اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوخت کم سولفور

هرچه به زمان اجرای قانون 2020 به منظور استفاده کشتی ها از سوخت کم سولفور نزدیک می شویم چالش ها و اما اگر های بیشتری از سوی مالکان و تجار تجارت دریایی مطرح می شود.

به گفته کارشناسان در حال حاضر فقط صاحبان کشتی هایی که به سیستم اسکرابر مجهز شده اند خیالشان از بابت قانون 2020 در اول ژانویه راحت است، اما بقیه مالکان با دغدغه و نگرانی تحولات روزمره را تعقیب می کنند.

"Sharon Weintraub" مدیر اجرایی و تأمین بازرگانی BP در این زمینه به رویترز گفت: تاکنون سرمایه گذاری زیادی برای نصب اسکرابر در کشتی ها انجام شده است، اما به نظر می رسد مدت زمان بیشتری برای سرمایه گذاری کشتی ها جهت نصب این نوع تصفیه کننده سوخت ضروری است و در این راستا مناسب ترین زمان برای این کار در محدوده سال های 2020 تا 2024 است.

در این میان کارشناسان صنعت و بازرگانان معتقدند تأمین سوخت 3.6 میلیون بشکه در روز برای 50 هزار کشتی در سطح جهان کار چندان آسانی نخواهد بود."S&P Global Platts" در بیانیه ای که در یک کنفرانس صنعتی در سنگاپور منتشر شد اعلام کرد: به نظر می رسد تاکنون تقریباً 2400 اسکرابر بر روی کشتی ها نصب شده اند که روزانه 600 هزار بشکه سوخت را مورد استفاده قرار می دهند که 16 تا 17 درصد تقاضا را پوشش می دهند.

بر اساس این بیانیه این میزان کشتی تا پایان سال 2020 به بیش از 3500 فروند افزایش خواهد یافت.از سوی دیگر موسسه رده بندی DNV-GL پیش بینی می کند تعداد کشتی های دارای اسکرابر تا سال 2023 به حدود 3800 فروند خواهد رسید.بر این اساس برآورد کارشناسان نشان می دهد، اما و اگر ها و چالش های عمیقی پیشِ روی صاحبان صنایع و حمل و نقل های دریایی تا زمان اجرای قانون 2020 وجود دارد.

به گفته آنان اگر IMO تجدید نظری در زمان اجرای این قانون انجام ندهد سرنوشت بسیاری از خطوط کشتیرانی که موفق به تأمین سوخت نیم درصدی نخواهند بود چه خواهد شد؟

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>