اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هایپرلوپ

هایپرلوپ سریع ترین و برترین وسیله حمل و نقلی سبز یا پاک است که با راه اندازی پروژه های مربوط به آن انقلاب جدیدی در تجارت جهانی ایجاد خواهد شد.

این سیستم سریع زمینی که به نوعی قطار هوشمند و پیشرفته نامیده می شود، آخرین نوع فناوری را برای حمل کالا و مسافر به کار خواهد گرفت. این وسیله نقلیه باعث ترافیک نمی شود و فاقد هرگونه آلودگی زیست محیطی است. نیروی محرکه آن نیز از طریق باتری های هیبریدی تامین می شود. در صورت اجرایی شدن پروژه های آن فاصله شهرها که با خودرو در مدت یک ساعت و پانزده دقیقه طی می شود به دوازده دقیقه می رسد.

Ryan Kelly رئیس بازاریابی و ارتباطات Virgin Hyperloop One در زمینه نقشی که این وسیله در آینده ایفا خواهد کرد، گفت: در حال حاضر پروژه های متعددی از هایپرلوپ در اکثر کشورها در دست اجراست که در سال های آینده برخی از آنها رونمایی خواهد شد.

وی گفت سیستم هایپرلوپ قادر است کالاها و مسافر را با سرعت 700 مایل (1200km) در ساعت جابجا کند و مسافت بین شهرها را از مدت زمان 3 ساعت به 30 دقیقه کاهش دهد.فناوری دیجیتال به زودی جهان را تسخیر خواهد کرد. در این میان حجم تجارت الکترونیک تا سال 2020 به چهار تریلیون دلار افرایش یافته و تغییرات زیادی در ساختار مصرف کننده ایجاد خواهد کرد. به همین جهت وسایل نقلیه حمل و نقلی باید همزمان با رشد فناوری گسترش یابد که نیاز به هایپرلوپ بیش از پیش ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سیستم هایپرلوپ علاوه بر صرفه جویی در زمان 25 درصد نیز هزینه ها را نسبت به سایر بخش های حمل ونقلی کاهش خواهد داد، خاطر نشان ساخت: حال دیگر زمان آن نیست که تجارت با وسایل حمل و نقل سنتی پاسخگو باشد به همین جهت بازار به وسایل جدیدی نیاز دارد که هایپرلوپ می تواند یکی از آنها باشد. هایپرلوپ به مکان و شهر و قاره خاصی تعلق ندارد بلکه یک پروژه جهانی است که در همه کشورها قابل پیاده شدن است که می تواند همه نوع کالا را در حداقل زمان به دست مصرف کننده برساند.

وی در پایان گفت: اطمینان دارم با راه اندازی هایپرلوپ تمام دنیا نسبت به تحسین آن اقدام خواهند کرد چرا که فراتر از تمامی وسایل حمل و نقلی است که تاکنون ساخته شده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>