اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ارسال حواله یوان به چین
ارسال حواله یوان به چین از سوی متقاضیان داخل کشور با وجود تحریم ها و محدودیت های سیستم بانکداری ایران به راحتی امکان پذیر بوده و در این میان، موسسات و شرکت های معتبر در راستای ارائه خدمات ارزی، انتقال وجه و مبادلات مالی جهت رفاه حال متقاضیان فعالیت های جامع و پویایی دارند.

با توجه به نقش موثر کشور چین در پیشرفت صنعت و اقتصاد جهان، قابل توجه بسیاری از بازرگانان، تجار و سرمایه گذاران واقع شده است. ارسال حواله یوان به چین اغلب برای مهاجرانی که در پی اشتغال زایی، سرمایه گذاری در چین بوده و یا به هر عنوانی درصدد گذران امورات زندگی در این کشور هستند، انجام می‌شود.

سیستم بین بانکی سوئیفت
مهاجرانی که در کشور چین مقیم هستند، می بایست جهت دریافت و یا ارسال حواله به افتتاح حساب بانکی در چین اقدام نمایند تا از این طریق انتقالات و مبادلات مالی به سادگی اعمال شود. متقاضیان داخل ایران با ارائه مشخصات صاحب حساب به همراه وجه مورد نظر به موسسات و شرکت های معتبر داخلی مراجعه کرده و موسسات وجه مورد نظر را که به صورت ریال در داخل ایران از متقاضی در یافت می کنند و از طریق سیستم بین بانکی به صورت یوان به دست صاحب حساب در چین می رسانند.

گفتنی است که انتقال وجه از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت بین یک الی پنج روز کاری منوط بر مبلغ وجه، ارگان دریافت کننده اعم از شرکت، دانشگاه و یا شخص به طول می انجامد.

انتقال وجه و ارسال حواله یوان به چین از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت از جمله مطمئن ترین روش های جابه جایی و تبادلات ارزی می باشد. قابل ذکر است که متقاضی و یا ارسال کننده حواله می بایست دارنده کد سوئیفت شخص گیرنده باشد.

کد امنیتی سوئیفت از هشت الی یازده کاراکتر به صورت رمز گذاری، تشکیل شده است و مادامی که حواله به دست شخص صاحب حساب نرسد، کد امنیتی بازخوانی نخواهد شد. به دلیل رعایت مقررات و امنیت بانکداری در این روش، اغلب مردمان جهان جهت مبادلات ارزی و یا جابه جایی مالی از این روش استفاده می کنند.

ارسال حواله یوان به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، در شرایطی کاملا مطمئن تضمینی با کمترین کارمزد، مستقیما در حساب بانکی شخص دریافت کننده واریز و ارسال خواهد شد. 

سیستم الکترونیکی پی پال
سیستم الکترونیکی پی پال نیازمند اکانت کاربری است. بدین ترتیب شخص گیرنده می تواند با ایجاد اکانت کاربری در سیستم پی پال به نقل و انتقالات مالی بپردازد. گفتنی است که از طریق سیستم پی پال می توان تا سقف ده هزار دلار آمریکا پول جابجا کرد. علاوه بر آن پرداختی های آنلاین، بهره مندی از سایت های خدماتی و خریدهای اینترنتی نیز جزء ویژگی های سیستم الکترونیکی پی پال به شمار می رود.

ویژگی دیگری که سیستم پی پال می تواند در اختیار کاربران قرار دهد، آن است که افراد می توانند با توجه به دارا بودن اکانت کاربری، حساب و یا گردش مالی خود را به راحتی بررسی نمایند. ناگفته نماند که ایجاد تراکنش های همزمان، انتقال وجه از حساب بانکی به اکانت کاربری پی پال، انتقال وجه به کارت های اعتباری و دریافت وجه از دیگر حساب های پی پال نیز بستری را فراهم می کند که کاربران بتوانند از اینگونه خدمات بهره مند شوند.

سیستم الکترونیکی مانی گرام
عملکرد سیستم مانی گرام نیز همانند سیستم پی پال است. مانی گرام نیز دارای شعبات متعددی در سراسر جهان از جمله چین است. جهت ارسال حواله یوان به چین از این طریق، متقاضی بایستی مشخصات فرد گیرنده وجه را به همراه اکانت کاربری اون به موسسه ارائه دهد. پولی که متقاضی در اختیار موسسه قرار می دهد به صورت ریال بوده و وجه مورد نظر با تبدیل ارز به یوان به دست گیرنده ارسال خواهد شد.

بدین ترتیب ارسال حواله در مدت زمان کوتاهی از طریق سیستم مانی گرام اعمال می شود. از دیگر خدمات استفاده از سیستم مانی گرام، بهره مندی از سایت های خدماتی، ثبت نام در دانشگاه و دوره های آموزشی، شرکت در سمینارهای علمی و خرید اینترنتی است. علاوه بر آن نقدینگی درآمدهای ارزی را نیز شامل می‌شود.

ارسال حواله یوان به چین از طریق مراکز اسکریل
شرکت اسکریل، یک کمپانی عظیم انگلیسی است که راستای اهداف فعالیت های خود را در حیطه انتقال وجه، ارسال حواله و مبادلات ارزی دانسته و فعالیت های خود را بر پایه ارائه هرگونه خدمات ارزی به متقاضیان در سراسر جهان بنیان نهاده است.

اسکریل دارای 334 هزار شعبه در دویست کشور جهان است که می توان با مراجعه به نمایندگی های آن اقدام به ارسال و یا دریافت وجه مورد نظر نمود. خدمات ارزی شرکت های اسکریل نیز انتقال وجه و یا ارسال حواله یوان به چین را در بستری امن و مطمئن به دست گیرنده می رساند. روال کاری آن نیز مانند شعبات وسترن یونیون بوده و شرکت ها و موسسات معتبر داخلی اقدام به انتقال وجه از سوی متقاضیان داخل کشور می نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>