اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هرچقدر از مزایا و سود واردات قطعات الکتریکی از چین بگوییم کم است! قیمت بندی هایی که برای انواع قطعات الکتریکی در چین برآورد می شود بسیار ارزان است و واردات قطعات الکتریکی از چین به ایران سبب سود دهی شگفت انگیزی می شود.

از آنجایی که قطعات الکتریکی از دسته محصولات وارداتی پر سود محسوب می شود رقابت در این لاین بسیار زیاد است بنابراین دانستن قوانین واردات قطعات الکتریکی از چین می تواند بسیار کمک کننده باشد. در نظر داشته باشید که تعرفه های این محصول در فصل های مختلف سال یکسان نیست.

واردات قطعات الکتریکی از چین با نازل ترین قیمت
از آنجایی که قطعات الکتریکی دارای نوسان قیمت بسیار زیادی است شاید واردات قطعات الکتریکی از چین از دسته مسایل دشوار محسوب شود. هدف ما از واردات قطعات الکتریکی از چین رضایت و کیفیت و برتری است.

استعلام قیمت واردات قطعات الکتریکی از چین
تعرفه هایی که برای واردات قطعات الکتریکی از چین در نظر گرفته می شود متغیر است.درجه بندی های خاصی برای قیمت ها در نظر گرفته شده است به عنوان مثال انواع ماژول های نمایشگر LED ساخت چین دارای سه سری تعرفه است و طبق ابعاد و کیفیت محصول این نرخ تعیین می شود.

گرافیکی و کاراکتری دارای دو نوع قیمت متوسط و گران هستند محصولات ارزان قیمت محسوب نمی شود و در مقابل فریت ها و سنسورهای خاص حساس به گرما و ایکس ری در لیست محصولات وارداتی ارزان قیمت قرار می گیرند.

برای بررسی دقیق قیمت بندی های موجود دو راه پیش روی شما قرار دارد گزینه اول بررسی جدول های قیمت بندی انواع قطعات الکتریکی است که به صورت دوره ای به روز رسانی می شود و دسترسی شما را به قیمت روز این محصولات بسیار آسانتر می کند.

واردات قطعات الکتریکی پر سود از چین
قطعاً دانستن اقلام پر سود وارداتی از چین می تواند روزنه ای برای پیشرفت های مالی محسوب شود، طبق بررسی های انجام شده در طی سه سال اخیر انواع مدارات مجتمع آی سی که دارای درجه های مصرفی تجاری، صنعتی و همینطور نظامی هستند

دارای سود بسیار بالایی در خصوص واردات قطعات الکتریکی از چین هستند. از سمت دیگر میکرو کنترلرهای AVR و ARM از دیگر محصولاتی هستند که در چین دارای قیمت بسیار ارزانی بوده و وارد کردن ان به ایران قطعاً می تواند بسیار ارزان و مناسب باشد.

از سمت دیگر اینطور که مشخص است در دو فصل گرم سال یعنی بهار و تابستان دیودهای مصرفی برای لوازم سرما بخش، خازن های الکترولیت، پلی استر و مایلرها نیز با تعرفه های بسیار عالی و سود ده فراهم شده‌اند.

افرادی که واردات قطعات الکتریکی از چین را به صورت عمده انجام می دهند قطعاً از خرید ریموت کنترل ها که داری مجوز اداره ارتباطات رادیویی هستند سود خوبی خواهند کرد.

قوانین واردات قطعات الکتریکی از چین
قبل از خرید هر جنس و قطعه باید از فروشنده نمونه هایی درخواست کنید این گزینه در خصوص ال ای دی بسیار اهمیت دارد در واقع باید نمونه کارهای موجود بتواند تضمین کننده کیفیت محصول باشد.

در هنگام واردات قطعات الکتریکی از چین باید از اعتبار شرکت فروشنده اطمینان حاصل کنید. به طور کلی در چین فروشنده ها به دو دسته تقسیم می شود دسته اول Trading نام دارند و به اصطلاح دلالان فروش هستند و نوع دوم نیز Manufacture نامیده می شود که تولید کننده لقب می گیرند.

در صورتی که خرید شما از گروه اول باشد در خصوص قیمت می توان مانور زیادی داد اما نمی توان تضمینی در خصوص کیفیت محصول خریداری شده داد. از سمت دیگر شرکت های تولید کننده همیشه در لاین کیفیت از وضعیت نرمالی برخوردار هستند اما وارد معامله شدن از نظر هزینه با این گروه کمی دشوار است.

به این ترتیب در شرکت بازرگانی واردات قطعات الکتریکی از چین به شما کمک می شود که با تولیدکنندگان ارتباط گرفته و در خصوص هزینه ها نیز می توان یک سری از راهکارها را ارائه داد.

در نظر داشته باشید که در واردات قطعات الکتریکی از چین اگر قواعد و اصطلاحات خرید های بین المللی را نمی دانید به هیچ عنوان نباید وارد پروسه خرید شوید. بارها دیده شده است که تفاوت قیمت EXW و FOB سبب ضررهای بسیاری شده و منجر به ورشکستی شده است.

نکات مهم واردات قطعات الکتریکی از چین
اگر شخصی را به عنوان واسطه در کشور چین داشته باشید قطعاً می توانید کنترل بهتری بر روی خرید داشته باشید، این گزینه مخصوصاً در دفعات اول واردات قطعات الکتریکی از چین بسیار مهم و ضروری است.

در خرید هیچ نوع عجله ای جایز نیست! فرصت برای خرید بسیار است در نظر داشته باشید تا زمانی که از کیفیت جنس مطمئن نشدید پروسه خرید را آغاز نکنید.

اگر قرار است واردات قطعات الکتریکی از چین از طریق نمایشگاه هایی که به صورت سالانه در چین برگزار می شود صورت پذیرد باید این نکته را در نظر داشته باشید که ریسک بزرگی را به جان خریده اید زیرا اکثریت خریدها از نمایشگاه کیفیت مطلوبی ندارند.

قبل از واردات قطعات الکتریکی از چین باید از شرایط گمرکی به طور دقیق مطلع بود، در نظر داشته باشید که قیمت ها به طور دوره ای و حتی روزانه تغییر می کنند به این ترتیب باید بتوان گزینه صحیحی برای خرید را انتخاب کنید.

سوددهی واردات قطعات الکتریکی از چین بسیار زیاد است، قیمت این اقلام در ایران گاه دو الی سه برابر به فروش می رسند و شما سود خالص زیادی خواهید داشت، اما باید در پروسه واردات قطعات الکتریکی از چین به تمامی اتفاق های احتمالی توجه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
خالد گوهری:
سلام میکرو سویچ لازم دارم ایا موجود هست
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد رضا خدادادی:
با سلام و عرض خسته نباشید جهت ساخت چند پنل خورشیدی  به چندین سلول خورشیدی نوع چینیShenzhen Taihesheng  احتیاج داشتم در صورت موفق بودن خرید خرید بیشتری خواهیم کرد.  برای خرید می بایست چه کاری انجام بدهم  
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

آراز حسین نژاد:
سلام .چطوری میشه بدون اینکه رفت چین کالاهایی مثل بکلابت رو خرید و چطوری میشه شرکتهای تولید کننده معتبر رو شناخت . آیا شما در این مورد راهنمایی میکنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سجاد میرزایی:
من برای تجهیز تعمیرگاهم نیاز به یک سری لوازم مانند تستر پنل تلویزیون - تستر بکلایت - تستر مین برد -و مولتی متر . اسیلوسکوپ .. میکروسکوپ دیجیتال.- سیم لحیم - روغن لحیم - هویه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مصطفی بیات ترک:
سلام خسته نباشید من پنل یا صفحه نمایش ال ای دی ۶۵ مدل نانو ۸۶ میخام
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>