اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واحد پول نروژ، کرون با واحد جزء (اوره) نام دارد. در نروژ سطح زندگی بالاست. صادرات عمدهٔ نروژ را نفت تشکیل می دهد، به طوری که نروژ روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام صادر می کند ولی در سازمان جهانی اوپک عضویت ندارد. از دیگر صادرات نروژ می توان به گوشت گاو، شیر و سایر فراورده های دامی اشاره کرد.

نروژ یکی از بهترین و مرغوب ترین چاه های نفت دنیا را در اختیار دارد. بعلت اینکه نروژ را دریا احاطه کرده یکی از چرخه های اقتصاد این کشور را آبزیان دریایی تشکیل داده اند. نروژ 3 نوع ماهی دارد که در هیچ جای دنیا یافت نمی شود.

در نروژ سطح زندگی بالاست. تنها قسمت کوچکی از این سرزمین قابل کشت است، و بخش کشاورزی و دامداری که یارانه زیادی به آن داده می‏ شود. بیشتر به تولید لبنیات و علوفه می‏پردازند. بیش از نیمی از مساحت نروژ پوشیده از درخت است و چوب از صادرات عمده این کشور می‏باشد. صنعت ماهیگیری از منابع مهم درآمد ارزی خارجی است، و پرورش ماهی، که دولت با برنامه های توسعه تشویق کرده است. جای صید نهنگ و ماهی های اعماق دریا را می‌گیرد. صنایع سُنتی تولیدی‏ که مربوط به فن‏آوری ماهی، الوار و سنگ آهن بوده است.

هم اکنون براساس ذخایر بزرگ نفت و گاز طبیعی موجود در بخش نروژی دریای شمال تحت‏الشعاع فراورده‏های نفتی و صنایع وابسته به آن است. نفت و گاز طبیعی بیش از یک سوم درآمدهای صادراتی کشور را تأمین می‏کند. صنایعی از قبیل مهندسی برق به کمک نیروی ارزان برق آبی توسعه یافته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>