اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خرید حواله ارزی
می دانیم که خرید حواله های ارزی دارای یک سری شرایط و مراحل مخصوص است که اگر رعایت نشود قطعاً مشکل ساز خواهد بود.اینطور که مشخص شده است افرادی که قصد دارند حواله های ارزی خریداری کنندباید بدانند که نرخ های موجود برای خرید حواله ارزی بانک ملت، منشأ داخلی، مسافرتی و … متفاوت استو در صورتی که شرایط رعایت نشود قطعاً مشکل ساز خواهد بود.در این مقاله مراحل خرید حواله های ارزی و نکات مهم در این مسیر را مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید حواله ارزی به صورت آنلاین
شما می توانید برای خرید حواله های ارزی به صورت آنلاین اقدام کنیددر نظر داشته باشید که این روش سبب می شود که شما درگیر هزینه های اضافی نباشید.

مراحل خرید حواله ارزی به صورت آنلاین
به این شکل است که در ابتدا باید نرخ قابل معامله را به طور دقیق بررسی کنیدبرای اینکار باید فرم آنلاین حواله تکمیل شود. نام دیگر این فرم ثبت نام خرید حواله ارزی است. بخشی در سایت قرار دارد که می توانید این فرم را دانلود و تکمیل کنید.در گام بعدی نوبت به انجام حواله است به این ترتیب نیاز به بارگذاری مدارک شناسایی شما خواهد بود.

شما باید در اسناد هر آنچه که نیاز است را وارد کنید.برای خرید حواله ارزی نیاز به مدارکی از قبیل کارت ملی و فرم پذیرش حواله دارید.حال باید صبر کنید تا تأیید لازم صورت پذیرد.سپس نوبت به ارسال خرید است در این بخش مشخص می شود که شما قصد خرید حواله های ارزی دارید و یا فروش.ارز موردنظر برای شما دسته‌بندی شده است و شرایط خرید حواله های ارزی نیز واضح است.

حال نیاز به واریز وجه حواله است که می توانید طبق حساب های معرفی شده واریز وجه داشته‌‌‌‌‌باشید.دریافت‌کننده باید اطلاعات خود را به ثبت نهایی رساند.در نهایت فیش واریزی، رسید و پروفرمای شما پیوست می شودگام آخر به این صورت است که باید فرم پیش نویس توسط کاربر تکمیل شود، در نظر داشته باشید که این فرم به عنوان یک محکم کاری محسوب می شود برای خرید حواله ارزی بسیار مهم است. خرید حواله های ارزی شما به پایان رسیده است.

قیمت خرید حواله ارزی
قیمت بندی هایی که برای خرید حواله های ارزی تعیین می شود متغیر است به این ترتیب در زمان خرید حواله های ارزی باید در ابتدا توجه شود که حواله برای کدام کشور است.به عنوان مثال خرید حواله ارزی دلار ترکیه با دلار آمریکا فرق داردبه این ترتیب شرایطی فراهم ساخته ایم تا بتوانید از قیمت روز خرید حواله ارزی مطلع شوید. در سایت جدولی فراهم شده است تا افراد بتوانند به سادگی و با یک جستجوی ساده از قیمت خرید حواله های ارزی مطلع باشند.

در نظر داشته باشید که این جدول به صورت روزانه و گاهاً دوره ای به روز رسانی می شودو تمامی نرخ های اعلام شده در آن بسیار دقیق و صحیح است.

خرید انواع حواله ارزی
بهتر است که در یک جمله کوتاه توضیح دهیم که حواله ارزی چیست و چه کاربردی دارد.در نظر داشته باشید که برای ارسال ارز از طریق یک بانک به حساب یک شخص و یا شرکت در بانک دیگر از حواله های ارزی استفاده می شود.در تمامی روشهای موجود باید بانک مقصد دارای swift معتبر باشد. انواع حواله ارزی وجود دارد که هر یک طبق شرایط خاصی دنبال می شود.به عنوان مثال خرید حواله های ارزی دستی به صورتی است که برای ارسال ارز به صورت نقدی به یک سری شعب صرافی در کشورها از حواله های دستی استفاده می شود.

در این روش مشتری باید نام شخص گیرنده وجه و همینطور میزان مبلغ را مشخص سازد.از طرف دیگر در این روش در کمترین زمان ممکن گیرنده می تواند وجه را در شعب معتبر دریافت کند.

خرید حواله ارزی شخصی
شما می توانید به سادگی خرید حواله های ارزی داشته باشید.در این مسیر هیچ نوع محدودیتی برای فرد در نظر گرفته نمی شود.در نظر داشته باشید که عموماً زمانی که برای خرید حواله های ارزی شخصی در صرافیهای مختلف در نظر گرفته می شود متفاوت است، و عموماً با تأخیر همراه است.

این موضوع در صرافی ما کمتر دیده می شودو سرعت کار برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.در صورتی که خرید حواله ارزی شخصی در صرافی ما بنا به اشتباهات سیستمی اینترنت بانک و یا خطاهای انسانی به موقع صورت نپذیرداین صرافی ضمن پذیرش خطای ایجاد شده مسئولیت کار خود را نیز قبول می کند.در نظر داشته باشید که گاه شماره و یا نام و نام خانوادگی صحیح ثبت نمی شود این موضوع از سوی تیم های ما به سرعت قابل پیگیری است.

نکات مهم خرید حواله ارزی
در سایت فرمی قرار داده ایم تا بتوانید قبل از خرید حواله ارزی محاسبه های لازم را انجام دهید. روش های پرداخت هزینه به صورت آنلاین بدون کارمزد بوده و شما درگیر هزینه های اضافی نمی شوید.در نظر داشته باشید که در مسیر خرید حواله ارزی شرح دقیق مقصد و حواله گزارش گیری می شود.با توجه به نوسانات قیمت خرید حواله ارزی در ایرانبه شما پیشنهاد می کنیم که هر روزی که مایل به خرید حواله ارزی شخصی هستیدهمان روز فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

در نظر داشته باشید که گاه فرم زودتر تکمیل شده و وقتی نوبت به خرید حواله ارزی می رسد هزینه ها تغییر کرده است.در چنین حالتی پیش فاکتور شما از درجه اعتبار ساقط شده است و قابل قبول نخواهد بود.به این ترتیب به سادگی می توانید در زمانی سریع خرید خود را انجام دهید.تذکر مهمی در خصوص پر کردن فرم مربوطه وجود دارد در نظر داشته باشیدکه فیلدهای موجود باید به طور دقیق و صحیح تکمیل شود و در صورت خالی ماندن یک فیلد اپراتور خرید حواله ارزی را نا تمام می گذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>