اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

اپلیکیشن زینگ با سابقه روشن در زمینه مناقصات حمل و نقل (زمینی، دریایی، هوایی، ریلی)، بخش های جدیدی را برای درخواست وانت، موتور و اتوبار (اسباب کشی) را در اختیار کاربران قرار داده است. 

وانت، موتور، اتوبار

تعداد زیادی رانندگان موتور، وانت و اتوبار در طی ماه های اخیر عضو زینگ شده اند که به محض اعلام بار توسط مشتریان، چنانچه در فاصله مناسب از بار اعلام شده باشند، می توانند ار طریق شرکت در مناقصه، برای مشتریان زینگ اعلام قیمت نمایند. مشتری نیز می تواند بر اساس قیمت و فاصله راننده، بهترین گزینه را انتخاب نماید.

بارهای ارزشمند خود را به رانندگان شرکتی بسپارید:

زینگ یک شرکت بزرگ حمل و نقل نیست! زینگ صرفا اپلیکیشن برگزار کننده مناقصه آنلاین برای استعلام قیمت از تمام رانندگان شخصی و تمام شرکت های باربری می باشد. این مشتری است که تصمیم می گیرد بار خود را به کدام راننده شخصی یا کدام  شرکت باربری معتبر بسپارد. پس از معرفی مشتری و شرکت حمل و نقل، هرگونه اعتماد متقابل، تنظیم قرارداد، دریافت تعهد و... در حوزه مسئولیت باربری، می بایست توسط مشتری و شرکت (یا راننده) انتخاب شده، به صورت جداگانه و خارج از اپلیکیشن زینگ انجام پذیرد.

رانندگان تحت پوشش

مشتریان در هنگام انتخاب راننده به طور واضح متوجه خواهند شد که آیا راننده مورد نظر یک راننده شخصی است یا تحت پوشش یک شرکت باربری معتبر فعالیت می نماید. طبعا بارهای ارزشمند و یا بارهایی که نیاز به بارنامه دارند، نباید توسط مشتری به راننده شخصی واگذار گردد و یا (مشابه با یافتن سنتی راننده وانت و موتور به صورت گذری) با مسئولیت خود سفارش دهنده ممکن است به یک راننده شخصی سپرده شود. در این صورت کسب اعتماد بین طرفین با تبادل شماره تماس و یا ثبت اطلاعات خودروی راننده و... مشابه روش سنتی درخواست وانت گذری، توسط خود مشتری انجام می شود.

لازم به ذکر است که بارهای ماشین های سنگین (کامیون و تریلی) به طور اتوماتیک و اجباری به همراه صدور بارنامه و بیمه نامه در سراسر کشور حمل می شود. بنابراین درخواست ماشین های سنگین بر خلاف موتورسیکلت و وانت، نیازمند کسب اعتماد بین طرفین نیست. در واقع چه به صورت سنتی و چه از طریق اپلیکیشن زینگ، تنها ضمانت بار شما، بارنامه و بیمه نامه قانونی است و مرجع حل اختلاف احتمالی نیز سازمان راهداری و شرکت های بیمه خواهند بود.

خدمات مدیریت ناوگان:

همزمان با رونمایی از سیستم مناقصه موتور، وانت و اتوبار، خدمت دیگری با عنوان مدیریت ناوگان رونمایی شده است. افراد و شرکت هایی که تعدادی خودرو تحت پوشش دارند، می توانند رانندگان تحت پوشش خود را بر روی نقشه مدیریت نموده و وظایف آنها و تسویه حساب مالی آنها را به صورت آنلاین مدیریت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت ناوگان، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت اپلیکیشن زینگ، اینجا کلیک کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با ما تماس بگیرید.

نظر شما
امیدشادی ناوخی:
ایسوزو مسقف بغل بازشو وپتودار جهت شهرستان
پاسخ زینگ:
سلام.
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

مجتبی سبزیکار:
وانت بار
ابوالفضل نورزاده :
۵ موتور ایرانی هست خشک
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>