اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توسعه کسب و کار از نیازهای امروز بسیاری از کسب و کارهاست. قطعا نیازهای جامعه ی امروز با چند سال پیش تفاوت های زیادی پیدا کرده است. برای مثال تا چند سال پیش مردم برای رفت و آمد از اتوبوس و تاکسی استفاده می کردند. اما امروزه با توسعه ی شبکه ی اینترنت به راحتی و از طریق تلفن همراهشان یک تاکسی اینترنتی در اختیار می گیرند و به راحتی به مقصد مورد نظرشان می روند.

و یا اینکه با چند حرکت ساده و استفاده از فروشگاههای به اصلاح سلف سرویس, کالاها و خدمات خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل می گیرند.

مثال های مطرح شده نمونه بارز توسعه ی کسب و کارهای امروزی ست. حال می خواهیم ببینیم ما برای توسعه ی کسب و کار خود چه ساز وکار هایی باید اتخاذ کنیم.

1) تبلیغات
توسعه کسب و کار.فرض کنید شما فروشنده کالایی خاص هستید. در سطح شهر فروشگاههای بسیاری وجود دارد.

خب در وهله ی اول نیاز است فروشگاه و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. شاید مشتری از وجود شما در نزدیک محل زندگی خود با خبر نیست. پس لازم است تبلیغات مناسبی داشته باشید تا دیگران شما را بشناسند.

2) شناسایی نیازهای جامعه
همانطور که اشاره شد امروزه بسیاری از مردم به دلیل کمبود وقت از طریق اینترنت اقدام به خرید کالاهای خود می کنند.

در صورت امکان سایت اینترنتی داشته باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را در معرض دید عموم قرار دهید, تا بتوانید از طریق فضای مجازی و از سایر شهرها و استان ها نیز مشتری داشته باشید.

3) از کمک و هوش دیگران استفاده کنید
حقیقت این است که گاهی فکر ما به اندازه ی کافی پویا نیست. خب از نظر دیگران استفاده کنید. شاید شخص دیگری ایده ی بهتری برای شما داشته باشد که بتوانید کسب و کارتان را زیر و رو کنید.توسعه کسب و کار.

4) از شکست نترسید
توجه داشته باشید که ممکن است تمام هزینه هایی که برای توسعه کرده اید نتیجه دلخواهتان را در پی نداشته باشد. اگر به دنبال تغییر هستید باید ریسک آن را بپذیرید. ممکن است راهی که رفته اید جواب ندهد اما لااقل یک کار را امتحان کرده اید و در صورت عدم نتیجه یک راه به دنبال راه دیگیری میروید. هیچ تلاشی بدون شکست به نتیجه نمی رسد. صبور باشید و دست از یافتن راههای جدید بر ندارید.

5) از یک مشاور مالی کمک بگیرید
مشاوران مالی تمام هزینه هایی که برایتان پیش خواهد آمد را برای شما بررسی می کنند و راه و رسم توسعه ی کسب و کارتان را به شما خواهند آموخت.

به این ترتیب به تمام نیازهای شغلی تان واقف خواهید شد. شاید لازم است وام بگیرید تا به اهدافتان برسید و یا راههای دیگری که با مشاوره به آنها پی خواهید برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>