اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آیا از حجم واردات پوشاک از ترکیه به ایران اطلاع دارید؟ ساعتی 6 کانتینر پوشاک از ترکیه وارد کشور می‌شود. آیا از روش های ورود پوشاک از ترکیه به ایران اطلاع دارید؟ حمل و نقل ازطریق اتوبوس های خط استانبول به تهران و تبریز.

هماهنگی با دفاتر باربری در تبریز
به اندازه باری که دارید مسافر ببرید با تورهای ارزان قیمت و هر مسافر می تواند تا سقف 30 کیلو برای شما بار بیاورد. البته چیدمان کالا در چمدان مسافرین باید به گونه ای پخش شود که کالا تجاری در نظر گرفته نشود.

آیا می دانید تعرفه ترجیحی واردات پوشاک از ترکیه حذف شده است؟ ضمن اعتراضات فعالان صنعت نساجی نسبت به تعرفه ترجیحی پوشاک وارداتی از ترکیه، این تعرفه پس از بازنگری، در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 95 حذف شده است.

روش ثبت سفارش برای واردات پوشاک به چه شکل است؟
طبق بخشنامه واردات پوشاک به کشور توسط دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکتهای خارجی صادره از مرکز اصناف صرفاً پس از ثبت برند انواع پوشاک توسط نمایندگی انجام می شود وارزش انواع پوشاک با برندهای مربوط بایستی در سامانه TSC گمرک ایران برمبنای هر ثوب تعیین و اعلام شود.

آیا می دانید واردات پوشاک از محل رویه های ملوانی، گذرمرزی و یا با درخواست سازمان ها و یا در پوشش مصوبات کار ویژه مرز را ممنوع است؟

  • ترخیص در منطقه آزاد ماکو
  • حمل و ترخیص انواع لباس، کیف و کفش از استانبول و تحویل در تمام نقاط کشور(به صورت کیلویی)
  • ترخیص کالا از گمرک بازرگان ترکیه
  • راهنمای خرید مستقیم کالا از ترکیه

نحوه خرید از سایت های ترکیه
اول داشتن کارت بانکی بین المللی و خارج از کشور مانند دبیت کارت با کردیت کارت و مقداری آشنایی به کار با اینترنت و زبان ترکی استانبولی. دوم آن سایت ترک ارسال کالا و سفارش به ایران را برای مشتریان خود مهیا کرده باشد.

ارسال کالا از ترکیه به ایران
اگر مرحله انتخاب کشور، در لیست کشور ایران قرار داشت امکان ارسال به ایران وجود دارد و اگر نداشت این امکان برای شما مقدور نیست.

دریافت کالا در ایران از طریق پست
در خرید های جزیی و خرده اجناس پست ایران مبلغی بابت "حق توضیع پست" و "مالیات بر ارزش افزوده" از شما دریافت می کند. این مبلغ حدود 20.000 تومان است

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>