اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حواله ارزی (payment order) نوعی دستور پرداخت است که طبق دستور مشتری، برای انتقال وجوه ارزی در داخل کشور یا خارج از آن، صادر می شود. برای انجام حواله های ارزی مختلف خصوصاً حواله یورو به اسپانیا می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

صدور حواله ها می تواند از طریق بانک های کارگزار انجام شود. برای این کار شما به یکی از شعب بانک های مختلف که کارگزاری هایی را در خارج از ایران دارند، مراجعه نموده و درخواست حواله یورو به اسپانیا می‌نمائید.

این کارگزاری ها در بانک های معتبر اسپانیایی از جمله بانک اسپانیا (که بانک مرکزی اسپانیا نیز است)، بانکو پوپولار اسپانیول و … حساب بانکی دارند.

شما برای انجام این درخواست باید یک حساب سپرده با قابلیت واریز و برداشت در بانک مورد نظر افتتاح نمایید. مبلغ، مشخصات شما و اطلاعات شخصی حساب دریافت کننده در این مورد باید در اختیار بانک قرار داده شود تا مراحل قانونی را برای اجرای درخواست شما طی نمایند.

روش بعدی برای حواله یورو به اسپانیا، اقدام از طریق صرافی های دارای مجوز رسمی و دنبال کردن مراحل قانونی و معمول مربوط به انتقال وجه است.

بیشتر صرافی های ایرانی برای اینکه بتوانند با امنیت کامل و بسیار سریع اقدام به حوالجات ارزی نمایند،
در تعدادی از بانک های بسیار معتبر دنیا از جمله بانک های کشورهایی مانند چین حساب باز می کنند و به واسطه این حساب ها، به صورت فوری اقدام به حواله های ارزی می نمایند.شما برای حواله پول از طریق یک صرافی، باید در صرافی حاضر شوید یا از طریق تماس تلفنی یا اینترنتی، درخواست خود را مبنی بر حواله یورو به اسپانیا را به آنها اطلاع دهید.

طبیعتاً انجام این خدمات شامل دریافت کارمزدهایی از طرف صرافی مذکور خواهد بود که بسته به مبلغ مورد نظر و کشور و شهر مقصد، متغیر است. بیشتر صرافی ها در کمتر از 24 ساعت مبلغ مورد نظر را به حساب دریافت کننده واریز می کند.

روش بعدی برای انجام حواله یورو به اسپانیا، استفاده از سوئیفت است. سوئیفت یک نوع حواله ی بانکی است که هم سرعت انتقال و هم امنیت انتقال در آن فوق العاده بالا استو به همین دلیل استفاده از آن برای انجام تبادلات ارزی بین شعب مختلف بانک ها در سراسر دنیا بسیار مرسوم است.

برای اینکه کشوری بتواند امکان استفاده شهروندانش را از سوئیفت فراهم کند، باید یک نقطه دسترسی داشته باشد. در ایران این نقطه دسترسی در بانک مرکزی قرار دارد.

روش دیگر برای حواله یورو به اسپانیا، استفاده از شرکت وسترن یونیون است. به دلیل وجود تحریم های اقتصادی علیه ایران، وسترن یونیون فعالیت های خود را در ایران متوقف نموده است، اما صرافی های مختلف از طریق کارگزاری های همکار خود در سراسر دنیا خصوصاً کشورهای خاورمیانه مانند امارات و … می توانند دسترسی شما را به وسترن یونیون و استفاده از خدمات فوق العاده این شرکت (که شامل امنیت بالا و سرعت حواله زیاد است) فراهم کنند.

پس کافیست به یک صرافی مجاز و دارای مجوز که با وسترن یونیون در ارتباط است، تماس گرفته و اقدام به حواله یورو به اسپانیا به آسانی و با آرامش خیال نمایید.

گزینه بعدی برای حواله یورو به اسپانیا استفاده از کارت های نقدی پیش پرداخت شده است. برای استفاده از این کارت ها، باید از طریق شعب مختلف بانک های صادر کننده کارت های اعتبار اقدام نمایید.
می توانید در هر کجای دنیا که این کار دارای اعتبار می باشد، مبلغ دلخواه خود را به کارت واریز کنید و در مقصد دلخواه، آن را برداشت نمایید. فراموش نکنید که مبلغ ناچیزی برای فعال سازی کارت پرداخت خواهید کرد.

استفاده از برات های ارزی، نیز یکی دیگر از روش های حواله یورو به اسپانیا و یکی از ابزارهای پرداخت بین المللی است. در این روش، خریدار پس از حصول اطمینان از اینکه فروشنده مراحل حمل کالا یا ارائه خدمات را به طور کامل انجام داده است، اقدام به پرداخت وجه می نماید. شما می توانید از طریق شعب مختلف بانک‌ها، اقدام به ثبت سفارش برات اسنادی با یا بدون تعهد بانکی نمایید.

یکی دیگر از روش های پرداخت بین المللی، استفاده از اعتبارات اسنادی است. شما می توانید برای خرید کالا یا خدمات بین المللی، از طریق شعب مختلف بانک های عامل، اقدام به گشایش اعتبار اسنادی ارزهای متداول دنیا خصوصاً یورو نمایید. این روش یکی از قابل اطمینان ترین روش های پرداخت در دنیا به صورت بین المللی است، چرا که ریسک خریدار و فروشنده در آن بسیار کم و ناچیز است.

شرکت ها و کارخانجات ایرانی که برای تولیدات خود، نیاز به تهیه مواد اولیه از کشورهای مختلف اروپایی به ویژه اسپانیا دارند، می توانند با استفاده از این روش پرداخت، اقدام به تأمین کالا و خدمات مورد نیاز خود نمایند.

امیدواریم، اگر شما نیز علاقه مند به تحصیل در اسپانیا و یا انجام معاملات و شراکت های تجاری با شرکت ها و کارخانه هایی در اسپانیا هستید، یا به عنوان یک جهانگرد کنجکاو در حال انتخاب اسپانیا به عنوان مقصد بعدی خود هستید، مطالب فوق توانسته باشند ایده هایی مناسب در مورد نحوه حواله یورو به اسپانیا و تبادلات ارزی با کشور اسپانیا برای شما فراهم نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
پروین مهاجری:
با سلام ،من میخواهم دا یک صراف ایرانی در اسپانیا تماس داشته باشم برای گرفتن حقوقی که در ایران دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

علی میلانی:
سلام من به حسابم در اسپانیا میخوام پول واریز بشه ریال در ایران میدم این واریزی ماهیانه ۳۰۰۰ یورو هست
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمود عزیزی:
سلام. فرزند من در بارسلون اسپانیا مشغول تحصیل است و دارای شماره حساب اینترنتی است ولی در بانکهای اسپانیا هنوز حساب باز نکرده.. چگونه میتوانم ماهانه 1000 یورو برایش بفرستم. و کارمزد این ارسال توسط شما چقدر است؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>