اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید سوخت دریایی

یک کشتی کاتاماران که با استفاده از سوخت ناشی از پلاستیک های بازیافتی بدون استفاده از هرنوع سوخت فسیلی در سطح دریا حرکت می کند توسط یک دریانورد سابق فرانسوی ساخته شد.این کشتی که برای اولین بار در دنیا ساخته شده و ادیسه پلاستیکی فرانسوی نام دارد می تواند با جمع آوری پلاستیک های سطح آب اقیانوس آن را در 400 درجه سانتیگراد به سوخت مایع تبدیل کند.

"Simon Bernard" درباره ساخت این کشتی گفت: این کشتی قادر است 40 لیتر سوخت را در یک ساعت تولید و برای حرکت به موتورهای کشتی پمپاژ کند."Simon Bernard" تصمیم دارد با آغاز ژانویه 2020 در یک سفر سه ساله تبلیغاتی به آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا به جمع آوری پلاستیک بر روی آب کمک کرده و در عین حال این نوع فناوری را به جهانیان معرفی کند. در این سفر 12 تا 20 نفر  ملوانان حرفه ای، مهندسین سیستم، فیلمسازان، دانشمندان و خبرنگاران او را همراهی خواهند کرد.

وی معتقد است: اگرچه کشتی ساخته شده فقط می تواند یک درصد از زباله های سطح اقیانوس را جمع آوری و به سوخت تبدیل کند با این حال معتقد است تولید انبوه آن می تواند به کاهش آلودگی زیست محیطی دریا کمک شایانی کند.ایجاد چنین ایده ای ضمن کمک به بازیافت پلاستیک ها یک نوع کار آفرینی کوچک برای جوامع محلی نیز ایجاد می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>