اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باوجود فواید توجه به شکست، رسانه ها بیشتر به داستان موفقیت های یک شبه می پردازند، که در واقع به ندرت اتفاق می افتد. حتی بنیانگذاران استارت آپ های موفق به ندرت فرصت طرح مشکلات و شکست های خود را به دست می آورند، چراکه شکست به طور معمول خبری نیست که برای رسانه ها ارزش داشته باشد.


شکست لزوما به از بین رفتن استارت آپ شما نمی انجامد اما تجربه شکست می تواند در مسیر انتخاب عوامل درست برای موفقیت به شما کمک کند. درواقع شکست همان ظرفیت یا سوختی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید.

بسیاری از موسسان استارت آپ ها نسبت به انتقادات نگران اند. این بسیار دشوار است که درهای کسب وکار خود را باز کنید و انتقادات را پذیرا شوید اما در اوایل بازی، یعنی زمانی که سرمایه گذاری زیادی انجام نشده و پای پول زیاد در بین نیست، بهترین فرصت ها برای جست وجو در زوایای مختلف کسب وکارتان و تغییر و تحول محصول و مدل کاری وجود دارد.

پذیرش شکست، چیزی بیش از یک استراتژی خوب تجاری برای اجتناب از شکست است. درواقع این پذیرفتن ریسک شکست است که می توان آن را قلب ساختمان یک استارت اپ دانست. به عبارت ساده تر، تنها دللی که یک شرکت نوپا را به موفقیت می رساند، انجام یک کار متفاوت یا تولید یک محصول متفاوت از دیگران است. محصولی یا کاری که پیش از این خبری از آن نبوده است.

زمانی که یک نقشه راه جدید ترسیم می کنید، طبیعی است که گاهی هم راه خود را گم کنید. ممکن است از هر ده بار تلاش، 9 شکست را تجربه کنید، اما مشکلات حل می شود. زمانی که به دنبال یافتن راه حل ها هستید، شکست ها لزوما ناشی از اشتباه نیستند.

باوجود فواید توجه به شکست، رسانه ها بیشتر به داستان موفقیت های یک شبه می پردازند، که در واقع به ندرت اتفاق می افتد. حتی بنیانگذاران استارت آپ های موفق به ندرت فرصت طرح مشکلات و شکست های خود را به دست می آورند، چراکه شکست به طور معمول خبری نیست که برای رسانه ها ارزش داشته باشد. با این حال برای بنیانگذاران استارت آپ ها، حرف زدن از شکست ها و افت و خیزهای کار ضروری است. این مسئله اکنون در بین شرکت های نوپا بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از مدیران از این می گویند که سازمان آن ها به دنبال آزمایش رویکردهای نوآورانه است و این رویکرد با تکرار آزمایش همراه خواهد و تا زمانی که بهترین راه حل پیدا نشود، آزمایش ادامه پیدا می کند.

صحبت کردن درباره شکست ها برای کارکنان یک مسئله چالش برانگیز است چراکه ممکن است عملکرد منفی آن ها را منعکس کند و یا به تحمیل هزینه بیشتر به آن ها بینجامد اما بین این نگرانی و فواید آزمایش هوشمندانه در محیط کار و خطا و صبر بر آن، یک مرز ظریف وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>