اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرا عوارض آزادراه تهران-شمال نباید کمتر از 50 هزار تومان باشد؟

یک کارشناس حمل ونقل در مورد اظهارات معاون بنیاد مستضعفان مبنی بر این که «عوارض آزادراه تهران شمال 50 هزار تومان نخواهد بود» گفت: چرا عوارض این آزادراه نباید 50 هزار تومان باشد؟

سعید قصابیان به این شبکه خبری گفت: چرا نباید هر شهروند تمام هزینه مربوط به امکاناتی که از آن بهره مند می شود را خود بپردازد و این هزینه ها را بر دوش اقشار دیگر بار نکند؟

این کارشناس خاطرنشان کرد: معاون بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از قطعه یک آزادراه تهران - شمال عنوان کرده که نرخ سود سالیانه بنیاد در این پروژه 22 درصد است و 40 درصد بازگشت سرمایه از طریق دریافت عوارض خواهد بود و مابقی از محل اراضی است که از سوی دولت به بنیاد واگذار می شود و در عین حال اطمینان داده که قطعاً عوارض این آزادراه، 50 هزار تومان نخواهد بود.

آزادراه تهران-شمال

او بیان کرد: بر این اساس دولت قرار است از جیب 80 میلیون ایرانی بردارد و از محل زمین هایی که متعلق به همه ملت است، بابت نرخ برگشت سرمایه به مجری بدهد. به عبارت دیگر 13.2 درصد از سود این سرمایه گذاری را دولت از جیب ملت به حساب بنیاد می ریزد؟ اما چرا باید سود سالیانه بنیاد از جیب مردم پرداخت شود؟ بنیاد مستضعفان تأسیس شده که یاور مستضعفان باشد یا برایشان هزینه بتراشد؟

وی اظهار کرد: چرا باید تهرانی ها و کسانی که به شمال سفر می کنند فقط 40 درصد قیمت تمام شده را بپردازند و مابقی را دولت از جیب همه آحاد مردم بپردازد؟ آنهم در حالی که عده زیادی از آنها استطاعت سفر به شمال را ندارند و عده بیشتری شاید اصلاً تمایل به سفر به شمال را نداشته باشند.

قصابیان گفت: کسی که نه ساکن تهران است نه شمال می رود، چرا باید هزینه اتصال تهران به شمال را بپردازد؟چرا این پول خرج بردن آب لوله کشی سالم به روستاهای بشاگرد نشود؟

منبع: تین نیوز 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>