اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حواله دلار به بلاروس
انتقال حواله دلار به بلاروس از جمله خدمات ارزی صرافی ها و موسسات داخل کشور محسوب شده و روش هایی جهت ارسال آن به بلاروس نیز تعبیه شده است. در واقع چگونگی ارسال حواله دلار به بلاروس از جمله مواردی است که متقاضیان در ارتباط با ان آگاهی چندانی نداشته و در پی راه حلی جهت ارسال حواله به شیوه ای صحیح و کارآمد می باشند. 

ارسال حواله دلار به بلاروس از طریق حساب بانکی پی پال
حساب کاربری پی پال، از جمله سیستم های امن و مطمئن جهت ارسال حواله و یا انتقال وجه به شمار میرود.

منتهای مراتب جهت ارسال حواله دلار به بلاروس از طریق حساب بانکی پی پال، بایستی شخص گیرنده در بلاروس نیز دارای حساب کاربری پی پال بوده و باشد و بدین ترتیب ارسال حواله صورت پذیرد. به طور کلی دارنده حساب کاربری پی پال می تواند از مزایای استفاده از پرداختی های آنلاین، خرید از فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان، انتقال وجه و یا ارسال حواله بهره مند شود. علاوه بر آن نقدینگی درآمدهای ارزی نیز با سیستم پی پال امکان پذیر است.

از دیگر ویژگی های ممتاز این نوع سیستم آن است که متقاضی می تواند بدون نیاز به ارائه حواله بانکی و یا تهیه کارت اعتباری، می تواند وجوه انتقالی خود را به هر واحد ارزی اعم از دلار، یورو و سایر ارزهای خارجی به شرکت ها، موسسات و یا وب سایت های خارجی انتقال دهد. سیستم الکترونیکی پی پال دارای جایگاه به خصوصی در ارتباط با پرداختی های آنلاین، ارسال حواله و انتقال وجه در سطح بین الملل می باشد.

با توجه به محدودیت های داخل کشور، متقاضیان جهت ارسال حواله دلار به بلاروس از طریق سیستم الکترونیکی پی پال بایستی به صرافی های معتبر مراجعه کرده و وجه مورد نظر خود را به ریال همراه با مشخصات شخص گیرنده ارائه داده و پس از مدت زمان کوتاه یک روز کاری، وجه دلار برای صاحب حساب در کشور مقصد واریز می شود

ارسال حواله دلار به بلاروس از طریق حساب بین بانکی سوئیفت
سیستم بین بانکی سوئیفت از جمله مطمئن ترین و رایج ترین شیوه ها در سطح بین الملل است. از آن جهت که فرد گیرنده می بایست دارای کُد سوئیفت باشد، ارسال حواله از این طریق با رعایت استاندارد بانکداری جهانی بسیار مطمئن بوده و مادامی که حواله به دست گیرنده ارسال نشود، کد مربوطه بازخوانی نمی شود.

کد سوئیفت نیز دارای هشت الی یازده کاراکتر بوده و هر یک از کاراکترها نشانه اطلاعات صاحب حساب می‌باشد بنابراین جهت ارسال حواله دلار به بلاروس، متقاضی به موسسات و صرافی داخل کشور مراجعه کرده وجه خود را همراه با مشخصات صاحب حساب از جمله کد سوئیفت را در اختیار موسسه قرار می دهد.

پس از یک الی پنج روز کاری وجه مورد نظر به دست گیرنده در بلاروس می باشد. لازم به ذکر است که مدت زمان ارسال حواله برای شخص، دانشگاه و یا شرکت مربوطه در بلاروس با توجه به فرایند ارسال از یک الی پنج روز کاری متغیر است.

ارسال حواله دلار به بلاروس از طریق سیستم الکترونیکی مانی گرام
بهره مندی از سیستم مانی گرام جهت ارسال حواله دلار به بلاروس از دیگر راهکارهای سریع خدمات ارزی می باشد. اکانت مانی گرام نیز دقیقا مانند اکانت کاربری پی پال بوده و می توان از طریق آن پرداختی های آنلاین را جهت بهره مندی از سایت های خدماتی صورت داد.

علاوه بر آن انتقال وجه و ارسال حواله از طریق سیستم مانی گرام بسیار سهل و ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی مرسوله به کشور مقصد می رسد. گفتنی است که مانی گرام دارای 334 هزار شعبه در دویست کشور جهان می باشد. اگرچه شعبات آن به تعداد نمایندگی های مراکز وسترن یونیون نمی رسد اما از جمله مطمئن ترین روش ها جهت انتقال مرسوله در سطح بین الملل، شناخته شده است

نمایندگی های وسترن یونیون و سیستم اسکریل
شعبات وسترن یونیون آماده هرگونه ارائه خدمات ارزی در سراسر جهان بوده و ویژگی ممتاز آن در عدم نیاز به افتتاح حساب بانکی می باشد. بدین ترتیب متقاضی در بلاروس می تواند به راحتی با ارائه پاسپورت خود، وجه درخواستی را دریافت نماید.

بنابراین جهت ارسال حواله دلار به بلاروس از طریق نمایندگی های وسترن یونیون، متقاضی می بایست به صرافی هایی که ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با شعبات وسترن یونیون را دارند، مراجعه و وجه مورد نظر را همراه با مشخصات دقیقی که در پاسپورت شخص گیرنده درج شده است، به موسسه ارائه دهند.

از دیگر ویژگی های بهره مندی از شعبات وسترن یونیون جهت ارسال حواله دلار به بلاروس آن است که در مدت زمان بسیار کوتاه 24 ساعته حواله به دست شخص گیرنده در بلاروس خواهد رسید. سیستم اسکریل نیز از دیگر روش های رایج جهت انتقال وجه و ارسال حواله به شمار می رود.

سیستم اسکریل نیز قابلیت انتقال، پرداخت و دریافت حواله را داشته و علاوه بر آن نقدینگی درآمدهای ارزی نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه آن به شمار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>