اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دریانورد

شورای بین المللی دریانوردی بالتیک (BIMCO) در گزارش پنج ساله خود از کمبود دریانوردان و نیاز صنعت دریانوردی به 150 هزار نیرو تا سال 2025 میلادی خبر داد.

شورای بین المللی دریانوردی بالتیک ضمن انتشار گزارش پنج ساله خود در خصوص کمبود دریانوردان و نیاز مبرم صنعت دریانوردی به 150 هزار افسر دریایی تا سال 2025 میلادی ابراز نگرانی کرد.بر اساس این گزارش، صنعت دریانوردی در برخی قسمت ها به مهندسان موتور در سطح مدیریت و افسرانی متخصص برای شناورهای ویژه LNG، LPG و شیمیایی نیاز جدی دارد.

صنعت دریانوردی در پنج ساله اخیر با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص که تجربه طولانی در این زمینه دارند، ارتقاء سطح آموزش و استخدام نوآموزان پیشرفت خوبی را پشت سر گذاشته است. اما، تنها در صورتیکه سطح آموزش به طور قابل توجهی افزایش یابد، رشد تقاضا در بخش افسران دریایی نیز افزایش می یابد و کمبود آنان در صنعت دریانوردی جبران می شود و در اینصورت است که انتظار می رود تا سال 2025 میلادی، 147.500 نفر دریانورد در این ناوگان تجاری برای ارائه خدمات جذب شوند.

بر اساس این گزارش چین جای فیلیپین را در تامین نیرو گرفته است. اما شرکت های بین المللی اذعان می‌دارند، دسترسی به دریانوردان چینی در مسیرهای بین المللی محدودتر است.بیمکو در ادامه این گزارش به قطبهای تامین نیرو در صنعت دریانوردی اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار به دست آمده نقش فیلیپین و روسیه به عنوان مهم ترین و اصلی ترین منبع تامین دریانورد و بعد از آن اکراین و هند نباید نادیده گرفته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>