اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: در استان تهران 47 بافت صنعتی وجود دارد که حدودا 225 هزار نفر در این بافت ها مشغول به کار هستند.

صابر پرنیان ادامه داد: افرادی که در این بافت ها مشغول به کار هستند، مشکلات متعددی دارند و باید این نکته را بیان کرد که بهترین تولیدات در همین بافت در استان تهران صورت می گیرد و باید برای آنها کاری انجام بدهیم.

وی ادامه داد: صاحبان این بافت ها با مشکلات متعددی روبرو هستند و عمده این مشکلات در بحث های اداری موجود است، آنها هیچ درخواستی از مجموعه ما ندارند.

او بیان کرد: تمام آمار مربوط به واحدها و بافت ها طبق دستور استاندار تهران توسط همکاران بنده جمع آوری و به هیات دولت ارسال شده و در کارگروه های ذیربط دولت مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم با مصوب هیات دولت به این بافت ها پروانه شهرک صنعتی اهدا کنند.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: با تصویب هیات دولت برای ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه، بافت های صنعتی دیگر بدون مجوز از شهرداری می تواند پروانه بهره برداری را گرفته و تولیدات خود را به شکوفایی برسانند.

پرنیان اضافه کرد: با ایجاد شهرک صنعتی تمام کارخانه ها و بافت های صنعتی می توانند تولیدات خود را افزایش دهند و تولیدات خود را شناسنامه دار کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>