اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ آشنایی با زینگ فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

هر تاجر و یا بازرگانی برای دریافت سود بیشتر نیاز به بازار های زیادی دارد، که در صورت مسدود شدن کار خود بتواند از آن ها سود دریافت کند. یکی از راه های که تجار می توانند سود کلانی به دست آورده و به یک برند مشهور جهانی تبدیل شوند، وجد بازاریابی خارج از کشور است.

این نوع از بازاریابی دارای اصول و قوانین خاص خود بوده و می توانند بازرگانان را در رسیدن به روابط گسترده تر کاری راهنمایی کند. هر کشور دارای قوانین تجاری و بین المللی خود می باشد. لذا از این رو باید سعی شود که وکلای مجرب در مورد قوانین تجاری هر کشور اطلاعاتی را کسب کرد و سپس به تجارت با آن کشور پرداخت.

از جمله عواملی که باعث موفقیت بازاریابی خارجی می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط به زبان بومی کشور. در هر کشوری که باشید و مشغول فروش هر محصولی که باشید، باید به زبان بومی آن کشور اصلاحات آن کاملاً تسلط داشته تا بتوانید روابط گستره ای با شرکای تجاری خود و مردم داشته باشید. به همین دلیل تمامی شرکت های بزرگ دنیا برای بازاریابی خارج از کشور خود از بازاریابان داخلی استفاده کرده و مدیر روابط عمومی آن ها نیز اغلب از افراد بومی همان کشور است. از این جهت می توان اطمینان داشت که عامه مردم و یا روسای شرکت ها می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده و قرار داد های تجاری بسته شوند.
  • داشتن تبلیغات گستره و جامع. مبحث تبلیغات برای بازاریابی خارج کشور و چه بسا حتی برای بازار‌های داخلی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا که با تبلیغات افراد می توانند محصول مورد نظر شما را شناخته و آن را تهیه کنند. بنابراین تبلیغ در شبکه های اجتماعی و رسانه های عمومی یکی از دلایل موفقیت در فروش می باشد.
  • داشتن بازاریابان مجرب. مسلماً تنها داشتن محصول خود باعث موفقیت در تجارت نخواهد شد. داشتن بازاریابان حرفه ای که به کار خود و فروش محصول مورد نظر تسلط دارند یکی از شروط اصلی موفقیت در این حرفه است. این بازاریابان باید از تمام جزئیات محصول آگاهی داشته و با تکیه بر نقاط قوت محصول، سعی بر عقد یک قرار داد تجاری و فروش محصول کنند.
  • پرداخت هزینه های ضروری. برخی اوقات دیده شده به دلیل کمبود بودجه و یا خساست مدیران، آن ها از پرداخت برخی مبالغ ضروری و مهم سرباز می زنند. این مبالغ شامل استخدام کارمندان و بازاریابان حرفه ای می باشد. همچنین عدم پرداخت هزینه برای تبلیغات گسترده یکی دیگر از نکاتی است که مدیران با رعایت نکردن آن باعث شکست در کار خود می شوند. در واقع بازاریابی خارج از کشور نیاز به هزینه دارد و مدیران نباید این گونه هزینه ها به عنوان ضرر در نظر بگیرند. زیرا که تمامی این هزینه ها در کوتاه مدت به آن ها بازگردانده می شود.
  • داشتن فن بیان برای یک بازاریابی خارج از کشور بسیار از اهمیت برخوردار است. نوع پوشش، نوع کلمات مورد استفاده، حالت فیزیکی بدن، داشتن اعتماد به نفس، صحبت از آینده ای رو به رشد و… همه و همه از جمله مواردی هستند که برای داشتن یک رابطه تجاری خوب لازم می باشند. در بسیاری از جلسات تصمیمات مهمی گرفته می شود. در واقع در همین جلسات است که باید سعی شود شرکای تجاری را به همکاری ترغیب کرد.

یافتن مشتری های جدید با کمک بازاریابی خارج از کشور
شرکت در همایش ها و رویداد های بزرگی که منجر به گردهمایی کالای مورد نظر شما می شود، می تواند راهی برای یافتن بازاری جدید در یک نقطه دیگر دنیا باشد. در حال حاضر بسیاری از کشور های دنیا سعی می کنند در غالب فستیوال های بین المللی تمام تجاری که در یک زمینه کاری مشترک هستند را گرد هم جمع کنند.

این فستیوال ها و یا همایش ها می توانند منجر به روابط تجاری گسترده ای شوند که در نهایت به یک قرار داد تجاری تبدیل گردند. وجود بازاریابی خارج از کشور در این مرحله به شخص کمک می کند تا بتواند راحت تر با افراد جدید آشنا شده و با آن ها در مورد اهداف و محصولات خود صحبت کند.

یکی دیگر از عوامل موفقیت در بازاریابی خارج از کشور این است که مدیران باید همواره با چندین کشور در ارتباط باشند تا در صورت از دست دادن یکی از بازار ها دچار نقصان نگردند. همچنین آن ها باید همواره بر کیفیت محصولات خود افزوده تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند. در واقع این مشتری مداری است که باعث می شود، یک بازاریاب بتواند با آن ها ارتباط برقرار کرده و یک رابطه را منجر به فروش کند.

تکنولوژی و تأثیر آن در موفقیت بازاریابی خارج از کشور
به روز بودن در جهان حاضر را می توان یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت یک تجارت در نظر گرفت. برای شخصی که در آن سوی دنیا است و هیچ آگاهی با محصولات شما ندارد، تقریباً غیر ممکن است که حتی بتواند از وجود شما آگاهی یابد، چه برسد به اینکه بتواند از شما محصولی را تهیه کند.

از این وجود بازاریابی خارج از کشور و داشتن نمایندگی هایی در سایر نقاط جهان، در کنار عرضه اینترنتی کالا و یا معرفی اینترنتی در سایت شخصی آن شرکت و یا کارخانه، می تواند جهشی برای خرید های فراوان در سرتاسر دنیا باشد.

بسیار دیده شده که شرکت های معروف دنیا جهت فروش محصولات خود دارای یک سایت معتبر با درگاهی امن برای تجارت های خود هستند. این کار باعث می شودکه افراد بدون داشتن تشویش خاطر از دزدی های اینترنتی، به تجارت خود با آن شرکت ها بپردازند. در واقع بازاریابی خارج از کشور نیازمند این چنین تکنولوژی‌هایی برای پیشرفت و رشد خود است.

در غیر این طور محصول مورد نظر در داخل هر کشور که هیچ بلکه محکوم به فروش در شهر می شود. از این استخدام مهندسان برنامه نویسی که بتوانند سایتی معتبر و امن طراحی کرده و داشتن بازاریابانی که بتوانند چه به صورت اینترنتی و چه حضوری به فروش محصولات شما بپردازند، نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای یک سود بیشتر در نظر گرفته می شود.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>