اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

افتتاح حساب بانکی در گرجستان
بارها سوال شده است که باز کردن حساب بانکی در گرجستان به چه صورتی است؟ افتتاح حساب در گرجستان برای افراد غیر گرجی ( اتباع ایرانی) دارای یک سری تغییرات در سال 2018 بوده است.

با توجه به وضعیت تحریم های بانکی موجود برای ایران، گرجستان تیز تحت تأثیر از وضعیت تحریم یک سری روند های سخت گیرانه برای افتتاح حساب بانکی وضع نموده است به این ترتیب بهتر است که در ابتدا از شرایط باز نمودن حساب بانکی در گرجستان مطلع شویم.

در ابتدای سال 2013 دیده شده است که افتتاح حساب در کشور گرجستان برای اتباع ایرانی تنها در وضعیت محلی ممکن است و ایرانی های عزیز اجازه تراکنش های خارج از گرجستان ندارد.

برای ایرانی ها در گرجستان یک سری ویزا کارت ارائه می شود که این کارت تنها در داخل کشور کار می کند و در خارج از کشور کارایی ندارد. این موضوع سبب می شود که یادآور شویم برای باز کردن حساب در این کشور گول افراد سودجو را نخورید و بدانید که باز شدن حساب های بانکی در کشور تنها برای افراد داخل کشور فراهم شده است.

حال سوال اینجاست که اگر یک فرد بازرگان و یا سرمایه گذار باشد و بخواهد انتقال پول از ایران به گرجستان داشته باشد چه باید کند و تکلیف انتقال پول از ایران به گرجستان چه خواهد بود؟ بخش بعدی این موضوع را به طور دقیق پوشش می دهد.

قوانین نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان
در نظر داشته باشید که نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان به طور کلی به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. اما موضوع مهمی که در این بین وجود دارد این است که بانک های گرجستان خود تصمیم می گیرند که با چه اشخاص و یا شرکت هایی مبادلات مالی داشته باشند! در واقع اگر تبلیغاتی از صرافی های مختلف به چشمتان خورد مبنی بر اینکه هر میزان پولی که مدنظرتان است به گرجستان منتقل خواهد باید کمی تأمل کرده و شرایط را به طور دقیق مورد پیش بینی قرار دهید.

اینطور که مشخص است شرکت های بازرگانی در ابتدای امر باید با دریافت کننده پول وارد مذاکره شود و شرایط و نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان را به طور دقیق برای وی توضیح دهد به این ترتیب مشکلات موجود به طور دقیق قابل پیش بینی خواهد بود و شما می توانید جلوی ضرر را هرچه زودتر بگیرید.

بررسی نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان
حال نوبت به بررسی قوانین نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان رسیده است و باید مشخص شود که در هر مرحله از نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان چه شرایطی باید مدنظر باشد. دقت کنید که برای انتقال پول به گرجستان قطعاً باید از فردی کاردان اطلاعاتی دقیق کسب کنید و حرکت های بدون اطلاعات دقیق در این مسیر قطعاً مشکل ساز خواهد بود.

فردی که برای اینکار انتخاب می شود در ابتدای امر باید از اصول نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان مطلع باشد، اگر قرار است پول به بانک منتقل شود باید در ابتدا وارد مذاکره با بانک مربوطه شده و مطمئن شود که مشکلی از سوی بانک برای انتقال پول از ایران به گرجستان وجود ندارد، سپس نوبت به ارائه یک سری مدارک لازم است که باید توسط بانک مربوطه به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر قرار است انتقال پول از ایران به گرجستان برای یک شخص و یا شرکت صورت بگیرد باید اطلاعات دقیق مقصد در ابتدا مشخص شود و سپس نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت عملیات واریزی صورت پذیرد. دقت کنید که استفاده از روش های کیف الکترونیکی می تواند گزینه ای جالب در این مسیر محسوب شود.

به طور کلی همیشه و همه جا نگرانی هایی در خصوص نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان دیده می شود و این موضوع سبب شده است که افراد در این مسیر دچار یک سری مشکلات شوند به این ترتیب شما باید قبل از آغاز کار تمامی مشکلات موجود را پیش بینی کنید که قطعاً از عهده شخص واریز کننده بر نخواهد آمد و باید فردی خبره برای این کار انتخاب شود.

مقایسه نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان
در خصوص روش هایی که برای انتقال پول از ایران به گرجستان وجود دارد یک سری از روش ها دارای شرایط خاصی هستند که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مثلاً در ارسال وجه به گرجستان از طریق سیستم های آنلاین گاهاً دیده شده است که سقف واریز محدود است و باید روند واریز چندباره پیش برود به این ترتیب اگر شخصی از سقف واریز مطلع نباشد قطعاً در واریز پول دچار خطا شده و بارها دیده می شود که یک شری ضررهای مالی نیز برای وی صورت می گیرد.

اینطور که مشخص شده است. افرادی که قصد دارند از نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان اطلاع دقیق پیداکنند می توانند از بخش نامه های راهنمای نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان استفاده کنند، این فایل‌ها به منظور اطلاعات رسانی دقیق در خصوص جدیدترین نحوه انتقال پول از ایران به گرجستان دیده می‌شود.

شما می بایست قبل از هر نوع اقدامی جلوی ضرر را بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم از پکیج های ارسال پول به گرجستان را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید به این ترتیب روند واریز برای شما آشکار خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>