اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی هیبریدی

گروه کشتی سازی Ulstein Verft نروژ بزرگ ترین شناور هیبریدی پلاگین (plug-in hybrid) جهان، موسوم به Color Hybrid را به شرکت کروز و مسافربری Color Line هموطن تحویل داده است. این شناور با طول 160 متر و عرض 27.1 متر قادر به پذیرش دو هزار نفر مسافر و 500 خودرو است.

Color Hybrid راه حل های جدید برای کاهش صدا و انتشارات آلودگی ها را معرفی و همچنین ظرفیت بیشتری را در مسیر نروژ و سودان فراهم خواهد کرد.شایان ذکراست: Color Hybrid یک شناور هیبریدی قابل شارژ است، به طوری که باتری های پنج مگاوات می توانند با قدرت و نیروی سازگار با محیط زیست از نیروی الکتریکی کنارِ ساحل در بندر Sandefjord نروژ شارژ شوند.

نکته قابل توجه اینکه این شناور می تواند به داخل و خارج از آبدره (شاخابهٔ باریک و ژرفی از دریا که در خشکی پیش رفته باشد) بندر Sandefjord تردد کند، بدون اینکه انتشارات یا گاز های محیطی مضر، ترکیبات نیتروژن و سولفور را تولید کند. در حقیقت، ساخت بدنه ایده آل به کشتی کمک می کند تا کم مصرف و سازگار با محیط زیست باشد.

"Trond Kleivdal" مدیرعامل کشتیرانی کروز و مسافربری Color Line در این خصوص گفت: ساخت بزرگ ترین شناور هیبریدی قابل شارژ هم راستا با جاه طلبی های شرکت، برای توسعه بیشتر راه حل هایِ پایدار و دوستدارمحیط زیست است."Gunvor Ulstein" مدیرعامل گروه کشتی سازی Ulstein از اینکه کشتی برای عملیات آماده است و مسافران به زودی تجربه سفر با Color Hybrid را خواهند داشت، ابراز خرسندی کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>