اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به اطلاع می رساند، پیرو تعلیق قانون «انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی»، مجوزهای "وزارت جهاد کشاورزی-تخصیص ارز" و "وزارت جهاد کشاورزی-اعتبار ثبت سفارش" برای تعرفه های پیوست شده، حذف و مجوز "دفتر امور خدمات بازرگانی-تخصیص ارز" جایگزین مجوز ارزی این تعرفه ها شده است.

از این پس، نوع مصرف "انسانی-نظارت ارزی جهاد" در سامانه ثبتارش برای تعرفه های پیوست شده غیرفعال شده و در صورت ثبت این مقدار، پرونده در فرآیند استعلام ضوابط "رد" خواهد شد. برای تعرفه های مذکور، نوع مصرف "انسانی-نظارت ارزی بازرگانی داخلی" به لیست نوع مصرف های تعرفه افزوده شده است و بازرگانان می‌توانند از این پس از این مقدار استفاده نمایند.

 کاربرانی که کالایی با تعرفه های پیوست شده را با نوع مصرف "انسانی-نظارت ارزی جهاد" در پرونده خود ثبت کرده اند، برای ویرایش یا تمدید پرونده بایستی نوع مصرف کالای مذکور را از "انسانی-نظارت ارزی جهاد" به "انسانی-نظارت ارزی بازرگانی داخلی" تغییر دهند تا در فرآیند استعلام ضوابط با مشکل مواجه نشوند.

 مجوز ارزی موردنیاز تعرفه های پیوست پست بعدی، از این پس "دفتر امور خدمات بازرگانی-تخصیص ارز" بوده و در فرآیند استعلام ضوابط پرونده، این مجوز اجباری خواهد شد.

 لازم به ذکر است پرونده هایی که شامل تعرفه های پیوست شده بوده و با مجوز "وزارت جهاد کشاورزی-تخصیص ارز" ثبت سفارش شده اند، در صورتی که پرونده را ویرایش یا تمدید نکنند، نیازی به اخذ مجوز "دفتر امور خدمات بازرگانی-تخصیص ارز " نخواهند داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>