اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان
  • ریپل ripple یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که درچندسال اخیر محبوبیت بالایی به دست آورده است و روز به روز در حال پیشرفت می باشد.
  • ریپل یکی از بزرگ ترین عرضه کننده ها و توسعه دهنده های فناوری زنجیره بلوکی است و تا به امروز توانسته است این فناوری را به خوبی در بین موسسات و شرکت های مختلف توسعه دهد.
  • ریپل در سال 2012 ارائه شد، می کوشد تا پرداخت های بین المللی را به صورت ایمن و فوری در هر اندازه و مقدار با کارمزد بسیار پایین انجام دهد. ریپل از توکن هایی پشتیبانی می کند که نماینده پول نقد متداول است.

تفاوت ریپل با ارزهای دیجیتال دیگر مثل بیت کوین و اتریوم و… چیست؟
ریپل بر خلاف ارزهای دیجیتال مطرح دیگر که به صورت غیر متمرکز هستند نیست و این ارز دیجیتال به شکل متمرکز فعالیت می کند.یت کوین روش جدیدی برای پرداخت آنلاین است که انسان را از بانک بی نیاز می کند، اما بالعکس ریپل شبکه خود را برای ارتباط بین بانک های سراسر جهان ارائه داده است تا معاملات سریع تر و هزینه ها کمتر شود.

مزایای ریپل ripple
ریپل می کوشد جایگزینی برای سوئیفت در دنیای ارزهای رمزپایه باشد و ارزش های پیشنهادی قابل توجهی برای این مهم دارد؛ از جمله آنها می توان به سرعت بالا، کارمزد بسیار پایین، امکان رهگیری حواله ها و تعداد بالای تراکنش ها در دقیقه اشاره کرد. ریپل قصد دارد این دشواری ها را حل کند تا بانک ها، بنگاه های بزرگ مالی و اعتباری و شرکت های تجاری بتوانند سریع، بی خطر، بی واسطه و با حداقل کارمزد اقدام به حواله پول در سطح جهانی کنند.سرعت انجام هر تراکنش ریپل تنها 4 ثانیه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>