اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

ضمن تبریک سال جدید به رانندگان و بازرگانان عضو زینگ، با توجه به محدودیت های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بخش زیادی از کسب و کارها دچار رکود موقت شده اند و بالطبع در صنعت حمل و نقل نیز، فعالیت های تجاری کاهش چشمگیری داشته است. علاوه بر آن همزمان شدن این وضعیت با تعطیلات آغاز سال، اوضاع پیچیده تری را برای بازرگانان و رانندگان ایجاد کرده است و ممکن است رانندگان برای یافتن بارهای مناسب زمان زیادی را در پایانه ها از دست بدهند و یا صاحبان صنایع نیز در یافتن خدمات حمل و نقل دچار مشکل شوند.

پایانه باربری تهران

با توجه به منع شدید و توصیه های بهداشتی مبنی بر عدم تجمع افراد در مکان های شلوغ، و با توجه به اینکه پایانه های باربری از شلوغ ترین و بعضا نامطبوع ترین فضاهای کاری می باشد، به رانندگان گرامی اکیدا توصیه می شود که در این ایام، برای یافتن بارهای مناسب از مراجعه و اقامت طولانی مدت در پایانه ها اکیداً خودداری نمایند.

در این ایام با توجه به اینکه بسیاری از صاحبان صنایع در خانه های خود به سر می برند و از حضور فیزیکی در محل کار خودداری می نمایند، علیرغم رکود کلی بازارهای کسب و کار، روال اعلام بارها در اپلیکیشن زینگ تغییر چندانی نداشته است و بنابراین رانندگان گرامی می توانند از این فرصت استفاده کرده و بارهای مناسب خود را به صورت آنلاین پیدا نمایند و فقط برای امور ضروری به صورت کوتاه مدت به پایانه ها مراجعه نمایند.

همچنین به صاحبان صنایع نیز توصیه می شود به منظور کم کردن ارتباطات روزانه و مدیریت کسب و کار از طریق مجازی، امور مربوط به حمل و نقل را از طریق اپلیکیشن زینگ پیگیری نمایند و این اطمینان را داشته باشند که با وجود بیش از 27 هزار راننده کامیون عضو زینگ، بارشان بر زمین نخواهد ماند!

برای افرادی که هنوز از زینگ استفاده نکرده اند به طور خلاصه تشریح می گردد که زینگ یک اپلیکیشن مناقصه در صنعت حمل و نقل می باشد که هم صاحبان بار از طریق برگزاری مناقصه آنلاین، ارزان ترین باربری یا راننده را پیدا می کنند و همچنین رانندگان نیز به طور مستقیم مشتریان خود را پیدا کرده و از پرداخت پورسانت های نامتعارف به افراد واسطه رهایی می یابند. لذا از طریق این اپلیکیشن، هم صاحبان بار و هم رانندگان سود بیشتری می کنند و در این ایام پرخطر کرونایی نیز، بخش عمده ای از پروسه حمل و نقل، به صورت مجازی صورت می پذیرد!

نظر شما
سینا جعفری:
خواهان پیوستن به لینک اعلام بار بین المللی هستم
پاسخ زینگ:
سلام.
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

۰۹۱۹۱۸۲۲۹۵:
خوب
علی رونقی:
تجار عزیز می‌توانند برای واردات ته لنجی هرنوع باری روی شرکت ما حساب کنند. اولین و معتبرترین شرکت حمل بار ته لنجی در عسلویه. شرکت اکسپرس عسلویه https://express-asaluyeh.com/
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>