اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مشخصات شرکت بازرگانی ترخیص کالا معتبر
در صورتی که معیارهای ارزیابی یک شرکت بازرگانی ترخیص کالا معتبر را بدانیم قطعاً می توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشیم.

می دانیم که موضوع اصلی در شرکت بازرگانی ترخیص کالا واردات و صادرات اقلام در حجم زیاد است و البته تمرکز اصلی یک شرکت بازرگانی ترخیص کالا معتبر بر روی اقلام مجاز است. یک شرکت بازرگانی ترخیص کالا خوب و استاندارد در سطح جهانی شهرت دارد این شرکت اغلب در نمایشگاه های مشهور دنیا دارای اسم و رسم است. هر شرکت بازرگانی ترخیص کالا خوب و استاندارد حداقل سه ترخیص کار حرفه ای و سه ترخیص کار آماتور دارد.

در یک شرکت بازرگانی ترخیص کالا معتبر افرادی به عنوان مشاور هستند که تمامی اطلاعات لازم را به شما ارائه می دهد.

وجود بازرس در این شرکت ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. در نظر داشته باشید که به طور کلی میزان سرمایه ای که در این نوع شرکت ها دنبال می شود بسیار متغیر است.

وظایف شرکت بازرگانی ترخیص کالا معتبر
شرکت بازرگانی ترخیص کالا استاندارد باید در بخش پرداخت و ترخیص بسیار قدرتمند عمل کند او باید با یک دید کلی به سرعت بتواند تشخیص دهد که هزینه های برآورد شده از سوی گمرک تا چه حد قابل قبول است. در نظر داشته باشید که کارشناسان در این مسیر اغلب شرایط را به صورت دوره ای دنبال می کنند.

در بخش پرداخت و ترخیص ارزیابی سیستم باید به طور دقیق طی شده باشد و تمامی اسناد و مدارک به همراه فیش بانکی تحویل صندوقدار شده باشد. رسید ارائه شده باید به چاپ برسد و ضمیمه سایر مدارک شود.

ترخیص کار باید بتواند به تمامی شرایط ضمانتنامه بانکی اشراف کامل داشته باشد و در قبال درخواست های کتبی موجود تصمیم گیری صحیحی نماید.

از نظر حقوقی ضمانت نامه بانکی بین بانک ضامن و ذینفع ضمانتنامه منعقد می شود و غیر قابل انتقال است. (این مبحث بسیار پیچیده است و باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد که در این مقاله نمی گنجد)

بررسی ضمانت نامه ها از سوی شرکت بازرگانی ترخیص کالا
به طور کلی ضمانت نامه های مختلفی برای ترخیص کالا دیده می شود که هر یک دارای شرایط خاصی است. به عنوان مثال ضمانت نامه گمرکی از دسته ضمانت نامه هایی است که برای متقاضیان حضور در نمایشگاه های بین المللی کاربرد دارد.

در نظر داشته باشید برای اینکه متقاضی بتواند حقوق گمرکی را پرداخت نکند باید تقاضای صدور ضمانتنامه به صورتی باشد که به نفع کشور میزبان تمامی شود و تمامی این مسائل از سوی ترخیص کار شرکت بازرگانی ترخیص کالا به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید که حقوق و عوارض گمرکی با توجه به شرایط کالا و ارزش آن تعیین می شود.

ضمانت نامه های دیگری نیز مانند ضمانت نامه تعهد پرداخت وجود دارد که در زمینه تضمین قرارداد فروش، قراردادهای اجاره و همینطور قرار داده های ساخت ارائه داده می شود. این نوع ضمانت نامه نقش اعتبار سنجی را به عهده می گیرد. در نظر داشته باشید که شرکت بازرگانی ترخیص کالا در وهله اول باید وجه را به طور دقیق برآورد سازد.

ارزیابی شرکت بازرگانی ترخیص کالا
شرکت بازرگانی ترخیص کالا باید بررسی اجمالی بر روی اظهار نامه از نظر جامع و کامل بودن داشته باشد. در واقع باید اظهار نامه به قسمت دریافت اسناد تحویل داده شود.

نام کالا، ردیف تعرفه آن، ارزش وزنی و غیر وزنی کالا، درصد حقوق گمرکی، سود بازرگانی، زیر نویس های ردیف تعرفه، گواهی مبدأ، اعلامیه گشایش اعتبار همگی از دسته مسائلی هستند که باید توسط شرکت بازرگانی ترخیص کالا به طور دقیق دنبال شود.

در نظر داشته باید که کارشناسان بررسی کننده در ابتدای امر وضعیت شماره عطف اظهارنامه را بررسی می کنند و در صورت عدم تطبیق قطعاً مشکل ایجاد خواهد شد.مورد بعدی در خصوص لاک و مهر و امضا اظهارنامه و ضمائم مربوطه است

اظهارنامه باید به کارشناسان مربوطه ارجاع داده شود. مسیرهای زرد و سبز عموماً برای این کار هستند.رسیدگی کامل اسناد و اظهار نامه اغلب مربوط به مسیر های قرمز است.

در نظر داشته باشید که اگر ترخیص کار تمامی اسناد را به درستی تهیه کرده باشد قطعاً ترخیص کالا به طور دقیق انجام می شود و هیچ مشکلی در این مسیر دیده نمی شود.

به طور دقیق زمانی که یک شرکت بازرگانی ترخیص کالا برای ترخیص قانونی اقلام می گذارد بین 7 الی 10 روز است و در صورتی که تمامی اسناد موجود باشند می توان اینطور بررسی کرد که زمان کمتر می شود.

گام آخر در شرکت بازرگانی ترخیص کالا
پس از اینکه تشریفات لازم کار در سرویس ارزیابی در هر سه مسیر(زرد، سبز و قرمز) به طور دقیق طی شد باید پروانه های مهر شده تحویل صاحب کالا و یا نماینده قانونی آن داده شود.

سپس باید به دفتر کل انبارهای اداره خدمات بنادر مراجعه شود برگه های موجود به متصدی نشان داده شود سپس فهرست روزانه با درج شماره ثبت دنبال شده در سه نسخه تنظیم می شود. نسخه اول برای دایره بازبینی است، نسخه دوم و سوم به ترتیب برای اخذ رسید و بایگانی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت وجود اعتراض از سوی صاحب کالا به سادگی روند رسیدگی از شوی شرکت بازرگانی ترخیص کالا آغاز می شود و در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد. در نظر داشته باشید که در گمرک گاهاً یک سری از اقلام باید به طور دقیق برآورد و ارزیابی شوند و این موضوع باعث می شود که پروسه ترخیص کالا کندتر پیش برود.

ارتباط با شرکت بازرگانی ترخیص کالا به سادگی فراهم شده است، شما می توانید به سادگی از طریق فرم‌های مخصوص سؤالات خود را بپرسید و در سریع ترین زمان ممکن مشاورین شرکت بازرگانی ترخیص کالا با شما تماس حاصل می کنند. در نظر داشته باشید که به طور دقیق مسیر برای ترخیص کالای مجاز هموار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>