید با واریز نقدی پول در واحد ریال به حساب صرافی، همان مبلغ را به واحد درهم در دبی دریافت کنید.
  • تعدادی از صرافی ها ادعا دارند که حواله درهم به دبی را به هر میزانی که بخواهیدو به حساب های شخصی یا شرکتی شما، به صورت آنی انجام می دهند.
  • همچنین شما می توانید از آنها درخواست کنید که مبلغ نقدی را در یکی از مراکز خود در داخل کشور دریافت کنند و آن را در مرکز خود در دبی به صورت ارز به شما ارائه نمایند.
  •  در حالت کلی، بیشتر صرافی های مجاز در کمتر از یک روز، حواله پولی را انجام می دهند.

استفاده از سوئیفت به جای حواله درهم به دبی

  • سیستم سوئیفت (SWIFT) برای ارسال و دریافت هرگونه پیام ارزی بین واحدهای ارزی بانک های داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد
  • سوئیفت دارای سرعت انتقال فوق العاده بالایی است و در عین حال، از امنیت بی نظیری نیز برخوردار است.
  • چنانچه هرگونه مغایرتی میان اطلاعات موجود در مورد حساب های پرداخت و دریافت کننده وجود داشته باشد، سیستم از انتقال پول جلوگیری می کند.
  • این سیستم دارای استاندارد بسیار بالایی است و تاکنون هیچ موردی در مورد عدم توانایی سیستم یا به وجود آمدن هر نوع اشتباه یا خطا در آن گزارش نشده است.

حواله درهم به دبی:
تعدادی از صرافی های ایرانی، دارای حساب های خاصی در بانک های کشور امارات از جمله بنک الاتحاد‌الوطنی، بنک نور الإسلامی، بنک الخلیج الأول، بانک المشرق و … هستند و با کارگزارانی بسیار معتبر و خوش نام همکاری می کنند و با استفاده از تجهیزات فوق العاده پیشرفته، موجب شده اندکه انجام هر نوع حواله ارزی و نقدی به کمترین مقدار ممکن برسد.

این امر صدور حواله های بانکی (سوئیفت هایی) با مبلغ های مختلف به مقصد حساب های این صرافی ها در کشور امارات را به جای حواله درهم به دبی ممکن می سازد.انجام این کار نیز، کافیست مانند حواله نقدی عمل نمایید.

البته کاملاً طبیعی است که تمام صرافی هایی که در زمینه حواله ارزی و صدور حواله بانکی فعالیت دارند، در قبال ارائه این خدمات، مبلغی را تحت عنوان کارمزد دریافت می کنند. در اکثر موارد، این کارمزد ها با افزایش مبلغی که شما درخواست حواله آن را دارید، افزایش می یابد. پس در صورت نیاز به حواله درهم به دبی، این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

در نهایت تأکید می کنیم که مهم ترین نکته در انجام حواله درهم به دبی، شناسایی معتبرترین صرافی در داخل کشور و برقراری ارتباط با آن در مواقع لزوم است.شما هم از طریق دوستان و آشنایان در داخل کشور و هم از طریق تماس با شعبه مربوط به صرافی مورد نظرتان در دبی، می توانید در کمترین زمان و با اطمینان خاطر نیاز خود به ارز را برآورده نمائید. وجود چنین مراکزی، موجب می گردندکه انسان ها بدون ترس از کمبود نقدینه در انجام معامله، خرید یا تحصیل در دبی، بتوانند سفری خوب و آرام به این شهر زیبا داشته باشند.

فراموش نکنید که تمام آنچه در مورد حواله درهم به دبی بیان گردید، به صورت بالعکس نیز قابل انجام است، تمام این امکانات برای میهمانان و شرکای اماراتی شما نیز برقرار است.به این ترتیب شما می توانید جلسات کاری خود را با اطمینان خاطر در ایران برگزار کنید و به دوستان خود اطمینان خاطر دهید که در ایران با کمبود نقدینه و ارز مواجه نخواهند شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>