اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

Shipping

دو سازمان مردم نهاد دریایی در نامه ای به گروه G20 خواستار تغییر خدمه به منظور جلوگیری از خستگی و فرسودگی دریانوردان شدند. این ارگان ها تأکید کردند پیش از آنکه این موضوع به یک معضل جهانی تبدیل شود برای آن چاره اندیشی کنند.

انجمن بین المللی اتاق حمل و نقل (ICS) و فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل (ITF) در جدیدترین نامه خود به گروه G20 یاد آور شدند با توجه به وجود 1.2 میلیون دریانورد در نقاط مختلف جهان که بیش از 100 هزار نفر از آنان در حال حاضر در مأموریت های دریایی به سرمی برند، باید تصمیماتی توسط دولت ها اتخاذ شود تا خدمه کشتی ها قبل از آنکه خسته و فرسوده شوند تغییر کنند.

این ارگان ها از تمامی آژانس ها ی بین المللی، دولت ها و خطوط کشتیرانی خواسته اند تا زمینه را برای تغییر خدمه کشتی در روز هایی که شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده فراهم کنند، زیرا این موضوع نگرانی بسیاری از دولت ها را از شیوع ویروس در پی داشته است که ممکن است این کار به یک مشکل عظیم برای تجارت جهانی تبدیل شود به همین جهت خواستار آن هستیم که محدودیت های بندری برای تغییر خدمه رفع شود.

"Stephen Cotton" دبیر کل ITF نیز گفت: نگرانی های جدّی برای ده ها هزار دریانورد در حال حاضر وجود دارد که خدمت آن ها در کشتی ها به پایان رسیده، اما مجبور هستند مدت زیادی را در دریا بمانند که این کار سلامت دریانوردان را تهدید می کند و ممکن است به بروز حوادث دریایی منجر شود.

شایان ذکر است وزیران انرژی G20 ظرف روز های آینده یک کنفرانس ویدیویی به میزبانی عربستان سعودی برگزار خواهند کرد که در این ارتباط نامه دو ارگان دریایی برای اعضای G20 ارسال شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>