اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتینر

کره جنوبی با استفاده از فنّاوری جدیدی به نام LASE به سیستمی دست یافته که در آن با استفاده از اسکن لیزری سه بعدی محموله های داخل کانتینر را به درستی تشخیص داده، آنها را شمارش کرده و همچنین ایمنی درب کانتینر را کنترل کرده و آن را به صورت اتوماتیک جابه جا می کند.

در این سیستم هنگامی که کانتینر از بدنه جرثقیل ها برای جابه جایی بالا کشیده می شود از یک صفحه اسکن لیزری عبور می کند و سیستم به ایمنی یا غیرایمنی بودن درب آن پی می برد.

این سیستم توسط شرکت PNC در پایانه کانتینری بندر بوسان به بهره برداری رسیده و نتایج حاصله از آن رضایت طراحان و تولیدکنندگان آن را جلب کرده است.

"Jason Hwang" رئیس تیم مهندسی PNC در این زمینه گفت: همکاری بزرگی بین تولید کنندگان سیستم LASE و PNC به وجود آمده که ما بسیار خوشحالیم از ایده های طراحان در استفاده از سنجش لیزری برای ایجاد یک پروژه مشترک استفاده کرده ایم.

وی یاد آور شد: چنین سیستمی در ناوگان حمل و نقل تازگی دارد و ما برای جلوگیری از خطرات ایمنی، از این سیستم استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: اسکنرهای لیزری این سیستم سه بعدی هستند و هنگامی که کانتینر از بدنه کامیون برای حمل به انبار و یا بارگیری بالا کشیده می شود از صفحه اسکن عبور کرده و نرم افزارهای این سیستم که مجهز به سیگنال های هشدار دهنده هستند نسبت به رویت نامرئی کانتینر فعال هستند.

وی در پایان گفت: این سیستم در ترمینال های خودکار کاربرد بسیار خوبی دارد که در آن ناظران و رانندگان جرثقیل ها نیازی به مشاهده فرآیند ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>