اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولیدکننده

آمریکای شمالی:
از بزرگ ترین مناطق تولید کننده و صادر کننده کاغذ می توان به آمریکای شمالی اشاره کرد. آمریکای شمالی دارای 600 شرکت کاغذ سازی و مقوا سازی و 233 شرکت خمیر سازی است که با این حجم، قادر به تولید 100 میلیون تن کاغذ و محصولات آن در سال است. آمریکای شمالی داری جنگل های فراوان و وسیع با جمعیت بسیار کم است.

کشور های صادر کننده آمریکای شمالی به طور عمده ایالات متحده آمریکا و کانادا است. از بزرگ ترین شرکت‌های تولید کاغذ در آمریکای شمالی می توان به شرکت اینترنشنال پیر اشاره کرد که در رتبه نخست جهانی در رده بندی شرکت های تولید کاغذ قرار دارد.

آمریکای جنوبی:
منطقه دیگر در تولید و تجارت کاغذ آمریکای جنوبی است این قاره دارای 416 شرکت کاغذ سازی و مقوا سازی است و همچنین دارای 115 شرکت خمیر سازی. حاصل فعالیت این شرکت ها، تولید 14 میلیون تن کاغذ است، این منطقه علاوه بر تولید کاغذ چیزی حدود 3 میلیون تن واردات کاغذ دارد و اگر این واردات را در نظر نگرفت می‌توان گفت این منطقه در زمینه تولید کاغذ به خود کفایی رسیده است.

تولیدکننده

از جمله کشور های تولید کننده در آمریکای جنوبی:

  • برزیل، آرژانتین، مکزیک، کلمبیا و شیلی است که کالاهای تولیدی این کشور ها به کشور های هندوراس، جامائیکا، نیکاراگوئه، پاراگوئه و … صادر می شود.

کانادا:
پس از ایالات متخده آمریکا کانادا یکی از بزرگ ترین تولید کننده های کاغذ جهان است. کانادا دارای 140 کارخانه کاغذ سازی و مقوا سازی است و به منظور حمایت از صنایع کاغذ سازی در کانادا ده ها کارگاه کوچک و بزرگ فعالیت جانبی در کنار این کارخانه ها دارند.

تولیدکننده

اروپا:
از دیگر مناطق نامدار در صنعت وتجارت کاغذ اروپا است، دارای 140 شرکت کاغذ و مقوا سازی و 298 شرکت خمیر سازی است و قادر به تولید 98 میلیون تن کاغذ و محصولات آن است. مصرف کل جمعیت این قاره در سال 89 میلیون تن می باشد و این میزان به این معنا است که این قاره نیاز های کاغذ محصولات کاغذی خود را نه تنها تولید نمی کنند بلکه مازاد ظرفیت خود را نیز به سایر مناطق صادر می کنند.

تولید کنندگان عمده اروپا معمولا فراتر از میزان مصرف خو تولیدات کاغذ محصولات آن را دارند، به طوری که جزء کشور های صادر کننده کاغذ در دنیا محسوب می شوند. آلمان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های بزرگ کاغذ در اروپا محسوب می شود و پس از آن کشور های فنلاند، سوئد، ایتالیا و فرانسه قرار دارند. بخش عظیمی از تولی خمیر کاغذ ر آلمان از بازیافت کاغذ به دست می آید.

تولیدکننده

شرکت هلمن (Holmen):
شرکت سوئدی است که سالانه نزدیک 1/7 میلیون تن انواع کاغذ مکانیکال ( بالکی) برای صنعت نشر اروپا و جهان تولید می کند. تخصص این شرکت در تولید کاغذ های مکانیکال است و به واسطه دارا بود منابع غنی جنگلی و فناوری پیشتاز توانسته رهبری کاغذ های بالکی و مکانیکال اروپا را به دست بگیرد.

منابع شرکت هلمن شامل جنگل های مصنوعی است که طبق برنامه های 150 ساله کاشت درختان در کشور سوئد مدیریت می شود و در طی 80 سال اخیر منابع جنگلی این کشور نه تنها کم نشده است بلکه دو برابر شده است.

تولیدکننده

شرکت استورا اسنو (Stora Enso):
یک شرکت فنلاندی است که تولید کننده کاغذ وخمیر کاغذ استو این شرکت با ادغام شرکت سوئدی استورا آب و شرکت فنلاندی انسو گوتزیت تشکیل شده است این دو شرکت در زمینه جنگل داری و تولیدات محصولات چوبی فعالیت داشته اند.

آفریقا:
در این قاره مجموع 83 شرکت کاغذ سازی و مقوا سازی و 28 شرکت خمیر سازی وجود دارد. مقدار مصرف سالانه در این قاره بالغ بر 48 میلیون تن کاغذ است و این در حالی است که تولید کاغذ سالانه این قاره 14 میلیون تن در سال است در نتیجه این میزان بیانگر کمبود شدید کاغذ در این قاره است.

با اینکه بزرگ ترین جنگل‌های منابع سلوزی صنعت کاغذ سازی در فاره آفریقا واقع شده است اما این قاره از بزرگ ترین وارد کنندگان کاغذ است.

کشور های تولید کننده کاغذ در این قاره عبارت از:

  • مصر.
  • لیبی.
  • آفریقای جنوبی.
  • تانزانیا.
  • نیجریه.

آسیا:
از مهم ترین کشور های تولید کاغذ در اسیا می توان به چین اشاره کرد این کشور چوب مورد نیاز برای تولید کاغذ را از کشور اندونزی و سایر کشور های آسیایی تأمین می کند.

شرکت های کاغذ سازی و مقوا سازی آسیا به ترتیب رتبه بندی جهانی به شرح زیر است:
شرکت APP:
این شرکت در کشور چین قرار دارد کاغذ مورد نیاز این شرکت از کشور اندونزی تأمین می شود. تخصص اصلی این شرکت بیشتر در زمینه کاغذ های تیشو است اما از سال 2012 وارد زمینه های دیگر کاغذ شده است.

تولیدکننده

شرکت Hengan:
این شرکت از بزرگ ترین شرکت های رشد یافته در زمینه کاغذ است. اغلب محصولات این شرکت در کشور چین مصرف می شود. کاغذ دستمال های کاغذی از مهم ترین محصولات این شرکت است.

شرکت Nine Dragon:
این شرکت در زمینه کاغذ های عاج دار، کاغذ های چاپ و تحریر فعالیت دارد. همچنین این شرکت برای جلو گیری از الودگی و جنگل زدایی از کاغذ های دوستدار محیط زیست استفاده می کند همچمین در تلاش اند تا بازار کاغذ را به سمت بازیافت کاغذ هدایت کنند.

تولیدکننده

شرکت Shadong Bohui:
این شرکت جزء یک صد شرکت برتر لیست مجله PPT بوده استو از جمله محصولات ای شرکت می توان به تولید ورق کارتن اشاره کرد که جزء یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این کاغذ است.

تولیدکننده

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محسن طاهری:
Dear friends and colleagues who work in the paper industry Hello and your devotion I am Engineer Mohsen Taheri, President and CEO of Papyrus Paper Industries. Seven years ago, I started creating WhatsApp, a worldwide paper retailer channel. At first, Iranian paper sellers became members, and after a few years, many people from Asian countries became acquainted with it. Now, thanks to God the Merciful, a large number of colleagues and paper sellers, manufacturers of all kinds of paper and cardboard, factories producing all kinds of paper products, factories producing paper machines, printing houses, publications and. . . It has members from all over the world and five continents. All members of this channel can cooperate and trade with other partners in other countries and continents. They can introduce their products and services to their colleagues around the world and interact with each other. This channel has created a suitable atmosphere for expanding cooperation and increasing their business potential and income. If you want to attend and subscribe to this channel, you can send me your WhatsApp number or send your name and company name along with your country name to my WhatsApp number. My WhatsApp number: +989354658820 Mobile number for phone call: Address : Iran _ Mashhad _ Moallem Boulevard _ Seyed Razi 25 _ No. 254 _ Papyrus Company (Mohsen Taheri)
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>