اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای واردات کالا های فصلی زمان مناسب اقدام کنید:
مشخص است اگر اقدام به واردات تیشرت در پاییز و زمستان کنید قطعا بایستی 6 ماه بعد به فروش آن ها فکر کنید، ضمن اینکه ممکن است کلا در زمان فروش مدل های جدیدی از چین وارد بازار شود. این که بدانید چه کالایی را در چه فصلی وارد کنید نیازمند تحقیقات بازار و تجربه و بررسی های میدانی خواهد بود که بدانید کدام کالا ها را بایستی در چه زمانی وارد کرد.

از واردات کالا هایی که واردکننده هایی زیادی دارد ترجیحا خودداری کنید:
به هیچ وجه وارد گردانه واردات کالا هایی که واردکنندگان بزرگ با سرمایه هنگفتی دارد نشوید، وارد شدن به این حلقه احتمالا باعث شکستتان خواهد شد و یا اینکه سودی نخواهید کرد، شما فقط به یک شرط می‌توانید وارد این قبیل بازار های وارداتی شوید به شرطی که سرمایه شما آنقدر باشد که بتوانید با واردکننده های بزرگ از چین رقابت کنید. برای واردات اسباب بازی از چین حداقل سرمایه مورد نیاز 200 میلیون تومان است. برای واردات دوربین مداربسته 500 میلیون تومان، برای واردات شکر حداقل 20 میلیارد تومان، برای واردات موز حداقل 30 میلیارد تومان نیاز است، خوب اگر به حد این سرمایه رسیده اید می توانید وارد عرصه واردات کالا های پر مصرف وارداتی شوید ولی اما اگر سرمایه و اعتبار کافی برای واردات کالا هایی که به اصطلاح دست زیادی دارد کنید احتمالا یا سودی نخواهید کرد و شاید هم حتی مغلوب شوید.

واردات کالا های جدید می توانید سود بسیار بیشتری داشته باشند:
اصولا افرادی که اولین نفرات برای واردات کالایی جدید و جذاب باشند اصولا بیشترین سود واردات را کسب خواهند کرد، بنابراین در بازار های خارج کشور سرچ کنید و جستجوی زیادی نمایید و بررسی کنید که کدام کالا های وارداتی جدید می تواند در ایران بازار داشته باشد. گاهی اوقات کالا هایی ساده و اما بی دردسر برای واردات از چین می تواند سود هنگفتی را نسیبتان کند، این بازار تا زمانی که توسط تجار و دیگر رقبایتان وارد پیکار نشده اند می تواند برایتان سود آوری زیادی داشته باشد، به محض اینکه تجار دیگر وارد این عرصه می شوند رفته رفته از سود واردات کالایتان از چین کسر خواهد شد و تا جایی خواهد رسید که دیگر آن سود سرشار پیشین را به شما نخواهد رساند و بایستی به دنبال واردات کالایی جدید دیگری باشید.

کالای غیر استانداردی که مشمول استاندارد اجباری است را وارد نکنید:
گاهی اوقات کالایی که مشمول استاندارد اجباری است را به امید ترخیص از گمرک وارد کشور می کنید اما پس از ارسال نمونه به اداره استاندارد و شرکت های استاندارد پس از اعلام نظر به غیر استاندارد بودن کالای وارداتی می نمایند و نهایتا گمرک نیز اقدام به مرجوع کردن کالا خواهد نمود، باعث ضرر و زیان هنگفتی برایتان خواهد شد، به همین دلیل بر فرض اگر قصد واردات دوربین مداربسته از چین را دارید و همانطور که می دانید واردات دوربین مداربسته نیازمند و مشمول استاندارد اجباری است حتما پیش از واردات اقدام به اخذ گواهی استاندارد از مبدا COI نمایید و یا اینکه پیش از واردات در حجم زیاد اقدام به وارد کرد تعدادی محدود از محصول مورد نظر نمایید سپس اقدام به اخذ استاندارد اجباری کنید. اگر محصولتان استاندارد را دریافت کرد که هیچ و اگر هم غیر استاندارد تشخیص داده شد می توانید کالای با استاندارد بالاتری را وارد کنید.

برای واردات مواد غذایی که نیاز به TTAC و IRC دارد , قبل از خرید اقدام به دریافت مجوز واردات از سازمان غذا و دارو نمایید:
در حقیقت واردات کلیه کالا هایی که ارتباط به سلامت بدن و دارو و تجهیزات پزشکی دارند نیازمند دریافت مجوز TTAC و کد IRC از سازمان غذا و دارو می باشد در صورتیکه قصد واردات هر گونه کالای مربوط به این مجوزات مانند شامپو، صابون و کلیه لوازم آرایشی، تجهیزات پزشکی مانند دستگاه های سونو گرافی، فیلم‌های رادیولوژی، واردات میوه و برنج و گندم و غیره دارید بایستی حتما پیش از واردات این نوع کالا ها اقدام به دریافت مجوز TTAC نمایید. پروسه دریافت مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو پیچیدگی های زیادی دارد که توضیح در مورد آن از حیطه این مقاله خارج می باشد اما می توانید با مراجعه به نمایندگی های سازمان غذا و دارو در استان ها اطلاعات مورد نیاز برای واردات مواد غذایی را کسب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
Yahya:
سلام الان اگه تصمیم به واردکردن اسباب بازی ازچین کنم‌با۲۰۰میلیون میتونم؟شروع کنم؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

میلاد:
سلام برای وارد کردن کتونی چقد هزینه لازمه و چه تدابیری باید برای واردادش اندیشید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عادل تیما:
سلام بنده میخواستم بدونم برای واردات برز پیاز به چه مقدار سرمایه نیاز است و از کدام کشور میتوانم چند نمونه بازار پسند وارد کنیم با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

جلیل عربی:
با سلام برای شروع واردات کفش حداقل سرمایه چقدر میخواد؟و چجوری باید شروع کرد؟
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

صادق محمدجانی:
میخواهم یک وارد کننده کالا باشم باید چکار کنم
پاسخ زینگ:
سلام.
شما باید سرمایه کافی برای واردات که با تجربه ما از 100000 دلار است داشته باشید و کالایی رو انتخاب کنید که بتوانید در ایران بفروش برسانید بقیه کار را مجموعه ما برای شما انجام میدهد

الهام روح الهی:
میخواهم واردات انجام بدم اما نمیدونم چی خوبه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>