اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

می دانیم که بسیاری از صاحبان مشاغل، سرمایه گذاران و همینطور تاجران با فروشندگان و تولیدکنندگان کانادایی ارتباط دارند به این ترتیب وضعیت حواله ارز به کانادا از دسته مسایل بسیار مهم محسوب می شود. در واقع نقل و انتقالات مالی از ایران به این شکور باید طبق شرایط خاصی دنبال شود.

در نظر داشته باشید که در چند ساله اخیر بسیاری از کشور ها ادعای ارسال حواله ارز به کانادا را دارند در صورتی که تمایلی به ارائه گزارش از روند کاری خود نداشته و در نهایت سبب ضرر های مالی برای افراد می‌شوند به این ترتیب افرادی که قصد دارند حواله ارز به کانادا داشته باشند باید یک سری مسایل را به طور دقیق رعایت کنند و در انتخاب صرافی و شرکت بازرگانی مناسب هر آنچه نیاز است را مورد بررسی قرار دهند.

قوانینی که برای حواله ارز به کانادا دیده می شود به صورت دوره ای تعیین می شود و اینطور که مشخص است افرادی که قصد دارند از بهترین شرایط حواله ارز به کانادا استفاده کنند باید بدانند که گاهاً زمان و هزینه‌های موجود در این مسیر بسیار متغیر خواهد بود.

روش های حواله ارز به کشور کانادا
یکی از روش های حواله ارز به کانادا روش سوئیفت است، برای ارسال حواله به بانک های کانادا، نیاز به سیستم های بانکی است و باید یک سری اطلاعات در این زمینه فراهم شود. به عنوان مثال شما نیاز به شماره حساب، آدرس بانک، کد سوئیفت و همینطور شماره ترانزیت بانک مقصد دارید.

در نظر داشته باشی که مبلغ حواله در این روش مهم نبوده و دارای سقف مشخصی نیست. از طرفی نیز زمان در این روش بین یک الی دو روز کاری خواهد بود. شما می توانید با این روش در بستری مورد اعتماد حواله ارز به کانادا را به شکل استاندارد برای خود فراهم سازید. نرخ کارمزد در این روش متغیر است و البته میزان کاربرد بسیار کم است.

روش بعدی برای حواله ارز بوسترن یونیون است البته این روش برای ارسال پول به سراسر دنیا بوده و تنها مختص به کانادا نیست. در این روش می توانید به هر میزان و حتی مبالغ بسیار کم نیز انتقال داشته باشید. در روش وسترن یونیون نیازی به داشتن حساب بانکی نیست و البته نرخ و کارمزد در این روش مشخص است. تمامی مراحل در این روش به صورت آنلاین خواهد بود.

روش دیگری که برای حواله ارز تحویل نقدی است. در این روش تحویل به صورت نقدی صورت می گیرد و البته از نظر هزینه در وضعیت گران قرار دارد و شاید برای عده ای از افراد مقرون به صرفه نباشد.

روش های جدید حواله ارز به کانادا
یک سری روش های جدید و جالب برای حواله ارز وجود دارد که بررسی انها خالی از لطف نیست. شما می توانید از روش بازارهای همتا به همتا استفاده کنید. این روش بهترین نرخ جابه جایی را به خود اختصاص داده است. در نظر داشته باشید که این روش به این صورت است که در ابتدای امر باید نرخ ارز شما تنظیم شود این نرخ عموماً بین صفر الی نیم درصد است. در صورتی که نرخ انتقال شما زیاد باشد این روش بسیار جوابگو است.

روش های پی پال از دسته روش های بسیار عالی برای حواله ارز به کشور کانادا محسوب می شود که دارای شرایط پرداخت به صورت غیر مستقیم است و یاد فردی به عنوان کارگزار این مسیر را برای شما هموار کند. در نظر داشته باشید که برای حواله ارز به کانادا باید در ابتدای امر از تعرفه های دقیق در خصوص ارز مطلع باشید تا بتوانید انتخاب صحیح تر داشته باشید.

در نظر داشته باشید که پی پال از دسته روش های ارزان قیمت حواله ارز به کشور کانادا محسوب می شود و البته باید طبق شرایط و قوانین خاصی دنبال شود.

کارگزار ارز خارجی از دیگر افرادی محصول می شوند که به شما اجازه می دهند مسیر حواله ارز به کشور کانادا را برای خود آسانتر کنید. این روش به این صورت است که فردی کاردان تمامی مراحل حواله ارز به کشور کانادا را به نمایندگی از شما انجام می دهد این فرد به دلیل منتقل کردن میزان زیادی ارز می توانند با هزینه‌های کم حواله ارز به کانادا داشته باشند.

نکات مهم حواله ارز به کانادا

  • برای حواله ارز به کانادا باید ارسال کننده و دریافت کننده باید مشخص باشد. اطلاعات و مشخصات هر دو سمت باید به طور دقیق اعلام شود.
  • اگر قرار است که خرید از کانادا صورت بگیرد بهتر است که افراد بتوانند به طور دقیق اطلاعات دقیقی در خصوص اعتبار فروشنده کسب کنند و سپس حواله ارز به کانادا داشته باشند.

در بررسی های اخیر مشخص شده است که برای ارسال حواله کردن ارز به کانادا در ابتدای امر باید میزان ارزی که قرار است حواله شود مشخص شود و البته این کار باید توسط فردی کاردان صورت بگیرد. به شما پیشنهاد می کنیم که برای حواله ارزها به کانادا از شرکت های معتبر استفاده کنید.

در این شرکت ها در ابتدای امر یک طرح کلی از حواله ارز به کانادا به شما ارائه می شود و شما به سادگی می دانید که روش حواله ارزی به کانادا به چه صورتی است. سپس شرایطی فراهم می شود تا مشخص شود هزینه های حواله ارزی به کانادا به چه صورتی است و با محاسبه دقیق هزینه های موجود روش های دیگری نیز به شما پیشنهاد خواهد شد.

کارگزاران ارز خارجی به صفر تا صد حواله ارز به کشور کانادا مسلط هستند و می تواند به سادگی مشکلات پیش آمده در این مسیر را حل و فصل کنند. شما می توانید حواله کردن ارز به کانادا را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>