اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

حواله های وارده و خارج شده به مالزی با کسر کارمزد صرافی ها بر مبنای ارز مربوطه مانند: دلار، یورو و … و نرخ روز می باشد که این مبلغ به حساب وارد شده و محاسباتی را بر روی آن انجام می دهند که این کار بر طبق قانونی خاص توسط صرافی ها انجام می شود. در هنگام حواله وارده به ایران همه حواله ها به مقصد ایران باید تبدیل به واحد پول اصلی کشور ایران (رینگیت) شود و سپس مبنای محاسبات نرخ فقط همان مبلغی خواهد بود که به حساب این صرافی ها وارد می شود.

تمام حواله های موجود به نام های وسترن یونین، پی پال و … کارمزد خاص خود را دارد و هر کشوری مقدار درصد کارمزد خاص خود را می گیرد.
برای انتقال پول از مالزی به ایران می توان از حواله بانکی استفاده کرد که نیاز هست فرمی را تکمیل کنیم که این فرم تشکیل شده است از:

مبلغ: که این فیلد باید مقدار مبلغ ارسالی باشد که در صورتی که مقدار دقیق آن را نمی دانید و یا اطلاعی ندارید مقدار تقریبی را بایستی وارد کنید.

واحد وجه: این فیلد واحد پول را می رساند که می تواند دلار آمریکا، دلار کانادا، پوند، ین و… باشد که معمولا دلار است.

منبع پول: در این فیلد دو گزینه مشخص شده است که یکی مربوط به شخص می باشد که نام حقیقی است و دیگری شرکت یعنی حقوقی.

نام فرد (شرکت) ارسال کننده: در این فیلد حتما باید نام فرد یا شرکتی که از حسابش وجه ارسال می‌شود ذکر کنید.

ملیت فرد فرستنده: در این فیلد نام بیشتر کشورها به صورت کشویی وجود دارد و شما می توانید آن را انتخاب کنید، تنها نکته مهمی که وجود دارد در مورد ملیت شرکت ها می باشد که باید حتما ملیت سهامدار شرکت را وارد کنید.

تاریخ ارسال وجه: این فیلد مربوط به تاریخ ارسال حواله بانکی از کشور مبدا می باشد که باید آن را به صورت هجری شمسی وارد کرد.

کشور مبدا: در این قسمت باید مشخص کنید که حواله بانکی از کدام کشور ارسال شده است.

نام دریافت کننده وجه در ایران: در این فیلد باید مبلغ ریال معادل ارسالی نام شخص دریافت کننده قید شود.

نام بانک: در ایران می توانید نام هر بانکی که شماره حساب آن را دادید در این قسمت وارد کنید.

شماره حساب: طبق بند بالا.

شماره کارت: شماره کارت 16 رقمی که در تمام کارت های بانکی ایرانی قرار دارد را در آن وارد می کنید.

شماره شبا: در پشت تمام کارت های بانکی نوشته شده است که دنباله اعداد آن در آخر به شماره حساب برمی گردد در صورت نبود این عدد از طریق وبسایت و بانک مربوطه این شماره به شما داده می شود.

تلفن همراه: شماره تلفن همراه گیرنده وجه نیز باید در این فیلد وارد شود.

تصویر کارت ملی: توسط دکمه choose file انتخاب می شود و اصلی ترین فیلد مربوطه است و باید در حفظ کارت ملی خود کوشا باشید.

در فرم مربوط به روش وسترن یونیون به ایران نیز تمام موارد بالا در فرم وجود دارد و تنها فیلدی که جایگزین می شود فیلد مربوط به ارسال وسترن یونیون به ایران به جای حواله بانکی به ایران می باشد.
حواله های مختلف دیگر نیز وجود دارند که برای انتقال پول از مالزی به ایران استفاده می شوند ولی فرم آن ها تغییر اندکی با این فرم دارد.

پس از تشدید تحریم ها، معمولا راه های نقل و انتقال پول محدودتر می شود. این موضوع شاید برای کسانی که قصد دارند از مالزی به ایران پول بفرستند مشکل هست، و چندین راه وجود دارد که شخصی که در داخل کشور هست می تواند از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی یا تشکیل دادن گروه در تلگرام و … با یکدیگر تبادل مالی داشته باشند که یکی از این تبادلات خرید بیت کوین می باشد.

امروزه در بیشتر گروه های تلگرام افراد در برنامه های گوناگون بیت کوین خرید و فروش می کنند و بسیاری از سایت ها نیز برای ثبت نام افراد جایزه ای به نام توکن یا همان بلیط به افراد می دهد و این امکان را به شما می دهد که با دعوت دیگران توکن بیشتری کسب کنید و سپس با سرمایه گذاری آن در بعضی برنامه ها بیت کوین تهیه کنید، این بیت کوین ها را سپس می توانید به کیف پول (والت) شخصی خود در ایران تبدیل کنید که یکی از روش های انتقال پول از مالزی به ایران می باشد.

برخی از مزایای این روش:

  •  انتقال بیت کوین سریع انجام می شود و زمان آن در حدود یکی دو ساعت می باشد.
  • خرید بیت کوین با کارت اعتباری ویزا نیز امکان پذیر خواهد بود.
  • امکان خرید و فروش بیت کوین در ایران با راه اندازی سایت های خاص و همچنین رسانه های اجتماعی و لینک دادن آن به سایت مربوطه به راحتی انجام می شود.

در خصوص خرید بیت کوین و انتقال آن به حساب اشخاص در ایران، همه کارها را می توان از طریق سایت انجام داد و تا آنجا که امکان پذیر بود سعی شد چند روش و فرم های مربوطه را به صورت مختصر برای انتقال پول از مالزی به ایران گفته شود و مراجعین به مشکل برنخورند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
منان پیمان:
میخواهم از ایران به مالیزی پول حواله کنم

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>