اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات کالا از چین می تواند یکی از روش های مناسب برای تامین مواد اولیه کارخانجات و یا مواد اولیه برای فروش به سایر باشد، به هر حال پیش از شروع واردات مواد اولیه از چین بایستی مراحل آن از جمله مذاکره با طرف حساب های چینی، ارسال وجه به صورت حواله یوان و یا حواله دلار به چین، عقد قرار داد معتبر بازرگانی با چین حمل دریایی و یا حمل هوایی از چین به سمت مرز های ایران، ترخیص کالا از گمرکات ایران از جمله ترخیص کالا در بندرعباس و یا فرودگاه های بین المللی کشور و نهایتا تحویل کالا درب انبار فروشنده در داخل کشور انجام می پذیرد.

مطمئن شوید محصول و مواد اولیه ای که قصد واردات از چین دارید اجازه واردات دارد. بسیاری از مواد اولیه و کالا ها امکان واردات از چین را دارند اما تعدادی از کالاها نیز به صورت مشروط و یا نیمه مشروط و یا حتی برخی از کالا ها برای واردات از چین ممنوع می باشند. قوانینی که گمرک جمهوری اسلامی ایران دارد که اجازه واردات برخی از کالا ها را نمی دهد، به طور مثال واردات کالا های معاهد شرع و مذهب شریعه اسلام از چین ممنوع است. کالا های مشروط نیز منوط به اخذ مجوز واردات از ارگان مربوطه می باشد مثلا واردات مواد اولیه دارو سازی از چین نیازمند اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو می باشد که بایستی پیش از واردات کالا ها اقدام به اخذ مجوز از ارگان مربوطه شود چرا که ممکن است کالایی که قصد واردات از چین دارید در ایران ممنوع باشد و حتی مجوز به آن تعلق نگیرد.

همچنین گمرک چین نیز برای صادرات برخی کالاها به ایران محدودیت هایی را وضع کرده است کالاهایی مانند لباس، پوشاک و دیگر کالا هایی که برند های جعلی FAKE دارد که این شکل از کالاها از نظر گمرک چین صادراتش به ایران و سایر کشور ها ممنوع می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>