اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرمایه گذاری در کسب و کار، صرف نظر از این که در چه نوع فعالیت اقتصادی اعم از تولیدی یا تجاری انجام شود، اصولی دارد که عدم رعایت آن ها ممکن است موجب عدم موفقیت سرمایه گذاری شود. در این پادکست به برخی از این اصول اشاره می کنیم:

  1. دوره بازگشت سرمایه خود را به درستی شناسایی کنید و توجه داشته باشید در کسب و کارهایی با حاشیه سود مشابه، همواره کسب و کاری بهتر است که دوره بازگشت سرمایه آن کوتاه تر باشد ( این موضوع به ویژه در کشور ما که نرخ تورم بالایی دارد، اهمیت مضاعف دارد).
  2.  حتی المقدور آن بخش از فعالیت های کسب و کار که لزومی ندارد راسا توسط شما انجام شود را را برون سپاری کرده و از این طریق میزان سرمایه ای که الزاما باید توسط خود شما تامین شود را کاهش دهید.
  3.  از این که در شناسایی نیازهای بازار کالا با خدمات موضوع سرمایه گذاری خود و ورود به ان عرصه، چندان از رقبا عقب نیستید اطمینان حاصل کنید.
  4. بازار هدف و سهم بازار مورد نظر خود را به درستی و با تکیه بر واقعیات شناسایی کنید.
  5. مطمئن شوید از حیث مبانی اساسی کسب و کار اعم از تخصص، تجربه، نوآوری و به ویژه همگامی هر چه بیشتر با سیستم های دیجیتال و الکترونیک نوین، نسبت به رقابیتان برتر هستید.
  6.  از این که می توانید کالا یا خدمات خود را درکیفیت مشابه رقبا، با قیمت کمتر و در قیمت مشابه رقبا، با کیفیت بالاتر تولید و ارائه کنید مطمئن شوید.
  7. برای کالا یا خدمات موضوع سرمایه گذاری خود، به صورت اصولی بازاریابی کنید. بازاریابی اصولی بدین معنی است که اکثریت آحاد بازار هدف شما:

از حضور و فعالیت شما در بازار آگاه شوند. از کیفیت و قیمت کالا یا خدمات شما مطلع شوند. از مزیت کالا یا خدمات شما نسبت به کالا و خدمات مشابه موجود در بازار آگاه شوند و از این که در صورت تمایل به خرید کالا یا خدمات شما، چگونه می توانند اقدام به خرید کنند نیز مطلع باشند.

مطمئن شوید ویژگی های کالا یا خدمات، سازمان دهی شبکه توزیع و فروش، نحوه ارتباط با مشتریان و همچنینن کیفیت خدمات پس از فروش شما به گونه ای است که می توانید اکثریت غالب اشخاصی که برای اولین بار کالا یا خدمات خود شما را خریداری می کنند، به مشتریان همیشگی و وفادار خود تبدیل کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>