اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ارسال حواله یورو به ایسلند
ارسال حواله یورو به ایسلند ازجمله موارد ضروری بر هر یک از افرادی است که درصدد سرمایه گذاری، شروع بیزینس، ادامه تحصیل و دریافت تابعیت کشور ایسلند می باشند. جمهوری ایسلند، در بخش شمال اروپا واقع شده است و واحد پولی جمهوری ایسلند، کرونا می باشد.

ارسال یورو به شیوه های مختلفی صورت می پذیرد. مراجعه به صرافی ها و موسسات معتبری که در راستای ارائه خدمات ارزی فعالیتی پویا دارند، راهکارهای متفاوت و کاربردی به متقاضیان ارائه داده و اغلب ارتباطی پویا با شعبات وسترن یونیون در کشورهای توسعه یافته داشته و یا دارنده حساب بانکی سوئیفت، حساب پی پال و یا مانی گرام جهت انتقال وجه و ارسال حواله یورو به ایسلند می باشند.

حواله ارزی بین بانکی سوئیفت
حساب بانکی سوئیفت رایج ترین و مطمئن ترین راهکاری است که می توان جهت انتقال وجوه ارزی برگزید. منتهای مراتب از آنجایی که ایران دسترسی مستقیمی به انتقال وجه و ارسال حواله را از طریق حواله ارزی بین بانکی سوئیفت ندارد، مراجعین بایستی ازطریق صرافی ها و یا موسسات معتبر اقدامات لازم و ضروری را جهت ارسال حواله یورو به ایسلند را اعمال کنند.

در رابطه با سیستم بانکی سوئیفت، متقاضی بایستی دارنده مشخصات فرد گیرنده ازجمله کُد و یا شناسه حساب سوئیفت شخص گیرنده، نام و آدرس بانک و همچنین شماره بانک ترانزیت مقصد را دارا باشد. بدین ترتیب مبلغ و یا حواله یورو به ایسلند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، در شرایطی کاملا مطمئن و تضمینی با کمترین کارمزد، مستقیما در حساب بانکی شخص دریافت کننده واریز و ارسال خواهد شد.

نمایندگی وسترن یونیون
شرکت وسترن یونیون دارای پانصد هزار شعبه در دویست کشور دنیا است که آغاز فعالیت خود را از سال 1851 با هدف و اعمال انتقال وجوه ارزی، ارسال حواله بدون هیچگونه محدودیتی در سطح دنیا ایجاد و با استقبال بی‌شماری ازسوی تمامی مردمان جهان روبرو شد. ایران به دلیل محرومیت و محدودیت های مالی در سطح بین المللی فاقد نمایندگی وسترن یونیون بوده و به همین دلیل متقاضیان می بایست جهت انتقال وجه و یا ارسال حواله یورو به ایسلند به صرافی ها و موسسات معتبر مراجعه کنند.

صرافی ها و موسسات معتبر و شناخته شده، همکاری های لازم و ضروری با برخی از شعبات وسترن یونیون در کشورهای توسعه یافته را داشته و می توانند به راحتی انتقال وجه و یا ارسال حواله یورو به ایسلند را اعمال کنند.

امتیازی که شرکت ها و شعبات وسترن یونیون جهت انتقال وجه و ارسال حواله را دارند، آن است که نیازی به افتتاح حساب بانکی نبوده و به راحتی می توانند با ارائه گذرنامه و یا پاسپورت به نزدیک ترین شعب وسترن یونیون در شهر محل زندگی خود، مراجعه کرده و مرسوله را دریافت نمایند.

گفتنی است که شعبات وسترن یونیون دارای دفاتر و نمایندگی های متعددی بوده و درواقع نمایندگی ها، مستقر در بانک های طرف قرار داد هستند و یا به صورت باجه ای مستقل به ارسال و دریافت حواله اقدام می‌نمایند.

لازم به ذکر است که کارمزد انتقال وجه و یا ارسال حواله یورو به ایسلند با توجه به کشور مقصد و مبلغ ارسالی از طریق شرکت های وسترن یونیون، کارمزد نسبتا بالایی داشته و درواقع روش گرانی جهت ارسال حواله و انتقال وجه می باشد.

بایستی خاطر نشان کنیم که از دیگر امتیازات شعب وسترن یونیون آن است که علاوه بر عدم نیاز به حساب بانکی، دارای سرعت عمل بسیار زیاد جهت انتقال وجه و ارسال حواله یورو به ایسلند می باشد. بنابراین سرعت ارسال و عدم نیاز به حساب بانکی ازجمله مزایا و ویژگی های شعبات وسترن یونیون در سراسر دنیا به شمار می آید.

برای ارسال حواله یورو به ایسلند از ایران، کافی است که اطلاعات و مشخصات فرد گیرنده، کشور و شهر مورد نظر را در فرم ارسال حواله وسترن یونیون را ازطریق مراجعه به صرافی و یا موسسات معتبر انجام داده و مبلغ مورد نظر را به حساب ریالی شرکت و یا موسسه واریز فرمایید.

پس از مدت یک الی دو روز کاری، مبنی بر شرایط و مقررات مربوطه انجام و با ثبت کد امنیتی در حساب کاربر، ازطریق ایمیل به اطلاع فرد ارسال کننده و گیرنده خواهد رسید.

موسسات معتبر و ارائه دهندگان خدمات ارزی در ایران، با توجه به همکاری های غیر مستقیم با شعبات وسترن یونیون، اطلاع از سرویس های مالی و سیستم بانکداری بین الملل می توانند به راحتی انتقال وجه و ارسال حواله یورو به ایسلند و یا سایر نقاط دنیا را اعمال و از شیوه های متفاوت آن بهره مند شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>