اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یافتن بهترین تعرفه واردات و ارزش گمرکی:
در شرایط امروز گمرک هر روز تغییرات بسیار زیادی در تعرفه ها و ارزش های گمرکی دارد، به طوریکه به صورت روزانه ارزش های گمرکی در TSC دائما تغییر می کند و تجار بایستی همیشه برای ترخیص کالا از گمرک به دنبال بهترین تعرفه ها باشند، کافی است یک تعرفه اشتباه در ثبت سفارش و بارنامه ثبت شود، همین می تواند ترخیص کالا شما را با مشکل روبرو کند. خیلی از اوقات کالای شما نیازمند استاندارد اجباری و دریافت سایر مجوزات ترخیص کالا نیست اما صاحب کالا ها و تجار چه عمدا چه سهوا تعرفه HS کد اشتباهی را در بارنامه ثبت می کنند که این خود باعث هزینه های جبران ناپذیر برای شما خواهد شد برای مصون ماندن از این شکل اشتباهات جبران ناپذیر بایستی یک مشاور متخصص در زمینه گمرکی همیشه پیش از ارسال محموله از چین به همراهتان باشد تا بتوانید بهترین روش های واردات از چین را اتخاذ کنید.

تخصیص ارز به صورت حواله یوان و یا حواله دلار با کمترین نرخ تبدیل ارز:
در صورتیکه برای واردات از چین از ارز متقاضی به صورت حواله یوان و حواله دلار استفاده می کنید حتما به دنبال نرخی مناسب حواله یوان باشید. استفاده از حواله یوان با نرخ تبدیل مناسب می تواند باعث کاهش هزینه های نهائی واردات از چین برایتان خواهد شد.

استفاده از ارز مبادله ای در صورت تعلق گرفتن ارز مبادله ای:
در صورتیکه می خواهید واردات از چین شما با کاهش هزینه زیادی روبرو باشد و به کالای شما ارز مبادله ای تعلق می گیرد حتما از ارز مبادله ای استفاده کنید. ارز مبادله ای همانند یارانه ای است که دولت برای واردات برخی از کالا ها به تجار می دهد و این باعث می گردد تا شما بتوانید هزینه واردات از چین را به شکلی محسوس کاهش دهید خصوصا اگر ماخذ شما 5% یا 10% باشد بسیار عالی است.

کاهش زمان ترخیص کالا با استفاده از اظهار صحیح کالا در گمرک:
برای ترخیص کالا از گمرک روش های صحیح را دنبال کنید از مشاوران و ترخیصکار یا کارگو حرفه ای توقع داشته باشید که کالایتان را در سریعترین زمان ممکن ترخیص کند، البته متاسفانه خیلی از اوقات سامانه های گمرکی از جمله سامانه جامع تجارت و سامانه پنجره تجارت واحد فرامرزی دائما با قطعی همراه است و این می تواند در زمان نهایی ترخیص کالایتان تأثیرگذار باشد.

حمل کالا به صورت دریایی از چین به جای حمل هوایی از چین:
حمل کالا به صورت دریایی از چین باعث کاهش چشمگیر هزینه های واردات از چین خواهد شد، البته گاهی اوقات زمان خیلی مهم است و مجبور هستید که کالایتان را از چین به صورت هوایی از چین بیاورید بنابراین حمل هوایی با توجه به اینکه احتمالا به صورت CPT است باعث می شود شما هزینه هنگفتی نیز برای ترخیص کالا از گمرکات نمایید چرا که هزینه حمل نهائی در هزینه های ترخیص کالا تأثیر گزار خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>