اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتینر

کانتینرهای حمل و نقل از خوش ساخت ترین و با دوام ترین ساخته های انسان است. با گذشت زمان این کانتینرها هرچه بیشتر جایگزین خانه های مسکونی سنتی ساخته شده با آجر و سیمان می‌شوند.

برخی از کاربردهای کانتینرها به صورت واحد می‌باشد مانند اداره ها و پناهگاه ها در مقابل طوفان. سایر کاربردهای آن به صورت پیچیده تر ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرند که در این صورت به چند کانتینر نیاز است، مانند مدارس، انبار کوچک و فضای برای خرده فروشی.

اما چرا کانتینرها بسیار قوی و بادوام هستند؟ اطلاعات زیر می تواند کمک کند تا پاسخ این سوال را دریابید.

مواد اولیه:
کانتینرها از فلز ضد آب یا COR-TEN ساخته می شوند. COR-TEN گروهی از فلزات است که بدین منظور تولید شده است که در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد. این فلز به دلیل استحکام و مقاومتش در برابر آب و هوا، در بسیاری از سازه هایی که در فضای باز نصب می شوند، مانند نماس ساختمان ها و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت و ساز:
صفحه های فولادی در ابعاد صحیح خود برش خورده و موج دار می شوند. این پروسه باعث می شود که صفحه ی فولادی قوی تر بشود. سپس این صفحه ها بر روی تیرهای فولادی تقویت شده جوش داده می شوند. سپس کف و درها بر روی کانتینر نصب می شوند تا کانتینر تبدیل به یک سازه ی محکم شود. در پایان سازه با رنگ روغن ضد آب رنگ می شود تا یک لایه ی محافظ دیگر به سازه اضافه گردد.

بارگذاری:
کانتینرهای مخصوص حمل و نقل دریایی ساخته شده اند تا انبار شوند. آنها در طول سفر از یک بندرگاه تا بندرگاهی دیگر در یک کانتینر بزرگ دریایی قرار می گیرند (بیش از 8 یا 9 عدد).کانتینرها معمولا با موادی بار زده می شوند که باید از سطح دریا عبور کنند. به عنوان مثال یک کانتینر 20 فوت می تواند بیش از 30.000 کیلوگرم را در خود جای دهد. این گنجایش با توجه به سایز کانتینر متغیر است.

طول عمر:
بسته به شرایط نگهداری کانتینر، طول عمر آنها می تواند متفاوت باشد. اگر کانتینر استفاده شده خریداری کنید این کانتینر قبلا بر روی کشتی های حمل و نقل استفاده شده است. طول عمر معمول کانتینرهای کشتی های حمل و نقل حدودا 10 تا 12 سال است. هنگامی که یک کانتینر خدمات حمل و نقل خارج شود بسیاری از آنها به منظور ذخیره سازی و یا خدمات دیگر بفروش می روند.

یک کانتینر استفاده شده به سادگی می تواند ده سال دیگر عمر کند. البته این دوره زمانی به طریقه ی استفاده از کانتینر نیز بستگی دارد. کانتینر تک سفره بهترین و نو ترین کانتینری است که می توانید خریداری کنید. کانتینر تک سفره در کشتی های حمل و نقل مورد استفاده قرار نگرفته است.

آنها یک بار در کشتی بارگذاری شده اند تا به کشور مقصد برسند. سپس آنها در بازار فروخته می شوند تا برای انبار و یا کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند. این نوع از کانتینرها به سادگی می توانند بیش از 25 سال عمر کنند.

مشخص است که طول عمر کانتینر به نوع استفاده از آن بستگی دارد. اگرچه عوامل بالا نشان می دهد که کانتینرهای حمل و نقل دریایی بسیار خوش ساخت و بادوام می باشند. اگر شما به انبار نیاز دارید یا می خواهید با مصالح فضایی اضافه بسازید، استفاده از محکم ترین سازه ی ساخته شده در جهان یعنی کانتینر را فراموش نکنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>