اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در حال حاضر صادرات مواد پتروشیمی به چین بیشترین سود را به نسبت دیگر تجارت ها دارد. در صورتی که بتوانید مشتری در چین برای مواد پتروشیمی بیابید، قطعا رقم معامله ای که خواهید کرد حداقل بالغ بر 5 میلیون دلار خواهد بود و از آنجا که مواد پتروشیمی در چین بسیار مصرف بالایی دارد قطعا به صورت دائم می توانید محموله پتروشیمی به چین صادر کنید که قطعا از این راه سود سرشاری نصیبتان خواهد شد. البته این موضوع را هم در نظر بگرید صادرات مواد پتروشیمی همواره با شرایط و ضوابط خاصی همراه بوده و عمدتا هر شخص یا شرکتی نمی تواند به سادگی وارد عرصه صادرات مواد پتروشیمی شده و از سود بالای این معاملات بهره مند شود. صادرکنندگان مواد پتروشیمی عمدتا شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی بزرگ با حجم تجارت سالانه بیش از 100 میلیون دلار رقیب های اصلیتان خواهند بود.

پس از از صادرات مواد پتروشیمی به چین، واردات مواد اولیه از چین بیشترین سهم از واردات را دارد و طبیعتا بیشترین سود واردات از چین نیز نصیب شرکت هایی خواهد شد که بر روی واردات مواد اولیه از چین فعال می‌باشند. عمده مواد اولیه ای که از چین وارد می شود بیشتر شامل اجزاء و قطعات خودرو به صورت SKD و CKD، فولادهای نزوج و آلیاژی خاص از چین و واردات مواد پتروشیمی از چین می باشد. به صورت حدودی می‌توان گفت از تجارت 36 میلیارد دلاری ایران و چین حدود 40% از سهم این تجارت می رسد به اقلامی که ذکر شد.

سود واردات قطعات الکترونیک از چین:
واردات قطعات الکترونیک از چین می تواند بسیار سود ده باشد. این اقلام که شامل لوازم خانگی مانند تلویزیون LCD و LED و دیگر لوازم خانگی می باشد با توجه به مصرف بالای آن در ایران می تواند از سود مناسبی برخوردار باشد. البته باید توجه هم کرد که دست های واردکننده در این رشته بسیار می باشد و قطعا رقابت در این عرصه سخت می باشد.

سود واردات اسباب بازی از چین:
واردات اسباب بازی در زمانی سود بسیار هنگفتی را برای واردکنندگان می گذاشت اما در حال حاضر با توجه به آنکه عوارض گمرکی اسباب بازی افزایش و مجوزات آن خصوصا مجوز از کانون فرهنگی و پژوهشی نوجوانان سخت شده است سود زیادی را نصیب وارد کننده نمی کند. البته واردکنندگان قدیمی اسباب بازی با توجه به این که مشتری خود را از قبل پیدا کرده اند هنوز در این عرصه کسب و کار می کنند.

سود واردات پوشاک از چین:
واردات پوشاک از چین با توجه به شرایط سخت ترخیص پوشاک چینی از گمرک بسیار کمتر از سابق شده است چرا که ترخیص پوشاک از گمرک در حال حاضر شرایط و ضوابط خاصی دارد، از جمله داشتن مجوز نمایندگی خارجی برای پوشاک های برند خارجی از این موارد می باشد. در صورتی که نمایندگی شرکت خارجی را بتوانید اخذ کنید واردات پوشاک از چین می تواند سود خوبی را نصیب شرکتتان کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
م.محمدی:
مطالب بسیار عالی و کاربردی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>