اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

افزایش میزان درآمد خواسته بسیاری از افراد است. سرمایه گذاری در زمینه های مختلف می تواند اولین ایده ای باشد که به ذهن بسیاری از افراد می رسد. اما توجه بسیاری از افراد تنها روی سرمایه گذاری داخلی است در حالی که شما می توانید سرمایه گذاری خارجی را نیز انتخاب کنید!

همان طور که می دانید کشور چین در زمینه صادرات و واردات کالا بسیار فعالیت دارد. با توجه به جمعیت بالایی که دارد تقاضای افراد برای بسیاری از کالاها در این کشور همواره رو به افزایش است. به عنوان مثال یکی از کالاهایی که سهم زیادی از واردات این کشور را به خود اختصاص داده است، لوازم ارایش است. نکته جالب در مورد این کالا این است که ورود این نوع کالا به کشور چین به طور عمده از طریق تجارت الکترونیک انجام می شود و نه تجارت فروشگاهی. پس به همین دلیل است که شما می توانید در زمینه های مختلف سرمایه گذاری خارجی در کشور چین را انتخاب نمایید.

از طرف دیگر چین با توجه به همین جمعیت زیادف نیروی کار ارزان زیادی دارد به همین دلیل به راحتی می تواند در زمینه تولید کالا و صادرات آن به کشورهای مختلف فعالیت داشته باشد.

در گذشته کشور چین برای سرمایه گذاری گزینه های کمی را به افراد خارجی پشنهاد می داد ولی اکنون به توجه به مشکلاتی که بین چین و امریکا وجود دارد و به نظر می رسد که روز به روز در حال افزایش است، تصمیم گرفته است که زمینه های مختلف سرمایه گذاری خارجی در چین را افزایش دهد. به زودی وزارت خارج کشور چین قرار است که که دو لیست انتشار دهد که با استفاده از آن می توان از فرصت های سرمایه گذاری در منطقه های آزاد تجاری و سایر مناطق مطلع شد. همان طور که می دانید سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری این فرصت را به سرمایه گذار می دهد تا از پرداخت های مالیاتی معاف شوند. پس قبل زا این که انتخاب نهایی خود را در رابطه با سرمایه گذاری خارجی در چین انجام دهید حتما از شرایط منطقه ای که انتخاب می کنید به خوبی مطلع شوید. کشور چین دارای مناطق آزاد تجاری زیر است:

  1. Haikou
  2. Shantou
  3. Guangzhou
  4. Zhuhai
  5. Fuzhou
  6. Ningbo
  7. Zhangjiang
  8. Dalian
  9. Ziamen Ziangyu
  10. Shenzhen
  11. Tianjin
  12. Shanghai Wiagaoqiao

روش های مختلف سرمایه گذاری خارجی در چین
ایجاد شرکت بازگانی با سرمایه خارجی:
یکی از روش های سرمایه گذاری خارجی در چین ایجاد یک شرکت بازرگانی با مالکیت کامل است فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال:

  1. صادرات و واردات
  2. خرده فروشی، یعنی فروختن کالا و خدمات مربوطه، به اشخاص حقیقی از یک محل ثابت و نیز از طریق تلویزیون، تلفن، پست، اینترنت و ماشین های خودکار به عبارت دیگر امکان استفاده از تجارت الکترونیک
  3. عمده فروشی.
  4. معاملات نمایندگی بر پایه شرایط قرارداد
  5. فروختن حق امتیاز

سرمایه گذاری در بخش انرژی و محیط زیست:
یکی از زمینه های سرمایه گذاری خارجی رد چین که قرار است برای افراد مهیا شود، سرمایه گذاری در بخش انرژی است. با توجه به جمعیت این کشور و همچنین گستردگی فعالیتی که دارد با افزایش میزان آلودگی و همچنین کاهش منابع انرژی رو به رو است. در حال حاضر به دلیل پایین بودن قیمت زغال سنگ، این منبع انرژی اصلی برای استفاده مردم در نظر گرفته می شود. اما همان طور که می دانید این سوخت آلودگی زیادی ایجاد می کند و همین مسئله انگیزه اصلی برای جایگزین کردن آن با گاز شده است. بنابراین این تصمیم چین می تواند فرصت بزرگی را برای صنایع گاز ایجاد می کند.

دلیل جذب سرمایه گذاری خارجی در چین:
عوامل مختلفی مانند ثبات رفتار سیاسی، رفتار مناسب با کشورهای همسایه، افزایش ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه زیر ساخت های مرود نیاز از جمله مواردی هستند که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به سمت چین جذب می کنند.

همراهان عزیز با استفاده از فرصت های جدیدی که در زمینه سرمایه گذاری خارجی در چین در حال افزایش است می تواند به رشد اقتصادی و همچنین توسعه ارتباطی با سایر کشورها کمک زیادی کرد. پس اگر شما دارای امکانات لازم هستید این فرصت را از دست ندهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>